تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

هانیه توسلی

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن + زندگی شخصی اش

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی در ۱۷ خرداد ۱۳۵۸ در شهر همدان در یک خانواده ۷ نفره متولد شد پدرش در سال ۱۳۷۸ فوت کرده است او هیچ برادری ندارد و ۴ خواهر دارد که خواهر بزرگترش هما توسلی کار ترجمه انجام می دهند و خواهرش دیگر مهسا توسلی جراح مغز است و هدیه توسلی خواهر دیگرش در آمریکا خواننده است و خواهر کوچکترش در رشته شهری تحصیل کرده است. هانیه توسلی علاوه بر اینکه علاقه اش به نقاشی و عکاسی, علاقه خاصی هم به نگهداری حیوانات مخصوصا گربه دارد و اگر سری به اینستاگرام او بزنید عکس های زیادی از گربه ها خواهید دید.

موضوعی که در قصه زندگی هانیه توسلی شاید جالب به نظر برسد او از تنهایی بسیار لذت می برد و همیشه از محیط های جمع و شلوغ فراری است و در دوران مدرسه اش هم هیچ دوست صمیمی نداشته است.

هانیه توسلی ۳۸ ساله از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور از شهر همدان شروع کرد و در سال ۱۳۷۸ پس از گرفتن دیپلم تجربی خود برای تحصیل در رشته مورد علاقه اش که نمایشنامه نویسی بود به شهر تهران آمد.

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن

هاینه توسلی چرا ازدواج نکرده و نمیکند ؟

هانیه توسلی بازیگر ۳۸ ساله کشورمون تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در آخرین مصاحبه اش علت ازدواج نکردن را اینگونه بیان کرد که : قبلا که سن پایینی داشتم خیلی به این موضوع فکر میکردم که ازدواج کنم و بچه دار بشوم اما الان احساس میکنم ازدواج به شدت پیچیده است و من به هیچ وجه حوصله شلوغی و جمعیت را ندارم.

شروع کاری بازیگری

نصرالله قادری وقتی بازی هانیه توسلی در نمایش پدر دوست داشتنی در تبریر را دید او را برای بازی در نمایش پدر انتخاب کرد و یک سال پس از آن در فیلم کوتاه جاده نمناک و سریال غریبه بازی کرد و با فیلم شام آخر در کنار محمدرضا گلزار کار حرفه ای بازیگری خود را در سینما شروع کرد. و او در تلویزیون با بازی در سریال میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی که در ماه رمضان ۸۴ پخش شد به شهرت رسید.

خانم توسلی برای بازی در فیلم های زمان می ایستد به کارگردانی علیرضا امینی و ندارها به کارگردانی محمدرضا عرب کاندید سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد و در سال ۱۳۹۱ برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن بخاطر بازی در فیلم دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.

هانیه توسلی به همراه نیکی کریمی در جشنواره بین المللی کن فرانسه حضور داشت

عکس شیلا خداداد و همسرش فرزین سرکارات + ماجرای ازدواج و فرزندان شان
فرزندان شیلا خداداد و همسرش دکتر فرزین سرکارات
اولین فرزند اول این زوج, سامیار سرکارات در ۲۷ آبان ۱۳۹۲ در آمریکا متولد شد ولی چرا آمریکا؟

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن

بهترین بازیگر زن ایران از دید هانیه توسلی

راستش من همیشه طرفدار لیلا حاتمی بودم و به نظرم فیلم لیلا اثر داریوش مهرجویی یکی از بهترین فیلم های سینمای ایران است و در نسل خودم هم ترانه علیدوستی را انتخاب میکنم.

توصیه هانیه توسلی به دختران شهرستانی

هانیه توسلی در یکی از مصاحبه هایش در پاسخ جیرانی که پرسید برای دختران شهرستانی که عشق بازیگری دارند و دوست دارند بازیگر شوند چه توصیه ای داری؟ پیشنهاد من به همه کسانی که میخواهند وارد حرفه بازیگری شوند در مرحله اول مطالعه کردن زیاد و بعد خرید یک مجله معتبر هنری به صورت ماهانه است و همچنین دیدن فیلم های روی پرده و تئاترهای روی صحنه و خواندن نقدهای آن ها اهمیت بسیاری دارد.

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل
ازدواج و همسر متین ستوده بازیگر سریال لیسانسه ها
متین السادات ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسه ها در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران ...

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن

عکس های جدید اینستاگرام هانیه توسلی

قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن

بیوگرافی بازیگران » قصه زندگی هانیه توسلی و خواهراش و علت اصلی ازدواج نکردن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.