تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

معرفی و آدرس کانال تلگرام نیوشا ضیغمی


معرفی و آدرس کانال تلگرام نیوشا ضیغمی

امروز خانم نیوشا ضیغمی در جدیدترین پست صفحه شخصی اش کانال تلگرام خود را با انتشار عکس بالا منتشر کرد

کانال تلگرام خانم نیوشا ضیغمی هم اکنون 3000 هزار ممبر دارد

برای عضویت در کانال تلگرام نیوشا ضیغمی فقط کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://t.me/niushazeighami_official

برای عضویت در کانال تلگرام کافه پارلین بر روی لینک زیر کلیک کنید :

کانال تلگرام پارلین

 کانال تلگرام نیوشا ضیمتی, آدرس کانال تلگرام بازیگر مشهور خانم نیوشا ضیغمی

http://parlyn.net/telegram-channel-address-niusha-zeighami.html

زیباترین مدل های مانتو دخترانه زنانه بهار ۹۶


گالری مد و زیبایی پارلین : زیباترین مدل های مانتو دخترانه زنانه بهار ۹۶

امروز در پارلین مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه و مدل مانتو سنتی جدید ویژه بهار 96 را گرد آوری کرده ایم که در ادامه همین پست پارلین مشاهده میکنید

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

عکس جدیدترین مدل های مانتو ویژه بهار 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو دخترانه زنانه شیک بهاری 96 - 2017

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

جدیدترین ژورنال مدل های مانتو بهاری ویژه بهار سال 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

گالری عکس جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو بهاری 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو دخترانه بهاری, مدل مانتو زنانه بهاری 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

جدیدترین و بهترین مدل های مانتو تابستانی و بهاره 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو تابستانی شیک, مدل مانتو زنانه کوتاه مد روز 2017

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو دخترانه زنانه شیک مشکی بهاره 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

مدل مانتو سفید دخترونه پشت بلند ویژه بهار 96

مدل مانتو زنانه بهار 96, مدل مانتو دخترانه بهار 96

زیباترین مدل های مانتو ویژه بهار 96

برای دیدن همه مدل های مانتو پارلین بر روی لینک زیر کلیک کنید :

مدل های مانتو

لیلا اوتادی بازیگر مشهور امشب مهمان برنامه دور همی می شود


اخبار بازیگران ایرانی : لیلا اوتادی بازیگر مشهور امشب مهمان برنامه دور همی می شود

لیلا اوتادی امشب یعنی پنجشنبه 31 فروردین ماه 96 مهمان برنامه دور همی می شود لیلا اوتادی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و شاعر چهاردم مرداد شصت و دو (۱۳۶۲/۵/۱۴)در تهران دیده به جهان گشود. لیلا اوتادی سه خواهر و یک برادر دارد و دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی هم اکنون در بین بازیگران زن یکی از پرطرفدارترین بازیگران سینما و تلویزیون می باشد پیشنهاد میکنم حتما امشب برنامه دور همی با لیلا اوتادی را ببینید

لیلا اوتادی امشب مهمان برنامه دور همی می شود

 

مدل های کیک تولد


زیباترین مدل های کیک تولد پسرانه و دخترانه خامه ای و شکلاتی 96 و 2017

امروز در بخش گالری عکس پارلین زیباترین مدل های کیک تولد خامه ای و شکلاتی دخترانه پسرانه و کارتونی سال 1396 و 2017 را گردآوری کرده ایم که در ادامه می بینید

همچنین بینید :

طرز تهیه کیک تولد خانگی

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد کارتونی دخترانه 2017

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

قشنگ ترین مدل های کیک تولد عاشقانه 1396 و 2017

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

جدیدترین مدل های کیک تولد شکلاتی و خامه ای 2017

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد زیبا

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

زیباترین مدل های کیک تولد خامه ای دخترانه پسرانه

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد فوق العاده زیبای دخترونه 2017

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد عاشقانه دخترانه پسرانه مد روز 2017

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

جدیدترین مدل های کیک تولد 96

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

قشنگ ترین و زیباترین مدل های کیک تولد خامه ای

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد ویژه سال 96

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

انواع مدل های کیک تولد دخترانه پسرانه مردانه زیبای کلاه 2017

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد پسرانه, مدل کیک تولد مردانه

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد دخترانه فوق العاده زیبا و فانتزی

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

قشنگ ترین مدل های کیک تولد جهان

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد عاشقانه

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

جدیدترین مدل های کیک تولد دخترانه و پسرانه زیبا

مدل کیک تولد تولد دخترانه, کیک تولد پسرانه

مدل کیک تولد

http://parlyn.net/model-birthday-cake.html

فریبا نادری

خاطرات دوران عاشقی فریبا نادری با همسرش + عکس های جدید ایستاگرام فریبا نادری + بیوگرافی

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری در 21 فروردین ماه سال 1363 در تهران به دنیا آمد فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

فریبا نادری می‌گوید: در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

دوران کودکی فریبا نادری :

در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

زمانی که در دوران راهنمایی تحصیل می‌کردم، به طور اتفاقی به من پیشنهاد اجرای برنامه «نیمرخ» داده شد، اما مادرم مخالفت کرد. از این حکایت چند سالی گذشت تا اینکه یک روز با دوستم که گریمور بود برای تست به دفتر «مسعود رسام» رفتیم، آن روز وی با تست بازیگران برای سریال «مروارید سرخ» مشغول بود، من هم غافل از این ماجرا نشسته بودم تا اینکه از اتاق شان آمدند بیرون و گفتند نوبت شماست. گفتم من برای تست بازیگری نیامده‌ام، دوستم آمده است… او به من گفت: حالا که آمدی بیا تست بده… آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالفت خواهند کرد.

