تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

فال روزانه تولد پنج شنبه 21 اردیبهشت 96


فال و طالع بینی روزانه تولد, فال روزانه تولد پنج شنبه 21 اردیبهشت 96

فال و طالع بینی روزانه تولد پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه سال 1396, فال روز تولد شما

فال روز تولد : چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شما مثل همیشه این قدرت را خواهید داشت که خودتان را با تغییرات و شرایط جدیدی که در برابرتان قرار می گیرند مطابقت دهید و این موضوع کمک بسیار زیادی در راه رسیدن به اهدافتان به شما خواهد کرد. شما برای رسیدن به اهدافتان برنامه مشخصی را در سر دارید و برای عملی کردن آن هر کاری که از دستتان بربیاید را انجام خواهید داد. امسال برخی بحث هایی که با اعضای خانواده و یا شریک زندگیتان خواهید داشت ممکن است به طور موقت باعث ناراحتی و تلخکامی شما شوند، اما در نهایت باعث شناخته شدن مشکلات و از بین رفتن آنها خواهند شد. پیش از شروع هر پروژه جدیدی از این که تمام جوانب را سنجیده و خطرات و مشکلات احتمالی را در نظر گرفته اید اطمینان حاصل کنید. به نفعتان است با احتیاط بیشتری پیش بروید، در غیر این صورت در حرفه خود با مشکلاتی مواجه خواهید بود. در طول سال یادتان باشد که به افراد نیازمند و تهیدست کمک کنید، این کار علاوه بر این که درد و مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد، شانس و انرژی مثبت را هم به شما هدیه خواهد نمود. اولین ماه از فصل زمستان از لحاظ مادی پیشرفت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین فروردین

امروز دیداری گیج کننده با یکی از دوستان و یا همکارانتان خواهید داشت. او برای مشورت به نزد شما آمده اما نسبت به بیان دقیق مشکلش اکراه دارد و تلاش برای کمک به این شخص، در حالی که فقط نیمی از ماجرا را می دانید، به نظرتان به چیزی مثل علم غیب و یا معجزه نیاز دارد. کمی صبور باشید و با ملایمت و البته کمی سیاست جزئیات این موضوع را از دهانش بیرون بکشید تا بتوانید بهترین راهنمایی های ممکن را به او بدهید، اما اگر دیدید تمایلی به صحبت کردن در این باره ندارد کلا بحث را عوض کرده و بیخیال کمک کردن به او دارید. البته این را هم فراموش نکنید که امروز کارهایی مهمتر ازمشاوره دادن به دیگران هم دارید که نباید پشت گوش انداخته شوند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

شما انرژی و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد این قدرت خود را به کار گرفته و با استفاده از فرا رسیدن تعطیلات آخر هفته در خانه تان تحولی جدی ایجاد کرده و کارهایی که مدت ها قرار بوده انجام شوند اما فقط روی هم انبار شده بودند را به انجام برسانید. با شروع کارهای پیش پا افتاده مثل مرتب کردن کمدها و اتاق ها و سر و سامان دادن به آشپزخانه شروع کنید. در شرایط فعلی این کارها از اولویت بیشتری برخوردار هستند، به ویژه این که هر لحظه ممکن است مهمان ناخوانده ای از راه رسیده و شما را غافلگیر کند. کارهای امروز شاید شروع خوبی برای یک آخر هفته ایده آل نباشند، اما در پایان با دیدن نظم و نظافت خانه حس بسیار خوبی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد

امروز اگر وقتی را برای مطالعه در نظر بگیرید به احتمال زیاد با چیزی روبرو خواهید شد که می تواند اثرات جدی و عمیقی روی شما داشته باشد و حتی زندگیتان را نیز تحت تأثیر قرار دهد. همچنین امروز باید توجه ویژه ای به خواب هایی که شب گذشته دیده اید داشته باشید. اگر این خواب ها از آن دسته رویاهایی هستند که مدام تکرار می شوند به احتمال زیاد از ضمیر ناخودآگاهتان ریشه دارند و با کمی فکر کردن به آنها خواهید توانست معنا و مفهومشان را پیدا کنید. اگر مطالعه امروزتان دراین زمینه باشد نتایج فوق العاده ای از آن به دست خواهید گرفت و به نکاتی در مورد خود پی خواهید برد که تا کنون هیچ گونه آگاهی نسبت به آنها نداشته اید.

فال روزانه برای متولدین تیر

امروز وقت گذراندن با آنهایی که دوستشان دارید از نظر شما بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. از همسر و فرزندانتان بخواهید که همراه با شما در خانه بمانند و به جای این که هر کسی در اتاق خودش قایم شود دور هم جمع شده و با بازی های گروهی، تماشای یک فیلم خانوادگی و یا پختن یک غذای خوشمزه به صورت اشتراکی لذت ببرید. در پایان همه شما از این که چقدر خوش گذرانده اید تعجب خواهید کرد! فعالیت های اجتماعی را برای فردا گذاشته و امروز را تا می توانید در خانه بمانید و به خانواده و همچنین کارهای خانه رسیدگی کنید. اگر چیزی به تعمیرات نیاز دارد و شما توانایی انجام این کار را دارید همین حالا دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد

امروز خواندن یک مقاله و یا تماشای یک برنامه تلویزیونی ذهنتان را به شدت درگیر خود خواهد کرد و فکرتان را هر لحظه به سویی خواهد برد. در نهایت به احتمال خیلی زیاد شما به برخی از علایق خود پی خواهید برد که تا به حال برایتان ناشناس بوده اند. به این کشف جدید خود اهمیت داده و اگر فکر می کنید که این علایق واقعی هستند و فقط به طور گذران تحت تأثیر دیده ها خوانده هایتان قرار نگرفته اید حتما آنها را دنبال کنید. امروز روابط عاطفی شما بسیار گرم، صمیمانه و همراه با یکدلی خواهند بود، نهایت استفاده را از این وضعیت ببرید. حتی اگر تردیدی نسبت به عشقتان دارید، کنار گذاشتن این تردیدها و نگرانی ها رابطه تان را محکمتر خواهد ساخت.

فال روزانه برای متولدین شهریور

اگر برای مدتی در فکر شروع یک کار هنری بوده اید امروز روزی فوق العاده برای این کار خواهد بود، به بازار رفته و وسایل لازم برای آن را تهیه کنید و با بهانه های مسخره مثل این که من استعداد این کار را ندارم بیشتر از این انجام این کار را به تعویق نیندازید. شما هم به اندازه همه و شاید خیلی بیشتز از خیلی ها استعداد دارید؛ گذشته از آن، هر کاری را با تمرین و ممارست می شود به بهترین نحو ممکن یاد گرفته و انجام داد. کافی است دست به کار شده و در کنار سایر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند قرار بگیرید. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت.

