تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

بیوگرافی امیرحسین رستمی

قصه زندگی امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت الستی و پسرش

امیرحسین رستمی بازیگر توانمند کشورمون در ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ متولد و اکنون ۴۲ ساله است او متأهل می باشد و و از سن ۱۸ سالگی دوست داشت ازدواج کند و بالاخره در ۲۶ سالگی با پوراندخت الستی ازدواج کرد و در ۳۱ سالگی پدر شد. این زوج از طریق یکی از دوستان دانشگاهی به هم دیگر معرفی شده اند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. آن ها هم اکنون یک پسر به اسم ارشیا دارند که الان ۱۰ ساله است.

امیر حسین رستمی از تنهایی, ارتفاع و هواپیما ترس دارد و در نوجوانی اهل بیرون رفتن و شیطونی نبوده است و آخرین فعالیت او در تلویزیون در سریال لیسانسه ها که بود که در این سریال او نقش مسعود نامزد ترانه (متین ستوده) را بازی میکند که با مخالفت های پدر ترانه برای ازدواج با ترانه روبرو شده است.

قصه زندگی امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت الستی و پسرش

پدر شدن امیرحسین رستمی از زبان خودش

قبل از ازدواج همیشه آرزویم این بود که فرزندم پسر باشد یادمه من سر فیلمبرداری بودم که این خبر را شنیدم همان لحظه کار را تعطیل کردم و به بیمارستان رفتم حس خیلی عجیبی داشتم چرا که وارد دنیای جدیدی شده بودم که نمی شناختمش و باید آن را کشف میکردم روز بسیار عجیبی بود و تا مدت ها شوکه بودم قشنگ ترین لحظه برایم دیدن پسرم بود که با انگشت های کوچکش انگشت من را گرفت و فشار داد این لحظه هرگز برایم فراموش نخواهد شد.

نقش همسر امیر حسین رستمی در موفقیت هایش

زندگی مشترک من و همسرم ۱۷ ساله شروع شده است حضور یک همسر باشعور, اصیل, تحصیل کرده و فداکار در زندگی من و موفقیت های من تأثیر زیادی داشته است و هیچ وقت نمیتونم نقش مهم او را در زندگی ام انکار کنم اینکه همسرم هم از من راضی است نمیدونم باید از خودش بپرسید

من نمیگویم مرد کامل و بدون نقضی هستم نه چون من هم انسان هستم و قطعا اشتباهاتی در زندگی ام داشته باشیم ولی مهم ترین موضوع این است که وقتی اولویت شما خانواده تان باشد می شود از بعضی چیزها چشم پوشی کرد اگر همسر شما این را درک کند قطعا از بعضی کاستی و اشتباهات می شود چشم پوشی کرد و گذشت.

امیر کاظمی
آشنایی امیر کاظمی با همسرش مهتاب محسنی و عاشق شدنش
اولین باری که مهتاب را دیدم وسط حیاط دانشگاه تهران روی زمین نشسته بود و خیلی راحت و ...

قصه زندگی امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت الستی و پسرش

الگوی تربیتی من برای تربیت ارشیا

برای تربیت ارشیا من دقیقا همان رفتاری با پسرم دارم که پدرم با من داشتم چونکه پدرم برای من یک الگوی کامل است و از شیوه برخوردی و رفتاری او با خودم بسیار راضی هستم و من هم سعی میکنم همان روش را ادامه بدهم. به شدت به کارهای پسرم اهمیت میدم و مثل عقاب بالای سرش هستم من و پسرم با همدیگر ورزش میکنیم و تنیس و شنا تفریح اصلی من و ارشیاست.

نقش مادر ارشیا در تربیتش

ارشیا الان ۱۰ سالشه و من الان کاملا ازش راضی ام و این رضایتم را مدیون حضور یک مادر تحصیل کرده, امروزی و دلسوز میدانم که بیشتر از ۷۰ درصد از وظیفه تربیت ارشیا را بر عهده داشته است خیالم راحت است که وقتی من خونه نیستم برادر همسرم کیومرث الستی در کنار همسرم حضور دارد و آرزوی من این است که ارشیا شبیه دایی اش شود برعکس خیلی از پدرها که دوست دارند پسرشان شبیه خودشان باشد.

قصه زندگی امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت الستی و پسرش

ورودی به دنیای بازیگری و بدشانی

امیرحسین رستمی کمی در عرضه بازیگری بدشانسی آورده است چرا که هیچ کدام از کارهای اولش در تلویزیون ایران پخش نشد. او کار بازیگری را در سال ۷۸-۷۸ با رامبد جوان در سریال هزاران ستاره شروع کرد که این سریال در ایران پخش نشد و در شبکه جام جم پخش شد . فیلم سینمایی فقط چشم هایت را ببیند به کارگردانی علیرضا امینی اولین حضور او در سینما بود که این فیلم هم پروانه نمایش نگرفت ولی در جشنواره های خارجی این فیلم به نمایش درآمد و جوایزی هم کسب کرد و بخاطر همین فیلم در جشنواره ریو در برزیل از او تقدیر شد در این جشنواه پیمان قاسم خانی با او آشنا میشه و او را به مهران مدیری معرفی میکند و از آخرین کار های او میتوان به سریال دودکش و لیسانسه ها و سریال محبوب شهرزاد اشاره کرد.

نقش امیرحسین رستمی در سریال شهرزاد

امیرحسین رستمی در سریال شهرزاد نقش بابک یگانه دوست صمیمی فرهاد را بازی میکند همچنین او نقش نامزد مریم مهرزاد (مینا وحید) را بازی میکند که مریم مهرزاد بعد ها از ازدواج با بابک یگانه پشیمون می شود و با سرهنگ تیموری گرم میگیرد که نهایتا یک شب که مریم مهرزاد با سرهنگ تیموری قرار داشت بابک یگانه با شلیک گلوله مریم مهرزاد را می کشد و سپس خودش هم خودکشی میکند.

مهدی سلطانی و همسرش | عکس های مهدی سلطانی و همسرش و دخترش روژا
عکس های مهدی سلطانی و دخترش روژا
مهدی سلطانی در سال ۱۳۷۹ ازدواج کرده و در سال ۹۲ صاحب یک دختر بنام روژا شده است و ...

قصه زندگی امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت الستی و پسرش

عکس های اینستاگرام امیرحسین رستمی

 قصه زندگی امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت الستی و پسرش

عکس امیرحسین رستمی در پشت صحنه سریال دودکش

بیوگرافی بازیگران » قصه زندگی امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت الستی و پسرش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.