در قراردادم شرط کردم که خانواده ام هم باید پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ هم پذیرفتند. با این شرایط باز هم مادرم مخالفت کرد، اما سرانجام متوجه شد که علاقه من به بازیگری وصف‌ناپذیر است و نمی‌توانند مقابل علاقه‌ام ایستادگی کنند و این شد که به بازیگری روی آوردم و در حال حاضر هم در سریال «غیرمحرمانه» ایفای نقش می‌کنم و خوشحالم که مردم هم از آن استقبال کردند. مادرم هم از این نقش خوشش آمده است.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

فریبا نادری : گرافیک خواندم

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم. کار سختی بود، طرف‌های مذاکره من اغلب مدیران باتجربه شرکت‌های بازرگانی بودند، خوشبختانه الان در سمت مدیریت بازرگانی شرکتی بزرگ مشغول به کار هستم، طی این مدت به این نتیجه رسیدم که بیشترین نیاز مشتریان، کار خوب و درجه یک است و بهتر است به جای توجیه، از دقت در اجرای کارها استفاده کرد.

علایق و خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم. انسان زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان هستم، البته این را اطرافیانم می‌گویند. آرزو می‌کنم، شبی را همه مردم دنیا، آرام و به دور از دغدغه بخوابند و هیچ کودکی گوشه خیابان روی کارتن، شب را به صبح نرساند، زمانی که بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم، فقر این بچه‌ها علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.

به عنوان یک زن، معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام. اصولا آدم معاشرتی هستم و از ارتباط لذت می‌برم، چرا که آدم‌ها را خیلی دوست دارم و برای احساسات‌شان ارزش زیادی قائلم، به همین خاطر، هم به خانه‌مان زیاد مهمان می‌‌آید و هم زیاد مهمانی می‌روم و هر دو حالت برایم خوشایند و بسیار لذت‌بخش است.

عاشق سفرم و از هر فرصتی برای مسافرت استفاده می‌کنم، عاشق طبیعت شمال کشور هستم به ویژه در پاییز و زمستان که زیبایی خارق‌العاده‌ای دارد. سعی می‌کنم در کارهای خانه هیچ وقت کم نگذارم. آشپزی شبیه بازیگری است، اگر برای آن عشق و وقت صرف کنی، غذای شما خوشمزه می‌شود. بازی‌ام شاید خوب نباشد! (می‌خندد)، اما آشپز بسیار خوبی هستم، درست مثل مادرم. در بین بازیگران طنز، بازی یوسف تیموری و رضا شفیعی‌جم را خیلی می‌پسندم.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

زندگی فریبا نادری

فریبا نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، فریبا نادری گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش مسعود رسام در سال ۱۳۸۸ دیگر ازدواج نکرد و در مصاحبه‌ای اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.فریبا نادری در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

دوران آشنایی فریبا نادری با مسعود رسام

خانم فریبا نادری : هیجده، نوزده سالم بود که همراه دوست گریمورم به دفتر مسعود رسام رفتم تا تست بازیگری بدهد. مسعود بازیگران فیلم «مروارید سرخ» را انتخاب می کرد و از افراد مختلف تست می گرفت. من هم اصلا در این فکرها نبودم که از اتاق بیرون آمد و گفت:نوبت شماست. گفتم:من برای تست نیامدم؛ دوستم آمده است. مسعود هم گفت حالا که تا اینجا آمده ای بیا تست بده. آن روز خیلی خوشحال شدم اما می دانستم خانواده ام مخالفت می کنند.

در تست که قبول شدم برای مدتی به کلاس های آموزشی بهروز بقایی رفتم تا توانایی های بازیگری ام را تقویت کنم. در قراردادی که برای بازی در آن فیلم بستم قید شده بود که خانواده ام بتوانند سر صحنه حاضر شوند. «مروارید سرخ» فیلمی بود که باعث شد با مسعود رسام آشنا شوم.

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم؛ یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم. شاید خیلی ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال 83 می دانستم که مسعود سرطان دارد. سال 85 که با من ازدواج کرد دکترها می گفتند کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال 88 با سرطان بجنگد.