فال روزانه برای متولدین مهر

امروز شما در حین تمیز کردن خانه مانند آنهایی هستید که مشکل تمرکز دارند و حواسشان به کارهایی که انجام می دهند نیست. مثلا همه جا را جاروبرقی می زنید، و تی می کشید، اما گردگیری را فراموش می کنید. سعی کنید حواستان را به کارتان بدهید و به جای تمرکز روی مشکلات و گرفتاری هایتان روی کارتان متمرکز شوید تا علاوه بر انجام کارتان به صورت کامل و مناسب، خیلی از این افکار آزار دهنده را هم فراموش کنید. امروز یکی از آن فرصت های تکرار نشدنی را برای عمیق تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان

امروز ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر از همیشه از خودگذشتگی کنید. شاید کمی به خاطر مسئولیت های زیادی که به عهده تان گذشاته شده اند و انتظاراتی که از شما می روند غرغر کنید، اما در نهایت آنچه به عهده تان است را خیلی خوب به انجام خواهید رساند. در واقع ممکن است در کمال تعجب ببینید که نتیجه خیلی بهتر از میزان تلاشی شده است که شما برای آن کرده اید! اگر برایتان امکان پذیر بود امروز به دیدن خانه سالمندان و یا کودکان بی سرپرست بروید. این کار علاوه بر این که آنها را خوشحال خواهد کرد، بلکه علاوه بر حس خوبی که به شما خواهد بخشید، باعث خواهد شد قدر داشته هایتان را بیشتر بدانید.

فال روزانه برای متولدین آذر

امروز ممکن است تماس، پیام و یا ایمیلی دریافت نید که شما را به تقلا خواهد انداخت. شما ناگهان به این موضوع پی خواهید برد که تا چه حد به یکی از اهداف بلند مدت خود نزدیک شده اید و تمام انرژیتان را برای به سرانجام رساندن آن یک جا جمع خواهید کرد. حالا که اینقدر به این هدفتان نزدیک شده اید شاید حتی در حین کار به فکر هدف بزرگ بعدیتان باشید و این موضوع به شما انگیزه بیشتری برای رسیدن به مقصد خواهد بخشید. «همیشه به سوی جلو» شعار همیشگی شماست! اگر احساس می کنید رابطه عاطفیتان رو به افول است کمی برای حفظ آن تلاش کنید و سعی کنید در مورد مشکلاتتان حرف بزنید، مطمئن باشید بی نتیجه نخواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی

شاید این روش مورد علاقه شما برای گذراندن تعطیلات آخر هفته نباشد، اما امروز زمان خیلی خوبی برای انجام کارهای بسیاری که در خانه روی هم انبار شده اند خواهد بود. در طول هفته کارهای زیادی که برای انجام دادن داشته اید وقتی برای رسیدن به نظافت و تمیزی منزل برایتان باقی نگذاشته اند و امروز باید به این اوضاع آشفته سر و سامان بدهید. همه روزنامه ها و مجله های تاریخ گذشته را دور بیندازید، شما هر چقدر از آنها که می خواسته اید بخوانید را خوانده اید، پس دور خودتان بیش از این آشغال جمع نکنید. امروز شاید برای اجتناب از ایجاد تنش در رابطه تان سعی در کتمان احساسات خود داشته باشید، ولی گفتن آنها بسیار موثرتر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن

شما از آن دسته آدم هایی هستید که به وقت گذاشتن برای خانه تان و رسیدگی کردن به آن اهمیت ویژه ای می دهید و به کارهای روزمره دقت و توجه زیادی دارید و هر کدام را سر وقتش انجام می دهید، اما امروز برخی کارها در خانه باید انجام شوند که شاید شما هم زیاد حوصله نداشته باشید و ترجیح بدهید روز تعطیلتان را با خواند مجله ها و تماشای فیلم های مورد علاقه تان بگذرانید. خیالتان راحت باشد، با کمی برنامه ریزی و حفظ تعادل در کار و استراحت، وقت کافی برای پرداختن به همه اینها خواهید داشت. بین انجام کارهای مختلف به خودتان استراحت بدهید تا ناگهان ببینید بی آن که خسته شده باشید همه جا تمیز و مرتب است.

فال روزانه برای متولدین اسفند

شما اهل کتاب و مطالعه هستید و امروز در حین مطالعه با ایده های جدیدی روبرو خواهید شد که به پرورش ایده هایی که از قبل داشته اید کمک خواهند کرد، خواه این ایده ها کاری باشند یا هنری و یا هم در رابطه با مسائل معنوی باشند. فکرهایی که پس از مطالعه به ذهنتان خطور می کنند را یک جایی یادداشت کنید، به احتمال زیاد دیر یا زود به کارتان خواهند آمد. امروز شما آمادگی کامل دارید تا بی آن که نگران نتیجه رفتارتان باشید در زمینه روابط عاطفی دست به ریسکی بزرگ بزنید و احساساتی که در دل دارید را با شجاعت تمام به زبان بیاورید. ولی متأسفانه به نظر می رسد که طرف مقابلتان برنامه ای کاملا متفاوت دارد و اصلا حواسش به این چیزها نیست.

فال روزانه تولد پنج شنبه 21 اردیبهشت 96

 

عکس های جذاب روناک یونسی و همسرس محسن میری


بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب روناک یونسی و همسرس محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در نهم دی ماه سال 1359 در تهران متولد شد رشته دبیرستان روناک یونسی گرافیک بوده و در دانشگاه طراحی صنعتی خونده و مدرکشو از دانشکده هنر و معماری گرفته است روناک یونسی مثل همه دخترهای ایرانی، عاشق خانواده‌اش است و عاشقانه به پدر و مادرش عشق می‌ورزد،

خانم روناک یونسی می‌گوید: «موفقیت‌هایم را مدیون راهنمایی‌های درست پدرم هستم.» مادر روناک، فرهنگی است و مدیر دبیرستان دخترانه می‌باشد، خانواده یونسی چهار فرزند دختر دارند، که روناک فرزند اول این خانواده است، او سه خواهر کوچکتر از خودش دارد که همگی آنان تحصیلات دانشگاهی دارند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران کودکی روناک یونسی

روناک یونسی خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می‌کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال‌طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه‌داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است.

او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می‌ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم‌پوشی می‌کردند. می‌گوید: به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره‌ام صفر شد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران دانشگاهی روناک یونسی :

روناک یونسی به محض اینکه دیپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلکه وقفه‌ای در آن به وجود آمد، چرا که در مدرسه به تدریس نقاشی و خطاطی می‌پرداخت تا اینکه سرانجام تصمیم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسی طراحی صنعتی پذیرفته شد. هنر را کماکان دنبال می‌کرد، فیلم می‌دید، تلویزیون تماشا می‌کرد و... تا اینکه یک روز یکی از دوستانش که از علاقه او به هنر آگاه بود، به او پیشنهاد کرد که برای بازی در یک فیلم سینمایی تست بدهد و ابتدا عکسش را به گروه سازنده نشان بدهد، اما او نسبت به این کار بی‌میل بود و ناامید... «تصور نمی‌کردم، اتفاقی بیفتد، اما برخلاف انتظار، فردای همان روز تماس گرفتند و از من دعوت کردند که به دفتر فیلمسازی بروم، آنجا بود که برای اولین بار قاسم جعفری را دیدم.»

