تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بیوگرافی رویا میرعلمی

بیوگرافی رویا میرعلمی

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن

رویا میرعلمی در سال ۱۳۵۷ در شهر قزوین متولد و اکنون ۳۹ ساله است او فارغ التحصیل طراحی صحنه از دانشکده هنر تهران است و بیشتر فعالیت های او در تئاتر است تا سینما و تلویزیون. و متاهل است.

اطرافیان به من لطف دارند و منو آدم مهربانی میدانند و خط قرمز من دروغ است و از دروغ گفتن شدیدا متنفرم و خیلی آزارم میدهد و هر کسی که دروغ بگوید سعی میکنم به سرعت از او فاصله بگیرم

ازدواج رویا میرعلمی با حسین کیانی و نحوه آشنایی

اولین تجربه بازیگری ام را با حسین کیانی از تئاتر شروع کردم و بعد از نمایش خویش خانه و تجربه همکاری مجدد من و حسین متوجه شدیم که میتوانیم زوج خوبی باشیم و ازدواج کردیم. ما در دوره ای تصمیم به ازدواچ گرفتیم که فاصله زیادی میان تصمیم گیری تا ازدواج نبود اما الان هنوز بعد از ۱۰ ساله در مرحله آشنایی هنوز هستند ( با خنده)

حسین کیانی متولد سال ۱۳۵۳ و اکنون ۴۳ ساله است و با همسرش رویا میرعلمی ۴ سال اختلاف سنی دارد. حاصل ازدواج این دو زوج پسری به اسم کارن است.

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن

رویا میرعلمی و پسرش

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن

رویا میرعلمی و همسرش حسین کیانی و پسرش کارن

چرا اسم کارن ؟

راستش سال ها پیش اجرای پیانویی از کارن همایونفر دیده بودم که هنوزم بعد از گذشت سال ها مجذوب و شیفته هنرنمایی آقای همایون فر هستیم و دلیل دومم بخاطر کمیاب بودن اسم کارن بود و برای همین اسم پسرمون را کارن گذاشتیم.

دوران کودکی رویا میرعلمی

دروان کودکی من همش با تذکرات معلم مون برای حرف نزدن با بغل دستی ام و همچنین تلاش های مداوم من و خواهرم برای اذیت کردن برای کوچک مون گذشت راستش در بعضی خانواده های ایرانی به فرزند پسر بهای بیشتری میدهند دقیقا مثل خانواده من و همین موجب حسودی من و خواهرم میشد و همش سعی میکردیم برادر کوچک مون را اذیت کنیم

او را در اتاق تاریک خونه مون حبس میکردیم و غذایش را میگرفتیم و خیلی اتفاقات و بلاهای دیگه که امروز از گفتن شون شرم دارم ( با خنده ). اکنون برادرم را عاشقانه دوست دارم و به شدت پشیمان هستم.

قصه زندگی مهدی پاکدل و علت جدایی اش از بهنوش طباطبایی
مهدی پاکدل و علت جدایی از بهنوش طباطبایی
هنوزم هوادارن واقعی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی از شنیدن این خبر جدایی شوکه هستند و ...

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن

نوستالژی های رویا میرعلمی؟

برای لحظه به لحظه دوران کودکیم دلم تنگ می شود برای مادر بزرگم و خانه باغی که همه را دور هم جمع میکرد و حتی خودکار بیک که یک تومان قیمتش بود خیلی دلم تنگ میشد. در آن زمان شنبه شب ها سریال سال های دور از خانه پخش میشد و با رفتن برق, من ساعت ها پای تلفن می نشستم و شماره اداره برق را میگرفتم و آنقدر منتظر موندم که دیگر سریال سال های دور از خانه که هیچ, تمام انرژی منم تمام می شد.

بعضی وقت ها فکر میکنم که بچه های امروز خیلی خوشبخت تر از ما هستند متاسفانه سال های کودکی ما همش جنگ بود و از هر سو تنش هایی به ما وارد می شد البته هنوزم اوضاع کشور به ثبات کامل نرسیده است.

دستپختم حرف نداره

آشپزی خودم را خیلی قبول دارم و محاله کسی دستپختم را تجربه کند و فرصت بعدی را از دست بدهد.

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن

رویا میرعلمی بازیگر سریال شمعدونی

خوشحالم از اینکه برخی کارگردان های تلویزیون و سینما از بازیگران تئاتر استفاده می کنند و خدا رو شکر میکنم بخاطر بازی در سریال شمعدونی و همکاری موفق با سروش صحت کارگردان سریال شمعدونی, و آشنایی با بازیگر این سریال که سبب شد دوستی های پایدار هم شکل بگیرد.

و بخاطر مشکلاتی مثل عدم حمایت دولت و نبود بودجه کافی که گریبان گیر تئاتر شده ناراحتم.

رویا میرعلمی بازیگر سریال لیسانسه ها فصل ۱ و ۲

این بازیگر در سریال طنز لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت نقش خواهر جناب سرگرد نیروی انتظامی را بازی می کند که بیژن بنفشه خواه ( پدر ترانه ) عاشق او شده است.

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه
ازدواج دوم بیژن بنفشه خواه
در قصه زندگی بیژن بنفشه خواه چیزی که جالبه زمان ازدواج او و سن پسرش است و ...

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن

بیوگرافی بازیگران » قصه زندگی رویا میرعلمی و همسرش حسین کیانی و پسرش کارن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.