تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بیوگرافی مریم سرمدی

بیوگرافی مریم سرمدی

مریم سرمدی

مریم سرمدی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد و اکنون ۴۷ ساله است او یکی دیگر از بازیگران سریال لیسانسه ها می باشد که در این سریال نقش مادر مازیار را بازی می کند که از شوهرش یعنی پدر مازیار ( امیر کاظمی ) جدا شده است.

مریم سرمدی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است او از سال ۱۳۹۴ تا به امروز مجری برنامه خونه زندگی در شبکه رادیو سلامت است و گلاب آدینه الگوی بازیگری خانم سرمدی است. او از کودکی با تماشای فیلم ها و سریال ها علاقه خاصی به بازیگری پیدا میکنه و تصمیم میگیرد تا بازیگر شود.

ازدواج و همسر

مریم سرمدی متأهل است و پسرش ۱۹ ساله و یک دختر به اسم مهرناز دارد اما اطلاعات بیشتری از همسر او تا به امروز منتشر نشده است.

مریم سرمدی

بزرگترین آرزوی مریم سرمدی

دوست دارم در عرضه بازیگری رشد کنم و به اوج برسم اینکه فکر کنید مشهور شدن برایم خیلی مهمه نه مشهور شدن برام زیاد مهم نیست فقط دوست دارم در عرصه بازیگری رشد کنم و به موفقیت برسم. دوره های از زندگی آدم به این فکر میکنه کا کار خوب پیش بیاد و آدم کار کند و یه دوره هایی هم به ماندگاری بیشتر می اندیشد راستش من برای هر دو تلاش میکنم اما الان اینکه یه نقش ماندگاری بازی کنم برایم مهمتر است.

به نظر من جذابیت بازیگری در تنوع و تقلیدش است اینکه آدم خودشو جای دیگری میزاره و نقش او را بازی میکنه و اهداف و آرزوهای آن شخص اهداف و آزوهای خودش می شود به نظرم جذابیت خاصی دارد.

ماجرای دعوت به فیلم حلقه سبز بخاطر عمل نکردن بینی

سال ۸۵ بود که یه آقایی بهم زنگ زد و ازم بدون مقدمه پرسید که خانم سرمدی شما بینی تون را عمل کردید؟ راستش من خیلی تعجب کدم و گفتم نه چطور؟ در پاسخ گفت سر لوکیشن آقای حاتمی کیا تشریف بیاورید و هیچ گونه توضیح اضافی نداد یادمه خیلی تعجب کردم و تا حدی هم ناراحت شدم

اما میخواستم بدونم قضییه واقعا چیه و برای همین تصمیم گرفتم برم سر لوکیشن آقای حاتمی کیا که مشغول ساخت سریال حلقه سبز بود اونجا آقای حاتمی کیا به من پیشنهاد بازی در سریالش را داد و من هم پذیرفتم.

مریم سرمدی و پسرش

مریم سرمدی با انتشار این عکس نوشت :

پسر قشنگم قبولیت مبارک خوشحالم که همون رشته ای که میخواستی ( معماری ) قبول شدی

برات بهترین ها رو میخوام و امیدوارم هرچی که خیره سر راهت قرار بگیره . خوشحالم کردی . از ته دل خوشحالم مامانی

مریم سرمدی و برادرش

عکس مریم سرمدی و برادرش

از همون اول بچگیم که فهمیدم هرکسی باید روز تولد عزیزانشو تبریک بگه همیشه تولدش رو قاطی می کردم . مثل چاقو و قیچی ،که اونم از همون بچگی قاطی می کردم ، به همین دلیل هم سال ها چهارم آبان یه تبریک ضعیفی میگفتم و بعد اگه میگفت ممنون حالا سفت و سخت تبریک میگفتم و اگه میگفت دوباره یادت رفت امروز که نیست ، میگفتم ، آهان پس همون نهم آبانه.

خلاصه داداش خودم ! تولدت مبارک . صدساله بشی و سالم در کنار خونواده ی گلت

مریم سرمدی و برادر زاده اش

مریم سرمدی و برادر زاده اش علی

مریم سرمدی

مریم سرمدی نوشت :

سلام دیشب اولین تجربه ی استندآپ رو در خندوانه داشتم ...

خیلی متشکرم از همه ی لطف ها و انتقادات نرم و گاهی گزنده تون...

امیدوارم در اجراهای بعدی ایرادات کمتری داشته باشم و مورد پسند شما هم قراربگیره...

پ.ن: سپاااااااس میبخشید اگه از کلمه مجعول مرسی استفاده کردم

مریم سرمدی

بیوگرافی بازیگران » قصه زندگی مریم سرمدی و همسرش و پسرش بازیگر سریال لیسانسه ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.