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی به آنجا رفت و به دورخوانی مشغول شد در پایان دورخوانی گروهی، همان روز انتخاب شد، برایش باورکردنی نبود، مراحل پیش تولید به سرعت سپری شد و او حالا می‌دانست که باید در فیلم «گرگ و میش» به کارگردانی قاسم جعفری بازی کند. این اولین تجربه هنری او بود. تجربه‌ای که خیلی غیرمنتظره پیش آمد... بازی در یک فیلم سینمایی ساخته یک کارگردان مطرح آن هم در نقش اصلی. نکته مهم در مورد این بازیگر بااستعداد این است که تحصیلات و آموزش بازیگری ندارد، اما بازیگری را به صورت تجربی آموخته و حتی به کلاس‌های بازیگری هم نرفته است، اما سعی کرده در کار همیشه با چشمانی باز و گوش‌هایی شنوا، عمل کند و از تجارب پیشکسوت‌ها بهره بگیرد. همین امر باعث شد تا در سریال رستگاران، برای حضور در نقش خجسته، انتخاب اول باشد.

عکس های روناک یونسی

اولین سریال تلویزیونی روناک یونسی

خانم روناک یونسی پس از حضور در فیلم سینمایی گرگ و میش در چند فیلم تلویزیونی هم بازی کرد، تا اینکه رسید به سریال «گل‌های گرمسیری» که در نقش مرضیه ایفای نقش کرد، در آن سریال هم او مقابل آتیلا پسیانی بازی کرد، پسیانی در آن مجموعه در نقش پدر شوهرش را بازی کرد، بازی خوب او باعث شد تا نگاه‌ها به سمت او معطوف شود تا جایی که «یونسی» هم‌اکنون، بازیگری را مهم‌ترین دغدغه‌اش می‌داند. او تشنه تجربه کردن نقش‌های متفاوت است و دوست دارد با کارگردان‌های مختلف همکاری کند و به دانسته‌های خود بیفزاید.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دل‌ مشغولی‌ های خانم روناک یونسی

«روناک یونسی» مثل هر بانوی ایرانی به کار در خانه علاقه دارد، آشپزی خوبی دارد و از دوران نوجوانی آن را جدی می‌گرفته است، فیلم دیدن و مطالعه و شعر خواندن را خیلی دوست دارد، می‌گوید؛ خواندن اشعار حافظ به من آرامش می‌دهد.از نوجوانی به ورزش علاقه داشته و شنا و بسکتبال را تقریبا به شکل حرفه‌ای ادامه داده... اصولا به ورزش‌هایی که پای توپ، وسط است را به ورزش‌های دیگر ترجیح می‌دهد و از آن به عنوان بهترین تفریح یاد می‌کند. به موسیقی سنتی علاقه دارد و ساز موردعلاقه‌اش سنتور است، به صدای شهرام ناظری علاقه دارد .

از داستان ازدواج تان با محسن میری برای مان بگویید

روناک یونسی : ما در سریال سقوط آزاد با یکدیگر همکاری داشتیم که همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد. حدود دو سال پیش هم زندگی مشترک مان را آغاز کردیم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس همسر روناک یونسی

آنقدر از زندگی مشترک راضی هستید که به دوستان تان پیشنهاد کنید ازدواج کنند؟

خدا را شکر من از زندگی ام راضی ام، اما ازدواج، مقوله ای نیست که توصیه شود، بلکه باید برای افراد پیش بیاید. پیشنهاد من این است که اگر کسی در زندگی شما هست که از نظر فکر، اعتقاد و دیدگاه به شما نزدیک است، خیلی زیباتر است که با هم ازدواج کنید. در ازدواج آرامشی است که در هیچ رابطه ای وجود ندارد.

روناک یونسی بعد از گذشت دو سال از آغاز زندگی مشترک احساس خوشبختی می کند؟

بله، همسر مهربان و خوبی دارم که کاملاً مرا درک می کند و یک پسر کوچولوی ناز دارم که به اندازه دنیا دوستش دارم. این یعنی تمام خوشبختی.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

همسر روناک یونسی

بازیگران خانم می ترسند، مادر شدن به فعالیت شان در سینما و تلویزیون لطمه بزند. شما از این موضوع نترسیدید؟

کار در زندگی انسان نقش مهمی دارد و جزو اولویت هاست، اما به نظر من، زندگی شخصی برای هر انسانی در اولویت است. برای هر خانمی، در یک سن مشخص، مادر شدن خیلی مهم است و در روحیه اش اثر مثبت می گذارد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و دوست داشتم مادر شوم، خدا هم این لطف را در حق من انجام داد و مهرسام را به من بخشید. شاید مادر شدن یک مقدار مشغله های انسان را زیاد می کند، اما این مشغله ها آنقدر شیرین و دوست داشتنی است که ناراحت کننده نیست.

«مهرسام» برای من، محدودیتی ایجاد نکرده که به کارم لطمه بزند، اما حس مادر بودن آنقدر شیرین است، که اگر محدودیتی برایم ایجاد می شد، باز هم، مهم نبود. باید به این موضوع اشاره کنم که مهرسام برای من از هر کاری مهم تر است و اگر قرار باشد بین کارم و پسرم یکی را انتخاب کنم، قطعا «مهرسام» را ترجیح خواهم داد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

مهرسام یعنی چی؟

این اسم به معنای «پسر خورشید» است. مهرسام مهرماه به دنیا آمد و از آنجایی که دوست داشتم یک اسم ایرانی برای پسرم انتخاب کنم، این اسم را انتخاب کردیم. از طرف دیگر این اسم با فامیلی اش یعنی «میری» هم تناسب دارد.