این جور وقت ها خیلی ها آدم را قضاوت می کنند. ممکن است فکر کنند به خاطر ثروت مسعود رسام بوده که من حاضر شدم با مردی که 27 سال با من اختلاف سنی دارد ازدواج کنم. کسانی که مسعود رسام را از نزدیک می شناسند از وضعیت زندگی او خبر دارند و می دانند که او ثروتمند نبود. ازدواج با مسعود آنقدر عاشقانه و مهم بود که با وجود مخالفت های خانواده این کار را کردم.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

عکس همسر فریبا نادری

فریبا نادری و همسرش مسعود رسام

حتی پدرم حاضر نبود من را ببیند و این اتفاق نیفتاد تا زمانی که مسعود تسلیم سرطان شد و از دنیا رفت. همه چیز در آن زمان کوتاه با مسعود برایم خاطره انگیز بود و تا همین چند ماه پیش با دختر او در یک خانه زندگی می کردیم. من همیشه در زندگی ام آدم محافظه کاری بودم و دنبال این بودم که بی دلیل خودم را در معرض قضاوت دیگران یا مشکل قرار ندهم اما دوست داشتن و عشق آنقدر قوی است که محافظه کاری نمی شناسد. مسعود رسام از کودکی برایم بت بود و وقتی نام او و برادرش در تیتراژ می آمد لذت می بردم. چهارشنبه شب ها این اجازه را داشتم که بیدار بمانم و «خانه سبز» را ببینم. او خاطرات نسلی را رقم زده و برای همیشه در خاطرم می ماند.

سود و ضرر زندگی مستقل

فریبا نادری : مدت‌هاست که مستقل زندگی می‌کنم و نیازی به این ندارم که کسی خرجم را بدهد. از سال 85 که ماهی 500 هزار تومان درآمد داشتم تا حالا می‌توانم خودم را اداره کنم. با اینکه می‌توانم از خانواده‌ام پول بگیرم یا در کنار آنها باشم اما ترجیح می دهم مستقل باشم. خیال نکنید که الان مثلا ماهی دویست میلیون درآمد دارم. البته بازیگرانی هستند که این درآمد را دارند و آخر سر هم فیلم‌شان نمی‌فروشد. ما هم مثل همه مردم مشکلاتی داریم؛ مثلا شده که چند ماه اجاره‌خانه نداده‌ام اما صاحبخانه‌ام آنقدر انسان متدین و شریفی است که همیشه دست نگه می‌دارد و فشاری به من وارد نمی‌کند. خدا را شکر در چنین شرایطی همیشه خانواده‌ام هوایم را دارند.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

کودکی و جوانی شاد نادری : در کودکی شیطان و بازیگوش بودم. پای تمام بازی‌ها و کارهایم برادرم حمید بود. به خاطر او شیطنت‌هایم هم پسرانه شده بود. به جای عروسک عاشق توپ چهل تکه بودم و توی کوچه با بچه‌ها هفت‌سنگ و فوتبال بازی می‌کردم. البته من به خوبی پسرها نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم اما کمی اذیت‌شان ‌کرده، دروازه‌ها را کوچک و بزرگ می‌کردم. (خنده)

از همان کودکی همیشه عشق بازیگری و فیلم بودم. دوست داشتم جای قهرمان‌هایی باشم که دوستشان دارم. این علاقه همیشه با من بود و حتی در دوران راهنمایی که تحصیل می‌کردم پیشنهاد اجرای برنامه نیمرخ به من داده شد اما خانواده‌ام مخالف بودند و نشد. من در خانواده‌ای بزرگ شدم که دستشان به دهانشان می‌رسید و هیچ وقت احساس نمی‌کردم که چیزی برایم فراهم نشده؛ به خصوص که ته‌تغاری بودم و پدر و مادرم دلشان نمی‌آمد خواسته‌هایم را برآورده نکنند. با وجود علاقه‌ام به بازیگری در دانشگاه گرافیک کامپیوتر خواندم؛ به خاطر اینکه خانواده میانه خوبی با این هنر نداشتند.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

عکس فریبا نادری در کنار سحر قریشی

سنتی سنتی

فریبا نادری : من ترجیح می‌دهم المان‌های زندگی‌ام سنتی باشد و رنگ و بوی روابط گذشته را بدهد. دوست دارم وقتی شب یلدا می‌شود جای دورهمی و مهمانی‌های بی‌ربط کنار خانواده باشم و حافظ بخوانم. ما سنت‌های خوبی داریم که به هر دلیلی در زندگی امروز مردم کمرنگ می‌شوند. شاید دلیل آن مشغله بیش از حد به خاطر نان باشد یا آمدن پدیده‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام که آدم‌ها را جور دیگری به هم وصل می‌کند. البته این اتفاق در شهرستان‌ها کمتر افتاده است. در هر صورت من یک آدم سنتی‌ام که دوست دارم رسم و رسومات را زنده نگه دارم و از آنها لذت ببرم. درست است که در لباس پوشیدن و زندگی فردی به روز و تازه هستم اما این منافاتی با سنت گرایی و زنده نگه داشتن رسم و رسومات ندارد.

ماجرای همسر جدید فریبا نادری برخی از سایت ها این عکس را به اشتباه همسر دوم فریبا نادری معرفی میکنند که صحت ندارد و ایشان برادر فریبا نادری هستند.

