تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال


معرفی کانال تلگرام بافته های خیال, آدرس کانال تلگرامی بافته های خیال

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

کانال تلگرام بافته های خیال با ۳۰۰ ممبر یکی از جدیدترین کانال های عاشقانه تلگرام می باشد این کانال تلگرام در معرفی خود این چنین نوشته است : ” عکس / متن / جمله های زیبا / کلیپ های تاثیرگذار / آهنگ‌های احساسی و خاص و … دلنوشته های شما ” شما در صورت تمایل با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید عضو این کانال تلگرام بافته های خیال شوید :

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

گلى به دست من آید

چو روى تو؟ هیهات …

هزار سال دگر گر چنین بهار آید!

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

✍️‎ مرتضی‌فتحی

من در سر رویایی دارم

تو درخت نارنج شوی

من خاک ؛ وقتی …

در من ریشه بدوانی

به‌وقت بهار

شکوفه‌هامان را بارور شویم

و خدا مست شود !

از عطر باهار نارنج ما

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

وقتی تمام دارایی‌ات

سادگی وجودت باشد …

هفت‌سینت نه سکه میخواهد

نه سمنو ؛ نه سرکه نه سیب !

معرفی کانال تلگرام بافته های خیال

کانال تلگرام بافته های خیال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.