از همسرتان برای مان بگویید. فکر می کنم آقای میری یکی از افراد باسابقه در زمینه مدلینگ هستند، اینطور نیست؟

محسن یکی از قدیمی ترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد. دعوتنامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده، اما همیشه دوست داشته در کشور خودش کار کند. متاسفانه چون بحث مدلینگ در ایران جامع و تعریف شده نیست، با مشکلاتی هم روبه رو بود، که خوشبختانه، اسفند سال گذشته، ایشان به همراه چندتن از همکاران شان در تالار وحدت به صورت رسمی برنامه اجرا کردند. البته ایشان به جز موضوع مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. معاش مان هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های روناک یونسی و خانوادش

و مهرسام قرار است مدل شود یا بازیگر؟مهرسام یک مدل خیلی خوب می شود که بازیگر هم هست (خنده).ازدواج شما و آقای میری، روزی به پررنگ تر شدن وجه بازیگری ایشان خواهد انجامید؟

قرار نیست ما چنین کاری برای یکدیگر انجام دهیم. برای من اولویت بازیگری است و برای محسن مدلینگ! خوشحال می شویم که دوباره با هم همکاری داشته باشیم اما فکر نمی کنم اتفاقی که می گویید بیفتد. محسن از نظر فیزیکی و ظاهری، جذابیت لازم را دارد و توانایی خوبی هم در زمینه بازیگری دارد و به صورت مستقل به خودش پیشنهاد بازیگری می شود و نیازی نیست من او را معرفی کنم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی با انتشار این عکس نوشت :

چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست “انتخابهایش” است

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس روناک یونسی در شب تولدش, عکس کیک تولد روناک یونسی

روناک یونسی :

در شب تولدم شکرگزارم خداوند را براى داشتن خانواده و دوستانم چه دور چه نزدیک... خدایا تو را سپاس بخاطر سلامتى و هر انچه ب ما دادى

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی : نسیم بهار که می وزد بوی روزها و قرارهای عاشقانه مشامم را می نوازد... تو را در آن دوردست ها بر بلندای ایوان آن خانه ی قدیمی می بینم... باز هم موهایت را در مسیر باد رها کرده ای

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

فیلم های سینمایی روناک یونسی

۱۳۹۳ – فیلم سینمایی دختران دم بخت – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۹۲ – فیلم سینمایی امید ها و نجواها – کارگردان سعید لطفی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی یک اشتباه ساده – کارگردان ابراهیم شیبانی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی روز روشن – کارگردان حسین شهابی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی عقاب صحرا – کارگردان کاظم راست گفتار

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی شکار – کارگردان سعیدسالار زهی

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی برج مراقبت – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی کوچه ملی – کارگردان مهرشاد کارخانی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی تباهی – کارگردان حجت قاسم زاده

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی ماهی کویر – کارگردان محمد قربان کریمی

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی مهر بی پایان – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی دژ شوق – کارگردان سید مجید پرهیز

۱۳۸۷ – فیلم سینمایی به هدف شلیک کن – کارگردان محمد کتیرایی

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی منفی هجده – کارگردان اصغر نصیری

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی زینب – کارگردان علیرضا توانا

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی ارتفاع ۶/۴۵ – کارگردان سیامک شایقی

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی فیلم گرگ و میش – کارگردان قاسم جعفری

تله فیلم بومرنگ – کارگردان اسماعیل فلاح پور

فیلم سینمایی پری دریایی – کارگردان محمد قربان کریمی

فیلم سینمایی چشمان زیبای طبقه آخر – کارگردان کیانوش اسلامی

فیلم سینمایی واقعیت مجازی – کارگردان رضا بهشنی

فیلم سینمایی چهار باندی در کرج – کارگردان محمدجعفر باقری نیا

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی روناک یونسی

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی برابر اصل – کارگردان سیدجلال الدین دری

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی آخرین سلطان – کارگردان حسین سهیلی زاده

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی نیلی تر از مهتاب – کارگردان محسن یوسفی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی سقوط آزاد – کارگردان علیرضا امینی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی موج و صخره – کارگردان مجید صالحی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی تا رهایی – کارگردان حسین تبریزی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی خانه بی پرنده – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۸ – سریال تلویزیونی رستگاران – کارگردان سیروس مقدم

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جدید روناک یونسی, بیوگرافی کامل روناک یونسی

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جذاب اینستاگرام روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی :

فقط خدامیداندکه دلم میخواهد... پرت شوم به دنیایی که فقط من باشم ومن... کنارغریبه هایی که برایم باشندبهترازاشنا..

#روناک_یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های جذاب ایستاگرام روناک یونسی و همسرش محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی :

کم نیستند شادی‌ها حتی اگر بزرگ نباشند آنقدر دست نیافتنی نیستند که تو عمریست کز کرده‌ای گوشه جهان و بر آسمان چوب خط می‌کشی به انتظار حبس ابد هم حتی ، پایان دارد پایانی بزرگ و طولانی چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه‌هاییم و به عبورشان می‌خندیم چه آسان لحظه‌ها را به کام هم تلخ می‌کنیم و چه ارزان می‌فروشیم لذت با هم بودن را چه زود دیر می‌شود و نمی‌دانیم که ؛ فردا می‌آید شاید ما نباشیم سید علی صالحی

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی

 

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96


گالری عکس بازیگران ایرانی : عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

امروز در بخش عکس های بازیگران پارلین عکس های جدید جشن تولد بازیگر زن مشهور ایرانی خانم نفیسه روشن را در ادامه می بینید :

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جدید و زیبایی جشن تولد نفیسه روشن به همراه کیک تولدش

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

جشن تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های بازیگران زن ایرانی, عکس های جدید تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس کیک تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس زیبایی نقاشی شده نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جشن تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

جدیدترین عکس های شب تولد نفیسه روشن

عکس های جدید تولد بازیگر مشهور نفیسه روشن 96

عکس های جدید و زیبای تولد نفیسه روشن بازیگر زن مشهور ایرانی

جدیدترین عکس های نفیسه روشن

نفیسه روشن : تولد امسالم رو دوست داشتم


اخبار بازیگران ایرانی : نفیسه روشن : تولد امسالم رو دوست داشتم

نفیسه روشن بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اجتماعی اش نوشت :

تولد امسالم رو دوست داشتم❣️

دو بار فرشته ها برام گرفتن و کنارم بودن

ممنون از خیریه کودکان سندرم تهران

و مدیریت مگامال اکباتان و اتا بابایی عزیز

و موسسه خیریه همدم مشهد

و اقای سینا علیزاده که با شادی این فرشته ها سال منو ساختن

همچنین ببینید :

عکس های جذاب نفیسه روشن

************************************************

اخبار بازیگران زن ایران - نفیسه روشن : تولد امسالم رو دوست داشتم

خرید بهترین کوچک کننده بینی

خرید بهترین کوچک کننده بینی


سایت خرید اینترنتی خرید بهترین کوچک کننده بینی

خرید بهترین کوچک کننده بینی در 20 اردیبهشت ماه سال 96 از فروشگاه اینترنتی ایرانیان معرفی میکنیم اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه کوچک کننده بینی هستید بی شک گیره کوچک کننده بینی نوزآپ که برای بینی های گوشتی طراحی شده است برای شما بهترین پیشنهاد می باشد گیره کوچک کننده بینی با قیمت کمتر و مناسب تری نسبت به سایر دستگاه های کوچک کننده بینی عرضه شده است و همچنین گیره کوچک کننده بینی نوزآپ بهترین دستگاه کوچک کننده بینی و شناخته شده در بین مردم است این موضوع را فروش بالای گیره کوچک کننده بینی طی سال های 2015 و 2017 و 2017 اثبات کرده است