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

مسعود رسام و همسر دوم ! مسعود رسام متولد ۱۳۳۶، تهران کارگردان و تهیه کنند بود در مورد ازدواج اش با فریبا نادری یک نقطه بازگو نمیشود و آن ازدواج اول وی میباشد، دلیل این موضوع هم مصاحبه فریبا نادری است که همواره از دنا رسام بعنوان دختر مسعود رسام یاد میکند و نه دخترشان ! اطلاعاتی در مورد همسر اول مسعود رسام نیست

 فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

مدل مانتو فریبا نادری

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

بیوگرافی فریبا نادری : عکس دیدنی فریبا نادری در کنار سحر قریشی

فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

عکس بازیگران : عکس فریبا نادری در کنار علی صادقی و شاهرخ استخری

   فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

فریبا نادری با انتشار عکس بالا نوشت :

آدم‌هایی هستند که "خوبــند" خوب بودن درونشان نفوذ کرده آمده اند که مهر بیاورند نه جنسیت‌شان مهم است نه عقایدشان نه سن‌شان نه تحصیلات‌شان آدم‌های "خوب" همیشه ماندگارند

      فریبا نادری, عکس های فریبا نادری

عکس های بازیگران : عکس کیک تولد فریبا نادری

مرسی از همه شما خوبان برای پیامهای زیبای تبریک و ببخشید ک فقط تعداد کمی رو تونستم پاسخ بدم. ولی همه رو خوندم مثلِ همیشه و لذت بردم از داشتنِ انسانهای مهربونی ک همراه و مهیار و همدلِ من هستن. دوستتون دارم فراووووووون

فریبا نادری

خرید اینترنتی جارو کموود 2017


خرید لوازم خانه : فروشگاه خرید اینترنتی جارو کموود 2017

خرید جارو های کموود با ظاهری زیبا و در رنگ های متنوع شاد

جارو کموود عرضه شده این جارو برای هر خونه ای امروزه یکی از وسایل ضروری است جارو کموود را شما میتوانید با قیمت ویژه 55000 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی پارمیا سفارش دهید و درب منزل خود وجهشو پرداخت کنید جارو کموود بهترین و راحت ترین راه حل برای این که همیشه خانه ای تمیز و مرتب داشته باشید این جارو ها کمترین فضا را در منزل اشغال می کند و نیازی نیست برای جمع کردن زباله از روی زمین هر بار از جاروی برقی استفاده کنید.جاروی کموود بدون استفاده از باتری و شارژ می تواند همه زباله ها حتی اجسام سنگین مثل فندک را از زمین جمع کند.

خرید اینترنتی جارو کموود 2017

سایت خرید جارو کموود 2017

اگر به دنبال سایتی خوب برای خرید جارو کموود هستید فروشگاه پارمیا بهترین پیشنهاد می باشد جارو های کموود دارای یک مخزن بزرگ است که براحتی تخلیه می شود و میله کشویی استیل برای تنظیم ارتفاع جارو برای اینکه آسیبی به ستون فقرات شما وارد نشده و تمام افراد خانواده به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین دو عدد فرچه زیر جارو طراحی شده که به صورت دورانی حرکت می کنند و قابل تعویض و شستشو هستند و حتی گرد و غبار را هم از سطح زمین جمع می کنند. سرامیک ،پارکت،یا هر کف پوش دیگه ای هیچ فرقی ندارد. کموود با گردش 360 درجه زیر مبل و تمام لوازم منزل رو تمیز می کند.

خرید اینترنتی جارو کموود 2017

راهنمایی برای خرید جارو کموود 2017 :

برای خرید جارو کموود لطفا ابتدا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش یا سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت کنید

خرید اینترنتی جارو کموود 2017

قیمت این محصول 55000 تومان | پرداخت درب منزل | 10 درصد تخفیف ویژه پرداخت آنلاین

خرید اینترنتی جارو کموود 2017

http://parmiya.ir/buy-sweeping-kmvvd-2017/

فروشگاه خرید اینترنتی لیوان Wow Cup


فروشگاه خرید اینترنتی لیوان Wow Cup

با خرید لیوان Wow Cup از فروشگاه پارمیا دیگر نگران ریخته شدن مایعات روی فرش یا ... نباشید و کودک خود را به خوردن مایعات تشویق کنید لیوان Wow Cup قابل استفاده برای تمام سنین می باشد و همچنین این لیوان Wow Cup قابلیت قفل شدن خودکار را دارد این لیوان طوری طراحی شده است که در حالت برعکس آب و یا آب میوه به هیچ عنوان ازش بیرون نمی ریزه برای خرید اینترنتی لیوان Wow Cup همین الان اقدام کنید

خرید اینترنتی لیوان Wow Cup

فروشگاه خرید اینترنتی لیوان Wow Cup

لیوان Wow Cup را می توانید به صورت 360 درجه بدون آن که قطره ای از مایع درون آن، به بیرون بریزد بچرخانید. مکانیسم نوآورانه لیوان با درپوشی دولایه که تنها با فشردن لب روی لایه بیرونی درپوش لیوان، مایع خارج می‌شود که این امر اجازه هدر رفتن و ریختن نوشیدنی را نمی‌دهد. از دیگر ویژگی های این لیوان دارا بودن تشتک سر پلاستیکی می باشد که مانع از آسیب دیدن و کج شدن دندان های کودکان شما می شود. همچنین نوع طراحی و رنگ های شاد این محصول کودک شما را تشویق به نوشیدن مایعات خواهد کرد.

