تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

متین ستوده

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

بیوگرافی متین ستوده

متین السادات ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسه ها در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران در یک خانواده ۵ نفره فرهنگی متولد شد و اکنون ۳۲ ساله است مادرش معلم بازنشسته و پدرش کارمند صدا و سیما است و اصالتا خرم آبادی هستند. متین ستوده فرزند سوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم و یک برادر بزرگتر به اسم مانی دارد. متین ستوده دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است

ازدواج و همسر متین ستوده

متین ستوده مجرد است و تا به امروز هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج او منتشر نشده است.

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

متین ستوده در سریال لیسانسه ها

از آخرین کارهای متین ستوده میتوان به سریال محبوب و دیدنی لیسانسه ها اشاره کرد که قرار است فصل سوم این سریال در اواخر آذر ماه از شبکه سه پخش شود. متین ستوده در این سریال نقش دختری بنام ترانه که لیسانس اش را گرفته و قصد دارد با پسری به اسم مسعود (امیر حسین رستمی) ازدواج کند که به علت نداشتن کار و وضعیت مالی مناسب با مخالفت های پدر ترانه برای ازدواج مواجه شده است.

بیوگرافی طناز طباطبایی و مهمترین دغدغه زندگی و دلیل ازدواج نکردنش
طناز طباطبایی و همسرش
درباره ازدواج این حرفی که میخوام بزنم شاید خیلی رادیکالی باشد و خیلی ها با من مخالف باشند ...

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

شروع بازیگری متن ستوده به واسطه پدرش

پدر من مدیر تصویر برداری بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی بود و من هم به واسطه شغل پدرم تونستم از همان کودکی وارد عرصه بازیگری بشوم در کودکی در دو سریال خانه دور است و سریال بازنشستگی به لطف پدرم بازی کردم که بعد از این دو نقش به دلیل عقب افتادن از درس پدرم با بازی کردنم مخالفت کرد

تا اینکه در سال ۱۳۸۷ به کلاس های آزاد بازیگری امین تاریخ رفتم و میشه گفت به صورت حرفه ای کار بازیگری را شروع کردم و با بازی در فیلم روز بر می خیزد به کارگردانی رضا درستکار کاری بازیگری را شروع کردم و در سریال هایی چون سه دونگ سه دونگ, چمدان بازی و سریال میکائیل ... بازی کردم.

متین ستوده با بازی در نقش شیوا در سریال یادآوری در سال ۱۳۹۲ در شبکه آی فیلم به محبوبیت رسید و این سریال نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اش بود.

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

اگر به گذشته برمی گشتید دوباره بازیگری را انتخاب میکردید؟

بله صد در صد دوباره همین راه طولاتی ولی درست را انتخاب میکردم یادمه اون اوایل فکر میکردم کسی که پارتی نداشته باشد نمیتواند در این راه پیشرفت کند و خیلی ناامید و دلسرد میشدم. برای همین از خدا خواستم هر چیزی که به صلاح من است برایم اتفاق بیفتد و خداوند همیشه همراه من بود و منو هدایت کرد تا به اینجا رسیدم و هنوزم همراه همیشگی من است و اگر هوامو نداشت هرگز به اینجا نمی رسیدم.

عکس شیلا خداداد و همسرش فرزین سرکارات + ماجرای ازدواج و فرزندان شان
ازدواج شیلا خداداد با جراح بینی اش
من برای پرسیدن نظر دکتر فرزین سرکارات راجب بینی ام رفته بودم که به آقای دکتر گفتم نظرتون ...

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید اینستاگرام متین ستوده بازیگر سریال لیسانسه ها 

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

  عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

بیوگرافی و عکس های جدید متین ستوده

   عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

بیوگرافی بازیگران » عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.