خرید بهترین کوچک کننده بینی

خرید بهترین کوچک کننده بینی در سال 2017 و 1396

گیره کوچک کننده بینی به چه شیوه ای بینی ما را کوچیک میکنه ؟ میدونم این سوال اکثر مشتریان این محصول می باشد در واقع گیره کوچک کننده بینی با فشاری که بر روی قسمت های کناری بینی شما میزاره در صورت استفاده مداوم سبب فرم دهی و زیباترین کردن بینی شخص استفاده کننده میشه قبلا در این صفحه فیلم روش استفاده از گیره کوچک کننده بینی را به اشتراک گذاشتیم که برای اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید این فیلم را ببینید. آیا گیره کوچک کننده بینی فقط مختص خانم هاست ؟ نخیر پسرها هم میتونن از گیره کوچک کننده بینی نوزآپ در صورت تمایل استفاده کنند و فقط دقت کنید کوچک کننده بینی نوزآپ فقط مختص بینی های گوشتی می باشد و متاسفانه برای بینی های استخوانی نمیشه از گیره کوچک کننده بینی نوزآپ استفاده کرد و قیمت گیره کوچک کننده بینی طی این سال ها افزایشی نداشته و شما میتونید این گیره کوچک کننده بینی را با قیمت ارزان فقط 10 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید امیدواریم مطلب خرید بهترین کوچک کننده بینی مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد برای اطلاعات بیشتر درباره گیره کوچک کننده بینی لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید

خرید گیره کوچک کننده بینی نوزآپ

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه 2017 و 1396


زیورآلات و جواهرات پارلین : زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه 2017 و 1396

زیباترین و شیک ترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه 1396

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل انگشتر دخترانه زنانه زیبای یاقوت دار 2017 و 1396

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

جدیدترین مدل انگشتر دخترانه زنانه مد روز اروپایی 2017

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

زیباترین و خوشگل ترین انگشتر های دخترانه زنانه

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

مدل انگشتر و حلقه دخترونه شیک فوق العاده زیبای نقره ای

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

مدل حلقه دخترانه

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

جدیدترین مدل های انگشتر های اروپایی شیک و مجلسی 2017

مدل انگشتر دخترانه زنانه,مدل حلقه طلایی دخترونه

مدل انگشتر

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل انگشتر زیبایی دخترونه با یاقوت و نگین قرمز

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل های زیورآلات و جواهرات پارلین, مدل انگشتر های زیبای پارلین

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل های زیبا حلقه و انگشتر برای دخترخانوم های امروزی

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

جدیدترین طرح های انگشتر و حلقه ویژه بانوان خوش سلیقه ایرانی

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل انگشتر زنانه دخترانه با یاقوت سبز

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

جدیدترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

مدل زیورآلات و جواهرات پارلین, مدل انگشتر دخترانه زنانه شیک مجلسی

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

مدل انگشتر نگین دار

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

مدل انگشتر دخترانه زنانه با نگین فیروزه ای بسیار جالب و زیبامدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

جدیدترین و زیباترین انگشتر دخترانه با نگین های درخشان 2017 و 96

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

جدیدترین مدل حلقه دخترانه زنانه شیک مد روز اروپایی

مدل انگشتر دخترانه,مدل انگشتر زنانه,مدل حلقه دخترانه زنانه نگین دار

زیباترین مدل های انگشتر و حلقه دخترانه زنانه

 

مدل های جدید مانتو مجلسی و دانشجویی بهاره ۹۶


انواع مدل مانتو بهاره و تابستانه : مدل های جدید مانتو مجلسی و دانشجویی بهاره ۹۶

مدل های جدید مانتو مجلسی بهاره 96

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

انواع مدل مانتو مجلسی بهاره شیک کوتاه دخترانه زنانه 96

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

زیباترین مدل های مانتو مجلسی ویژه بهار 96

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مانتو مجلسی شیک و زیبای اسپرت دخترونه ویژه بهار سال 1396

بهترین و جدیدترین ژورنال های مانتو مجلسی دخترونه شیک برای تابستان امسال

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

انواع مدل های جدید مانتو شیک دخترانه مد روز 96

مدل های جدید مانتو کوتاه دخترونه شیک و مد روز 2017

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

اگر به دنبال مدل مانتو بلند مشکی برای خود هستید بی شک این ژورنال میتونه بهترین پیشنهاد ممکن باشه

مدل مانتو مشکی مجلسی زیبا 2017 و 1396

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل مانتو بلند دخترونه 1396

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل های جدید مانتو مجلسی و دانشجویی شیک 2017

شما میتوانید هر روز از بخش مد و زیبایی پارلین آرشیو مدل مانتو را ببینید ما سعی میکنیم از این به بعد هر روز مدل های جدید را در این آرشیو قرار بدیم

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل مانتو شیک زنانه سنتی

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

خرید مانتو دانشجویی خیلی سخته و البته پیدا کردن مدل های روز خیلی سخته

مدل مانتو دانشجویی شیک 2017

مدل های جدید مانتو مجلسی 96,مدل های جدید مانتو دانشجویی 96

مدل های جدید مانتو بهاری ساده و شیک 2017

مدل های جدید مانتو دانشجویی و مجلسی بهاره ۹۶

 

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017


انواع مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه : مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل های کفش مجلسی 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

شیک ترین مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ مشکی 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

انواع مدل های کفش مجلسی دخترونه شیک

همچنین ببینید :

گران ترین مدل های کفش عروس

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

جدیدترین مدل های کفش مجلسی اردیبهشت 96

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل کفش مجلسی سفید دخترونه 2017

  مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

کفش مجلسی 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

انواع مدل های کفش مجلسی رنگی شیک 1396 و 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل های کفش مجلسی جدید شیک 2017

مدل کفش مجلسی 2017

عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی


عکس های جدید ایستاگرام پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی, عکس های پژمان جمشیدی

عکس های جدید اینستاگرام پژمان جشیمیدی بازیگر و بازیگن سابق تیم ملی

بیوگرافی پژمان جمشیدی, عکس های پژمان جمشیدی

عکس دیدنی پژمان جمشیدی در فیلم سینمایی 50 کیلو آلبابو

پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر

عکس پژمان جمشیدی در جشنواره فجر, بیوگرافی پژمان جمشیدی

عکس های پژمان جمشیدی

 

سایت خوب برای خرید حضوری گن ساعت شنی

سایت خوب برای خرید حضوری گن ساعت شنی اصل

لطفا یه سایت یا فروشگاه خوب و معتبر برای خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی سانای معرفی کنید آیا میتوان گفت فروشگاه های سانای, بهار و آدرین برای خرید گن لاغری ساعت شنی بهترین ها هستند ؟ سایت خوب برای خرید حضوری گن ساعت شنی, خرید حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه آدرین, آیا فروشگاه آدرین برای خرید حضوری گن ساعت شنی در 21 اردیبهشت سال 96 خوبه ؟ از کدوم فروشگاه میتوانیم گن لاغری ساعت شنی بانوان را بخریم ؟, خرید حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه آدرین , فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی نیلوفر افتتاح شد, شما میتوانید همین الان که 21 اردیبهشت سال 969 هست گن لاغری ساعت شنی ار فروشگاه اینترنتی نیلوفر سفارش دهید و درب منزل خودتون وجهشو پرداخت کنید سفارشات شما به محض دریافت در سامانه ما بررسی و ارسال خواهند شد, فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی نیلوفر

خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی بانوان

خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی بانوان در 21 اردیبهشت سال 96

خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی از فروشگاه بهار, فروشگاه بهار یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه اینترنیت فروش گن لاغری ساعت شنی بانوان در سال های 95 و 96 در ایران بوده وش ما هم در صورت تمایل نسبت به خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی میتوانید از همین فروشگاه نسبت به خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی اقدام کنید, خرید حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه بهار , به فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی بانوان در مورخه 21 اردیبهشت سال 1395 خوش آمدید خیلی از دوستان همواره به دنبال خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی در اینترنت هستند ولی متاسفانه امکان خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی بانوان وجود ندارد. چرا باید به فکر خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی باشیم اونم با این ترافیک و این همه مشغله کاری ؟ شما با خرید اینترنتی گن ساعت شنی بانوان در عرض یه دقیقه فرم خرید محصول را پر میکنید و بعد از چند روز خیلی راحت درب منزل خود سفارش گن لاغری ساعت شنی خودتان را تحویل میگیرید و درب منزل خودتون وجهشو پرداخت میکنید پس همین الان فرصت را از دست ندهید و برای خرید گن لاغری ساعت شنی بانوان فرم مربوطه را پر مکیند

 

سایت خوب برای خرید حضوری گن ساعت شنی

فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی بانوان

سایت خرید حضوری گن ساعت شنی ایرانیان, به سایت خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی ایرانیان در 21 اردیبهشت ماه سال 96 خوش آمدید ما سعی میکنیم سفارشات شما را به محض دریافت در سامانه خودمون ارسال کنیم تا زودتر بدست مشتری برسد شما میتوانید همین الان از فروشگاه اینترنتی ما نسبت به خرید آنلاین و اینترنتی گن لاغری ساعت شنی اقدام کنید, سایت خرید حضوری گن ساعت شنی ایرانیان

 

خرید حضوری گن ساعت شنی

قیمت خرید حضوری و اینترنتی گن ساعت شنی :

خرید ویژه حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه مریم, برای خرید ویژه حضوری گن ساعت شنی از فر وشگاه مریم باید به یه سری نکات خوب توجه کنید اولین اینکه شماره موبایل و آأرس خود را دقیق در فرم مربوطه پر کنید و دوم اینکه برای سفارشات شهرستان های دور کمی صبور باشید تا سفارش شما از طریق پست به دست تون برسه, خرید ویژه حضوری گن ساعت شنی از فروشگاه مریم

قیمت خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی نسبت به خرید اینترنتی گن لاغری ساعت شنی بانوان : فروشگاه ما یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی برای فروش گن لاغری ساعت شنی می باشد که به دلیل واردات مستقیم گن ساعت شنمی بهترین گزینه برای خرید ارزان گن لاغری ساعت شنی می باشد بله درسته قیمت 65000 هزار تومان برای گن لاغری ساعت شنی لاتکس دار می باشد و شما میتوانید جنس های تقلبی این محصول را با قیمت های خیلی پایین تر از این خرید کنید ولی آیا کیفیتشون یکسانه ؟ معمومه پاسخ این سوال نه هست و هیچ ارزونی بی دلیل نیست

  • فروشگاه خرید گن ساعت شنی بانوان
  • از کجا گن ساعت شنی را بخریم ؟
  • گن لاغری ساعت شنی برای تمام بانوانی که به دنبال لاغری شکم و اندام خود هستند میتونه بهترین گزینه باشه فقط باید بعد از خرید گن لاغری ساعت شنی هر روز از آن استفاده کنید و خودتون را به تنبلی نزنید چون در این صورت هیچ وجه نمیتوانید از محصول گن لاغری ساعت شنی نتیجه مورد دلخواه خود را بگیرید

    فروشگاه خرید حضوری گن ساعت شنی سانای , به فرشگاه خرید حضوری و آنلاین گن لاغری ساعت شنی سانای خوش آمدید سفارشات شما در سامانه ما همپی ثبت میشه و رسیدگی میشه پس لطفا نگران این موضوع نباشه و همین الان برای خرید حضوری گن ساعت شنی سانای اقدام کنید

    خرید حضوری گن ساعت شنی خوبه ؟ , چرا خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی در 21 اردیبهشت ماه سال 96, قیمت خرید حضوری گن لاغری ساعت شنی, آیا خرید حضوری گن ساعت شنی برای لاغری اندام و شکم بانوان خوبه ؟, خرید حضوری گن ساعت شنی خوبه

    بهترین سایت برای خرید حضوری گن ساعت شنی

    خرید حضوری گن ساعت شنی خوبه یا اینترنتی

    الناز حبیبی : در من زنانی جمعند


    الناز حبیبی : در من زنانی جمعند

    الناز حبیبی

    الناز حبیبی با انتشار عکس بالا نوشت :

    در من زنانی جمعند زنی فلسفه می بافد زنی ژاکت و آن دیگری رویا در این میان زنی شعر می بافد زنان اطرافش پچ پچ می کنند و بافته ها را می شکافند ... فریال معین

    http://parlyn.net/elnaz-habibi.html

    سحر قریشی : اگه خدا همچین پیغمی بهت بده چکار میکنی


    اخبار بازیگران ایرانی : سحر قریشی : اگه خدا همچین پیغمی بهت بده چکار میکنی

    سحر قریشی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در اردیبهشت ماه 96 با انتشار عکس زیر نوشت :

    اگه خدا همچنین پیغامی بهت بده چیکار میکنی ؟

    از من خواستی منم میرسونمت اونجایی که میخوای صبور باش و ادامه بده, قدرتمندتر از من نیست

    خودم بالا سرتم ...