خرید اینترنتی لیوان Wow Cup

مشخصات لیوان Wow Cup:

ابعاد: 12.5 × 8 × 8 سانتی‌متر وزن خالی: 105 گرم وزن پر: 360 گرم نوع سری: پلاستیک گنجایش: 0.266 لیتر جنس بدنه: پلاستیک

روش استفاده لیوان Wow Cup :

- درپوش لیوان را برداشته و نوشیدنی دلخواه را درون لیوان بریزید.- درپوش لیوان را گذاشته و سپس جهت نوشیدن، لب خود را روی قسمت درپوش فشرده تا نوشیدنی از لیوان خارج گردد.- مکانیسم نوآورانه لیوان با درپوشی دولایه که تنها با فشردن لب روی لایه بیرونی درپوش لیوان، مایع خارج می‌شود اجازه هدر رفتن و ریختن نوشیدنی را نمی‌دهد.

خرید اینترنتی لیوان Wow Cup

قابل استفاده در ماشین، محل کار، مسافرت و ...کارکرد آسان قابلیت قفل شدن خودکار شستشوی آسان قابل استفاده برای تمام سنین

قیمت : 15,000 تومان | پرداخت درب منزل | 10 درصد تخفیف ویژه پرداخت آنلاین

خرید اینترنتی لیوان Wow Cup

خرید اینترنتی لیوان Wow Cup, سایت خوب برای خرید آنلاین لیوان Wow Cup

لیوان Wow Cup

فروشگاه اینترنتی خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017


فروشگاه اینترنتی خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

ظرف نگهداری قهوه و غلات جدیدترین محصول عرضه شده برای آشپزخانه می باشد این محصول با قیمت مناسب برای اولین بار در فروشگاه اینترنتی پارمیا عرضه شده است خلاقیت طراحان صنعتی را پایانی نیست. با وجود آن‌که در این طراحی‌ها سعی می‌شود علاوه بر جذابیت‌های ظاهری٬ بر جنبه‌های کابردی این مصنوعات هیجان‌انگیز نیز توجه شود٬ اما پرواضح است که لذت بصری تماشای‌شان کم از لذت کار کردن با آن‌ها نیست وقتی از نوشیدن یک قهوه درجه یک و عالی لذت می برید که از آن به خوبی نگهداری کرده باشید. طرفدار نوشیدن هر نوع قهوه که باشید باید از آن به درستی نگهداری و مراقبت کنید تا همیشه طعم مناسب و عالی خودش را حفظ کند. برای خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات همین امروز اقدام کنید

خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

به طور خلاصه مهم‌ترین چیزهایی که باید از قهوۀ شما دور نگاه داشته شوند، عبارتند از:

  • ظرفهای نگهداری قهوه که با قهوه واکنش نمی دهند و نور را از خودشان عبور نمی دهند، مکان های مناسبی برای نگهداری قهوه به حساب می آیند.
  • این ظرف که هوای کمی درون آنها باقی می ماند و جریان هوا در آن عبور ندارد، برای نگهداری قهوه، شکر، آرد و...مناسب است.
  • هوا
  • رطوبت
  • گرما
  • نور

خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

برخی از ویزگی های ظرف نگهداری قهوه و غلات :

  • ظرفیت 1.5 لیتر(500 گرم قهوه)
  • همراه با پیمانه فانتزی و جالب
  • طعم قهوه به هیچ وجه عوض نمی شود
  • ابعاد: 20*17*9 سانتیمتر
  • متریال: پلاستیک قابل بازیافت و با کیفیت
  • طراحی و ساخت آلمان
  • مقاوم در برابر شکستگی
  • •عدم نفوذ هوا

خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

فروشگاه پارمیا : خرید اینترنتی ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

قیمت خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

سایت خوب برای خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

برای خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات بر روی خرید محصول کلیک کنید

قیمت این محصول 15000 تومان | پرداخت درب منزل | 10 درصد تخفیف ویژه پرداخت آنلاین

خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات 2017

خرید ظرف نگهداری قهوه و غلات, قیمت خرید اینترنتی ظرف نگهداری قهوه و غلات

ظرف نگهداری قهوه

فروشگاه خرید اینترنتی ست سینک ظرف شویی 2017


فروشگاه خرید اینترنتی ست سینک ظرف شویی 2017

خرید ست سینک ظرف شویی 2017

خرید ست سینک ظرف شویی محصولی بی نظیر برای آشپزخانه شما

ست سینک ظرف شویی یکی دیگر از جدیدترین محصولات فروشگاه پارمیا می باشد که در سال 96 عرضه شد. زیبا بودن و خاص بودن آشپزخانه هم برای دیزاین و هم روحیه همه کسانی که در آشپزخانه کار می کنند بسیار لازم است. ست سینک ظرف شویی دارای رنگ بندی متفاوت و زیبا می باشد. .ست سینک ظرف شویی بسیار شیک بوده و مناسب قرار دادن کنار سینک ظرفشویی می باشد . این ست دارای مخزن جا مایع ظرفشویی ، جا اسکاچ و فرچه طرح گل آفتابگردان از جنس pvc می باشد همین الان شما در صورت تمایل میتوانید این ست سینک ظرف شویی را سفارش دهید

