تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بیوگرافی عزت الله مهرآوران

بیوگرافی عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران در سال ۱۳۲۸ متولد و اکنون ۶۸ ساله است او نشان درجه ۱ هنری را از سوی وزرات علوم و وزارت ارشاد اسلامی که معادل دکترای تئاتراست را گرفته است و همچنین در سال ۱۳۵۴ مدرک صلاحیت هنری که معادل کارشناس تئاتر است را دریافت کرده است.

او یکی دیگر از بازیگران سریال لیسانه ها می باشد که این روزها در شبکه سه سیما فصل دوم اش پخش می شود او در این سریال نقش پدر حبیب ( هوتن شکیبا ) را بازی می کند و وضع مالی خوبی دارد.

ازدواج و همسر عزت الله مهرآوران

تا به امروز هیچ خبری راجب ازدواج و همسر و فرزندان عزت الله مهرآوران در هیچ یک از خبرگزاری ها و یا از طرف خود او منتشر نشده است اما اخیرا او این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که به نظر عکس همسرش است.

 عزت الله مهرآوران و همسرش

در سن ۶۶ سالگی خانه ندارم

عزت الله مهرآوران در آخرین مصاحبه اش از عدم توجه با پیشکسوت ها گلایه کرد او گفت :

پیشکسوتانی که روزی در تاریخ سینما و تلویزیون بودند امروز خانه نشسین هستند و کمتر بهشون پیشنهاد کار میشه دلیلش هم موضوع فیلم نامه ها می باشد که متاسفانه در فیلم نامه ها نقشی که مناسب پیکسوت ها و سالمندان باشد کمتر به چشم میخورد

خود من در سن ۶۶ سالگی هنوز خانه ندارم متاسفانه امکانات برای هنرمندانی که در صفحنه های تئاتر عرف ریخته اند بسیار کم و تعریفی ندارد انتظار می رود با حمایت دولت کمی از بار زندگی از دوش پیشکسوتان برداشته شود.

کاظم سیاحی
کاظم سیاحی و فرناز رهنما
فرناز رهنما همکلاسی قدیمی دوران دانشگاه و یه رفیق قدیمی است که بعد از این همه مدت ...

عزت الله مهرآوران

آلوده نشدم و زنم را طلاق ندادم

یادمه ۵۰ ساله پیش آقای عزت الله انتظامی به ما می گفت : "یادتون باشد شما نوکر مردم هستید" همین جمله به من کمک کرد تا درست زندگی کنم و هیچ وقت آلوده نشوم و زنم را هم طلاق ندادم در واقع من یاد گرفتم در مقابل مردم و خودم مسئول باشم

ممکن است خیلی ها بگویند زجر کشیدیم و بدبختی و گرفتاری و مصیبت های زیادی تحمل کردیم بله منم کشیدم اما به نظر من همه اینا فقط یک اسم دارد تجربه ! و مسیر زندگانی من همیش پر از تجربه بوده و بایگانی ذهنم ۶۸ سال تجربه ذخیره کرده است اما من یاد گرفتم از غم به آگاهی برسم وبا غم و اندوه به شادی برسم و شادی را خوب شناختم و ازش محافظت کردم.

راز خوب ماندن عزت الله مهرآوران

اگر می بینید چهره ام خوب مونده شاید دلیلش این باشد که جنس و ژن ام خوب بوده و یا شایدم بخاطر سالم زندگی کردنم باشد یا شایدم از شوق نوشتن و بازیگری خوب ماندم در این سن هم هنوز پر از شوق برای زندگی هستم.

سیاوش چراغی پور
سیاوش چراغی پور و دخترش
اسم دختر آقای چراغی پور خورشید چراغی پور است که در ادامه عکس دخترش را ...

عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

درراه رودبار کرمان

برای حضور اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت..

جهت مدرسه سازی مناطق محروم...

پشت تریلی ۲۴چرخ ۱۲دنده .. البته درجا ...

من تو چهار دنده موندم

عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران با انتشار این عکس نوشت :

من و بیژن بنفشه خواه دردانه طنز.

دیرزمانی است او را میشناسم کارگردان بازی درجد و طنز باپشتوانه ای عظیم ازشادینه بازی در تئاتر وتصویر..

بماند تا بهترین روزها که این وطن کمدین کم دارد..

ارادتی  مخلصانه به خانواده هنرمند بنفشه خواه

عزت الله مهرآوران

عکس خانواده عزت الله مهرآوران در سریال طنز لیسانسه ها

عزت الله مهرآوران

بیوگرافی بازیگران » قصه زندگی عزت الله مهرآوران و همسرش بازیگر سریال لیسانسه ها 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.