    همچنین ببینید :

    عکس های زیبای سحر قریشی

    اگه خدا همچین پیغمی بهت بده چکار میکنی

     سحر قریشی : اگه خدا همچین پیغمی بهت بده چکار میکنی

     

    تبریک روز تئاتر آزاده صمدی


    خانم آزاده صمدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون رو تئاتر را با انتشار این عکس زیر تبریک گفت در ادامه عکس و متن منتشر شده ازاده صمدی را می بینید :

    عکس های آزاده صمدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

    آزاده صمدی با انتشار عکس بالا نوشت :

    روز جهانى تئاتر مبارک نمایش "آیسلند" عکس: یوسف عبدالرضایى عزیز

    امیر کاظمی با انتشار این عکس نوشت


    عکس های جدید و دیده نشده امیر کاظمی, عکس های امیر کاظمی و همسرش

    عکس های جدید امیر کاظمی, بیوگرافی امیر کاظمی

    امیر کاظمی با انتشار این عکس نوشت :

    همین الان یهویی با حبیب ... رسوندمش خونشون که بره خشکشویی و از شنبه کارشو شروع کنه

    عکس های اینستاگرام دیا میرزا


    عکس های جدید بازیگران خارجی : عکس های اینستاگرام دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

    عکس سلفی دیا میرزا بازیگر هندی سریال سلام بمبئی

    عکس های اینستاگرام دیا میرزا

    عکس بامزه دیا میرزا

    عکس های جدید ایستاگرام دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی در اردیبهشت 96

    عکس های اینستاگرام دیا میرزا

    عکس های ایستاگرام دیا میرزا در اردیبهشت 96

      عکس های اینستاگرام دیا میرزا

    جدیدترین عکس های بازیگران خارجی, عکس دیا میرزا

    عکس های اینستاگرام دیا میرزا

    زیباترین عکس های دیا میرزا

    عکس های اینستاگرام دیا میرزا

    عکس های ایستاگرام دیا میرزا

    همچنین ببینید :

    عکس و فیلم های دیا میرزا

    دیا میرزا


    بیوگرافی و عکس های جدید دیا میرزا و محمدرضا گلزار

    عکس های جدید دیا میرزا

    بیوگرافی دیا میرزا, عکس های جدید دیا میرزا بازیگر سریال سلام بمبئی

    دیا میرزا

    گالری مدل های دسته گل عروس قشنگ ۱۳۹۶


    سری جدید مدل های دسته گل عروس و نامزدی, گالری مدل های دسته گل عروس قشنگ ۱۳۹۶

    گالری مدل های دسته گل عروس قشنگ ۱۳۹۶

    مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

    انتخاب دسته گل عروس یکی از مهم ترین تصمیمات در مورد تزیینات مربوط به گل است.

    زیباترین مدل های دسته گل عروس سال 96

    مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

    تناسب دسته گل با لباس عروسی تان در زیبایی و شکوه شما نقش دارد

    مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

    مدل های جدید و زیبای دسته گل عروس ویژه اردیبهشت 96

    مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

    انواع مدل دسته پل عروس و نامزدی شیک و زیبای 96

    مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

    مدل جدید دسته گل عروس, انواع مدل های شیک دسته گل برای عروس

    مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

    دسته گل برای عروس

    مدل های دسته گل عروس قشنگ 1396

    گالری مدل های دسته گل عروس قشنگ ۱۳۹۶

    مدل های جدید کفش مجلسی پاشنه بلند شیک ۲۰۱۷


    مدل های کفش مجلسی و عروس, گالری عکس مدل های جدید کفش مجلسی پاشنه بلند شیک ۲۰۱۷

    جدیدترین و شیک ترین مدل های کفش مجلسی پاشنه بلند 96

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی سفید و مشکی زیبای مجلسی 2017مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    کفش های مجلسی شیک

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    جدیدترین مدل های مفش مجلسی رنگ صورتی نگین دارمدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل های جدید کفش مجلسی نگین دار پاشنه بلند 1396مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ آبی زیبای مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    جدیدترین مدل های کفش مجلسی دخترانه, کفش مجلسی زردار آبی 2017

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    انواع مدل های کفش مجلسی دخترانه زنانه رنگ آبیمدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی , مدل کفش عروس یاقوت دار

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    جدیدترین و شیک ترین مدل های کفش مجلسی دخترونه رنگ قرمز قشنگ

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    انواع جدید کفش مجلسی دخترونه پاشنه بلند قشنگ ویژه اردیبهشت سال 96

    مدل کفش مجلسی پاشنه بلند, انواع مدل های کفش مجلسی 2017

    مدل های جدید کفش مجلسی پاشنه بلند ۲۰۱۷

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017


    مدل های جدید مانتو بهاری 2017, انواع مدل مانتو بهاری دخترانه زنانه 2017

    مدل های مانتو بهاری شیک 2017, انواع مدل های مانتو سفید بهاری شیک مجلسی

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل مانتو سفید شیک و مجلسی ویژه سال 2017 و 1396

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل مانتو مشکی دانشجویی

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو مشکی مجلسی اداری و دانشجویی

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل های مانتو مشکی مجلسی

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل مانتو دانشجویی شیک رنگ روشن 2017

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    انواع مدل های جدید مانتو بهاری راحتی ویژه اردیبهشت 96

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل مانتو سنتی بهاری

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل های جدید مانتو سفید دخترانه زنانه بهاری راحتی

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    مدل های جدید مانتو بهاری 2017

    فال روزانه تولد سه شنبه 19 اردیبهشت 96


    فال و طالع بینی روزانه تولد, فال روزانه تولد سه شنبه 19 اردیبهشت 96

    فال روزانه تولد امروز سه شنبه 19 اردیبهشت سال 1396

    فال روز تولد : چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

    دوست عزیزی که19 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر زندگی تان کسالت بار شده است، از همین حالا هر چه در گذشته بوده را دور بریزید و فضا را برای چیزهای جدید در زندگی تان باز کنید. شاید بخواهید افرادی را که شما را آزار می دهند، از زندگی تان دور کنید یا حتی برای ایجاد یک تغییر ظاهری موهایتان را کوتاه کنید. پس چرا از همین امروز دست به کار نمی شوید؟ سعی کنید از امنیت اطراف تان اطمینان حاصل کنید و شرایطی را برای خود فراهم کنید که به شما آرامش می دهد. فصل پاییز، تغییرات خوبی در زندگی تان به خصوص در زمینه کاری و عاطفی رخ خواهد داد. این تغییرات زندگی عاطفی شما را نیز تغییر خواهد داد. پس منتظر روزهای پر از شور عاشقی باشید.

    فال روزانه برای متولدین فروردین

    امروز دوست دارید در خانه بمانید، شاید به دلیل خستگی باشد، شاید هم به خاطر کارهایی که روی سرتان تلنبار شده است، در هر صورت از ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز گریزانید و ترجیح می دهید که زمان خود در تنهای بگذرانید. حال زمان خوبی است که آلبوم های قدیمی را ورق بزنید یا نامه های قدیمی را بخوانید. اکنون زاویه دید شما نسبت به سالهای گذشته تغییر کرده و تجربیات بسیاری به دست آورده اید، بنابراین خاطرات گذشته نه تنها شما را دلگیر نخواهند کرد بلکه لبخندی را بر لبان تان نیز خواهند نشاند.