خرید ست سینک ظرف شویی 2017

برخی از ویژگی های اصلی ست سینک ظرف شویی :

- جنس : PVC- در رنگ های زرد ، نارنجی ، بنفش ، قرمز- قابل استفاده برای تمیز کردن سینک- دارای فرچه دسته بلند- دارای استند- دارای اسکاچ- دارای مخزن جا مایع ظرفشویی- وسیله ای کاربردی و بسیار زیبا- مناسب برای همه ی آشپزخانه ها- کیفیت بالا- طراحی فانتزی و متفاوت- ساخته شده از بهترین مواد اولیه

خرید ست سینک ظرف شویی 2017

فروشگاه پارمیا : خرید ست سینک ظرف شویی 2017

خرید ست سینک ظرف شویی 2017

راهنمای خرید ست سینک ظرف شویی :

برای خرید ست سینک ظرف شویی لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش یا سفارشات خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت کنید

قیمت این محصول 15000 تومان | پرداخت درب منزل | 10 درصد تخفیف ویژه پرداخت آنلاین

خرید ست سینک ظرف شویی 2017

خرید ست سینک ظرف شو

 

فروشگاه خرید اینترنتی عینک آفتابی پورشه مدل 1188


فروشگاه خرید اینترنتی عینک آفتابی پورشه مدل 1188

عینک آفتابی پورشه مدل 1188 یکی از شیک ترین مدل عینک های آفتابی با قیمت ارزان می باشد که در سال 96 عرضه شده است عینک آفتابی پورشه مدل 1188 قابل استفاده برای آقایان و خانم ها و به همراه کیف و دستمال عینک تحویل مشتری داده می شود آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید بی شک یه عینک آفتابی اسپرت شیک و مد روز می باشد عینک آفتابی پورشه مدل 1188 تنها مدل برگزیده بازیگران هالیوود می باشد مدلی که به عنوان عینک شب نیز استفاده می شود برای خرید عینک آفتابی پورشه مدل 1188 همین الان اقدام کنید.

فروشگاه خرید عینک آفتابی پورشه مدل 1188

عینک آفتابی پورشه مدل 1188 هدیه ای به مشکل پسندان است

عینک آفتابی پورشه – مدل 1188 جدیدترین عینک سال 2017 می باشد که به تازگی وارد بازار شده است می باشد.

این عینک فوق العاده شیک بوده و انتخاب اول هنرمندان هالیوود می باشد!

عینک آفتابی پورشه مدل 1188 انتخاب بهترین ستاره های سینما

طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد

حتما این عینک زیبا را امتحان کنید

فروشگاه خرید عینک آفتابی پورشه مدل 1188

خرید عینک آفتابی پورشه مدل 1188

عینک آفتابی پورشه مدل 1188 بهترین هدیه به مشکل پسندان …

با خرید عینک آفتابی پورشه مدل 1188 مد روز هماهنگ شوید!

عینک آفتابی پورشه – مدل 1188 ، عینکی فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2017

جذابیت و زیبایی حق شماست

فروشگاه خرید عینک آفتابی پورشه مدل 1188

سایت خرید عینک آفتابی مد روز پورشه مدل 1188

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست

ویژه خانم ها و آقایان شیک پوش و مشکل پسند

اگر از طرفداران عینک ریبن هستید، این مدل را هم به شما پیشنهاد مینمایید

قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی

مکمل زیبایی و جذابیت شما

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید

با لنز UV400 و پلاریزه و آنتی رفلکس

برای دیدن سایر مدل های عینک آفتابی فروشگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید :

خرید عینک آفتابی

فروشگاه خرید عینک آفتابی پورشه مدل 1188

جنس بدنه تلفیقی از آلیومینوم + استیل + پلاستیک بسیار سبک و با کیفیت می باشد

که موجب زیبایی بیش از اندازه این مدل شده است.

قیمت این محصول 30000 تومان | پرداخت درب منزل | 10 درصد تخفیف ویژه پرداخت آنلاین

خرید

خرید عینک آفتابی پورشه مدل ۱۱۸۸

نیوشا ضیغمی : آذربایجان کردستان تسلیت


اخبار بازیگران ایرانی : نیوشا ضیغمی : آذربایجان کردستان تسلیت

خانم نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون در جدیدترین پست صفحه شخصی اش حادثه مصیبت بار آذربایجان و کردستان را اینگونه تسلیت گفت :

اینقدر این روزها به دلایل مختلف باید تسلیت گفت که فرصت برای حرف دیگه ای نمیمونه نمیدونم چرا این بلای سنگین از سره کشور ما دست برنمیداره حتی فرصتی برای به خودآمدن از شوک قبلی پیدا نمیکنیم ... که اتفاقی تلخ تر رخ میدهد خدایا خودت بر ما نظر کن یا حق

برای دیدن عکس های 96 نیوشا ضیغمی کلیک کنید

نیوشا ضیغمی : آذربایجان کردستان تسلیت

نیوشا ضیغمی : آذربایجان کردستان تسلیت

واکنش نفیسه روشن به خیر فوت عارف : عارف ؟ تو هم رفتی ؟


اخبار بازیگران ایرانی : واکنش نفیسه روشن به خیر فوت عارف : عارف ؟ تو هم رفتی ؟

خانم نفیسه روشن در صفحه شخصی اش بعد از شنیدن خبر فوت عارف با انتشار عکس سلفی خودش با عارف و لیلا اوتادی و ... نوشت :

عارف؟ تو هم رفتی؟

چه زود؟!!!!!!!!

رفتی پیش عمو علی؟

حواست به الهام و دوستات نبود؟

نگفتی ما هنوز تو شوک مرگ اقای معلم هستیم؟

خدایا؟ این همه شوک پشت سر هم؟

داداش عارف روحت شاد

نفیسه روشن : عارف ؟ تو هم رفتی ؟

عکس سلفی نفیسه روشن با عارف و لیلا اوتادی و سایر بازیگران

نفیسه روشن : عارف ؟ تو هم رفتی ؟

عکس های جدید اینستاگرام شاهرخ استخری فروردین ۹۶


عکس های جدید بازیگران : عکس های جدید اینستاگرام شاهرخ استخری فروردین ۹۶

امروز در پارلین عکس های جدید صفحات شخصی شاهرخ استخری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران ویژه فروردین ماه 96 را گرد آوردی کرده ایم که در ادامه می بینید :

عکس های شاهرخ استخری

شاهرخ استخری با انتشار این عکس نوشت :

خدا رحمتت کنه مرد

عکس های شاهرخ استخری

شاهرخ استخری :

فیلم کوتاه "جاده فرعى" به کارگردانى دوست خوبم پندار اکبرى

عکس های شاهرخ استخری

عکس های جدید اینستاگرام شاهرخ به همراه دخترش

عکس های شاهرخ استخری

شاهرخ استخری : عکسى از پشت صحنه " پرواز در ارتفاع صفر

عکس های شاهرخ استخری

عکس های شاهرخ استخری فروردین 96

برای دیدن اخبار و عکس های شاهرخ استخری کلیک کنید

 

سحر قریشی : جایی که بودن و نبودن فرقی نداره


اخبار بازیگران : سحر قریشی : جایی که بودن و نبودن فرقی نداره

خانم سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران در جدیدترین پست صفحه اینستاگرامش نوشت :

جایی که بودن و نبودن فرقی نداره

نبودن رو انتخاب کن

این طوری به بودنت

احترام گذاشتی

سحر قریشی : جایی که بودن و نبودن فرقی نداره

سحر قریشی : جایی که بودن و نبودن فرقی نداره

مدل های جدید لباس عروس برای بهار 96


گالری مد و زیبایی پارلین : مدل های جدید لباس عروس برای بهار 96

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

انواع مدل های زیبای لباس عروس

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

مدل های لباس عروس زیبا ویژه بهار 96

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

جدیدترین مدل های لباس عروس شیک برای سال 96

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

جدیدترین و شیک ترین مدل های لباس عروس 2017

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

زیباترین مدل های لباس عروس به همراه دسته گل عروس

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

قشنگ ترین مدل لباس عروس ساده به همراه دسته گل عروس 1396

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

قشنگ ترین و شیک ترین مدل های لباس عروس سال

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

لباس عروس, زیباترین مدل های لباس عروس

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

مدل لباس زنانه, مدل های زیبای لباس عروس 2017

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

انواع جدید مدل های لباس عروس زیبا 2017

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

زیباترین مدل های لباس عروس اروپایی 2017

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

مدل لباس عروس, مدل های لباس عروس زیبا بهار 96

مدل لباس عروس 2017

مدل های جدید لباس عروس برای بهار 96

بهترین و جدیدترین عکس های اینستاگرام آزاده صمدی


عکس بازیگران محبوب : بهترین و جدیدترین عکس های اینستاگرام آزاده صمدی

عکس های آزاده صمدی

عکس های جدید و دیده نشده اینستاگرام آزاده صمدی

عکس های آزاده صمدی

بهترین و محبوب ترین عکس های ایساگرام آزاده صمدی

عکس های آزاده صمدی

عکس های دیده نشده آزاده صمدی بازیگر محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیون

عکس های آزاده صمدی

مدل مانتو آزاده صمدی

عکس های آزاده صمدی

عکس های دیده نشده بازیگران , عکس های اینستاگرام آزاده صمدی

عکس های آزاده صمدی

عکس های آزاده صمدی

عکس های آزاده صمدی

برای دیدن بیوگرافی آزاده صمدی کلیک کنید

بهترین عکس های ایستاگرام آزاده صمدی

http://parlin.ir/best-instagram-photos-a1.html

جدیدترین عکس های اینستاگرام امیر کاظمی


عکس های بازیگران : جدیدترین عکس های اینستاگرام امیر کاظمی

عکس جدید امیر کاظمی در کنار هوتن شکیبا

جدیدترین عکس های ایتستاگرام امیر کاظمی

امیر کاظمی :

به یاد روزهای شمعدونی و گروهی که خیلی دلتنگشونم ...