    فال روزانه برای متولدین اردیبهشت

    شوکه نشوید از این که امروز به طور ناگهانی یکی از دوستان یا همکاران قدیمی تان را ملاقات کردید. این دیدار تاثیر زیادی روی شما می گذارد و باعث می شود که به روزهای رفته بیشتر بیاندیشید. شاید هم باعث شود که از شرایط کنونی تان ناامید شوید و خودتان را برای کوتاهی هایی که کرده اید، سرزنش کنید. اما یادتان باشد که راههای زیادی برای شاد ماندن وجود دارد شاید اکنون زمان آن است که راهی دیگر را امتحان کنید. روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا اتفاقات خوب بیافتند.

    فال روزانه برای متولدین خرداد

    بالاخره روز شانس شما هم فرا رسید. این شانس ممکن است در مورد مسائل مالی باشد، شاید هم پیشرفتی در کار داشته باشید اما هر چه باشد، مدت هاست که انتظارش را می کشیدید. این روزها حساب و کتاب پول تان را بیشتر داشته باشید و آنها را عاقلانه خرج کنید وگرنه در روزهای آتی به مشکل برخواهید خورد. اگر چه شما علاقه زیادی به شریک زندگی تان دارید اما گاهی رفتارتان خلاف این را ثابت می کند، شاید بد نباشد کمی بیشتر به رفتارهایتان بیاندیشید تا سو تفاهمی رخ ندهد.

    فال روزانه برای متولدین تیر

    به زودی به یک مسافرت خارجه می روید. اگر چه از این موضوع بسیار خوشحالید اما گره هایی به کارتان می خورد که البته خیلی مهم نیست و به زودی برطرف می شوند. در این سفر آغوش تان را برای اتفاقات هیجان انگیز باز کنید. دوستی با شما تماس می گیرد و شما را به جایی دعوت می کند. سعی کنید با تمام مشغله هایی که دارید، به او پاسخ مثبت دهید. زندگی شما احتیاج به یک تنوع دارد که آن را در کنار دوستان تان به دست خواهید آورد.

    فال روزانه برای متولدین مرداد

    به زودی شخصی به شما لطفی می کند که نمی دانید چگونه آن را جبران کنید. شاید اولش پذیرفتن آن برایتان سخت باشد اما بهتر است آن را بپذیرید زیرا که لیاقتش را دارید. برای رابطه عاطفی تان نقشه ها کشیده اید اما برای رسیدن به آنها باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. البته این موانع به سختی آنچه در ذهن شما می گذرد، نیست. در نهایت با اعتماد به نفس به توانایی هایتان تمام موانع را رد خواهید کرد و به مراد دلتان خواهید رسید.

    فال روزانه برای متولدین شهریور

    امروز نتیجه سختی هایی که در کلاس هایتان گذرانده اید را خواهید گرفت. بالاخره سخت کوشی هایتان در محیط کار جواب می دهد و شما به درجات بالاتری خواهید رسید. اگر همین گونه ادامه دهید به زودی مدیر یک شرکت خواهید شد. البته موفقیت در این راه همیشه به تنهایی جواب نمی دهد. گاهی لازم است که از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید. شما به عشق زندگی تان قولی داده اید، تا دیر نشده به قول تان عمل کنید.

    فال روزانه برای متولدین مهر

    اطلاعات مهمی به دست تان می رسد که تاثیر مثبت زیادی بر روند زندگی تان خواهد گذاشت. این اطلاعات شاید منجر به تغییر شغل یا حتی تغییر محل زندگی تان شود. اگر چه تصمیم گیری برایتان سخت است اما به خود اعتماد کنید و با شجاعت تمام پیش روید. اخیرا به صحبت کردن با شریک زندگی تان تمایلی ندارید. شاید حوصله بحث های جدی را نداشته باشید، اما بدانید که عاقبت خوبی ندارد. صحبت کردن صمیمیت را به رابطه شما باز می گرداند.

    فال روزانه برای متولدین آبان

    اگر مجرد هستید، تمام نشانه ها حاکی از آن است که به زودی نیمه گمشده تان را پیدا می کنید. این فرد شاید توسط یکی از دوستان تان به شما معرفی شود شاید هم یکی از دوستان قدیمی تان باشد که این بار با زاویه دید دیگری رابطه با او را آغاز خواهید کرد. اگر هم متاهل اید، اتفاقی صمیمیت بین شما و شریک زندگی تان را بیشتر می کند. اگر می خواهید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید، حال بهترین زمان ممکن است، پس درنگ نکنید و دست به کار شوید.

    فال روزانه برای متولدین آذر

    شما بالفطره فرد کنجکاوی هستید. تا سر از مسائل در نیاورید، بیخیال نمی شوید که این خصوصیت در بسیاری مواقع منجر به پیشرفت می شود. اما سعی کنید با دیگران اینگونه برخورد نکنید. اگر چیزی از نظر شما اشتباه است، دلیلی ندارد که برای دیگران هم غلط باشد. اصرار بیش از حد شما برای فهماندن آنها تنها موجب سوتفاهم می شود. پس تمرکزتان را روی زندگی خودتان بگذارید.

    فال روزانه برای متولدین دی

    امروز یکی از بهترین روزهای زندگی شماست. خبر خوبی را می شنوید که تمام خستگی های اخیرتان را از بین می برد. شما این شادی را مدیون یکی از دوستان تان هستید پس یادتان نرود که از او تشکر کنید. تمام چیزی که برای از بین بردن مشکلات روابط عاطفی تان احتیاج دارید کمی اعتماد است. بی اعتمادی شما به شریک زندگی تان باعث بحث های زیادی بین تان شده که بهتر است هر چه زودتر به آن خاتمه دهید، البته اگر رابطه تان را دوست دارید.

    فال روزانه برای متولدین بهمن

    علارغم تمام احساسات و افکار منفی که در حال حاضر تجربه می کنید، به زودی به موفقیت بالایی می رسید. لازمه آن شرکت در فعالیت های گروهی است. اگر تمام تلاش تان را به کار گیرید، زودتر از آنچه فکرش را بکنید به مراد دلتان خواهید رسید. پس حتی اگر مجبورید که شب ها بیدار بمانید، این کار را انجام دهید، هیچ تلاشی بی نتیجه نخواهد ماند. دوستی قدیمی بار دیگر بر سر راهتان سبز می شود و با حضورش سبزی و شادابی را به زندگی شما بر خواهد گرداند.

    فال روزانه برای متولدین اسفند

    شما پر از انرژی و خوش بینی هستید. امروز هر آنچه اراده کنید را می توانید انجام دهید بنابراین دست به کار شوید و از این زمان نهایت استفاده را به خصوص در زمینه شغلی بکنید. شاید گاهی احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید نداشته باشید اما در این شرایط به منطق تان تکیه کنید و راهتان را ادامه دهید. اگر به رابطه عاطفی تان شک کرده اید، یک قدم به عقب بروید و آنچه بین شما و طرف مقابل تان گذشت را دوره کنید. اگر خوبی های این رابطه برایتان بیش از مشکلات کوچک بود، برای بهبود آن تلاش کنید.

    فال روزانه تولد سه شنبه 19 اردیبهشت 96