جدیدترین عکس های ایتستاگرام امیر کاظمی

امیر کاظمی :

همین الان یهویی با حبیب ... رسوندمش خونشون که بره خشکشویی و از شنبه کارشو شروع کنه

جدیدترین عکس های ایتستاگرام امیر کاظمی

جدیدترین عکس های ایتستاگرام امیر کاظمی

امیر کاظمی : خواستم نصف شب تصویری از برج زهرمار داشته باشین

جدیدترین عکس های ایتستاگرام امیر کاظمی

برای دیدن بیوگرافی امیر کاظمی کلیک کنید

جدیدترین عکس های اینستاگرام امیر کاظمی

http://parlin.ir/latest-photos-aytstagram-amir-kazemi.html

مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه ویژه فروردین ماه سال 1396


گالری مد و زیبایی پارلین : مدل های جدید مانتو زنانه دخترانه ویژه فروردین ماه سال 1396

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو دخترانه زنانه شیک ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

انواع مدل های مانتو راحتی دخترانه زنانه برای فروردین ماه سال 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

شیک ترین مدل های مانتو مجلسی, مدل مانتو سنتی 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو زنانه مجلسی شیک

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

انواع جدید مدل های مانتو اسپرت مجلسی شیک فوق العاده زیبا

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو دخترانه زنانه ویژه فروردین ماه سال 1396

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو مجلسی شیک و اسپرت برای فروردین ماه سال 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

شیک ترین مدل های مانتو بهاره و تابستانی 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو دخترانه زنانه شیک و اسپرت 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

جدیدترین مدل های مانتو سنتی دخترانه زنانه ویژه فروردین ماه سال 1396

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو مجلسی شیک زرشکی دخترانه زنانه

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو زنانه دخترانه کرمی فوق العاده زیبا

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو دانجشویی شیک و اسپرت 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

جدیدترین مدل های مانتو مجلسی ویژه فروردین ماه 96

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مدل های مانتو بهاره 1396

مدل مانتو شیک, مدل مانتو ویژه فروردین ماه 96

مد و زیبایی پارلین : مدل مانتو شیک دخترانه زنانه ویژه فروردین سال 96

زمان پخش و داستان پخش سریال پلیسی «زخم» با بازی لیلا اوتادی


زمان پخش و داستان پخش سریال پلیسی «زخم» با بازی لیلا اوتادی

اخبار تلویزیون : سریال پلیسی «زخم» از امشب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود

به گزارش ایسنا، «زخم» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و با بازی لیلا اوتادی و همایون ارشادی روز بعد در ساعات ۲، ۸ و ۱۴ در شبکه تماشا تکرار می‌شود. داستان این سریال به قلم سعید رحمانی درباره سروان الهام پویا با (بازی لیلا اوتادی) است که دانش آموخته روانشناسی و فارغ‌التحصیل دانشکده افسری بوده و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می‌شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش‌های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری می‌شود.

پخش سریال پلیسی «زخم» با بازی لیلا اوتادی

پخش سریال پلیسی «زخم» با بازی لیلا اوتادی از امشب ساعت 20

تهیه‌کننده سریال «زخم» محسن علی‌اکبری است و محمد صادقی، انوشیروان ارجمند، امیر نوری ( نقش قدرت)، برزو ارجمند، فقیه سلطانی (نقش نرگس)، جمشید جهانزاده، مهرداد ضیایی، امیرحسین آرمان، معصومه بافنده، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی، رخساره شجاع الدین همراه با هنرمندان خردسال سینا محمدی‌فر، روژان تقی‌زاده، مهدیس قنبری دیگر بازیگران این سریال هستند.

پخش سریال پلیسی «زخم» با بازی لیلا اوتادی

سریال پلیسی زخم از امشب ساعت 20 از شبکه تماشا پخش می شود

پخش سریال پلیسی «زخم» با بازی لیلا اوتادی

عکس کیک تولد پدر سالار سینمای ایران


اخبار بازیگران ایرانی : عکس کیک تولد پدر سالار سینمای ایران

امروز در پارلین بخش عکس بازیگران عکس کیک تولد پدر سالار سینما ایرانی یعنی استاد محمدعلی کشاورز را می بیندید استاد محمدعلی کشاورز ۸۷ مین سالروز تولد خود را جشن گرفت. وی متولد ۲۶ فروردین سال ۱۳۰۹ است

کیک تولد پدر سالار سینمای ایران