تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بازیگران مرد لیسانسه ها

بازیگران مرد لیسانسه ها » عکس کاظم سیاحی در نفش پدر مازیار

کاظم سیاحی در سال ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۹ ساله است او علاوه بر بازیگری کار عروسک گردانی و کارگردانی و همچنین صداپیشه است او از همان دوران نوجوانی به بازیگری علاقه داشته و ... ( بیوگرافی کاظم سیاحی )

بازیگران مرد لیسانسه ها » عکس سیاوش چراغی پور در کنار دخترش

سیاوش چراغی پور نقش آقای امیری همسایه حبیب را بازی می کند او در سال ۱۳۴۲ در قصر شیرین استان کرمانشاه متولد و اکنون ۵۴ ساله است او بازیگری را زیر نظر مصطفی اسکوپی در هنرکده آناهیتا گذرانده است و فارغ التحصیل این رشته است ... ( بیوگرافی سیاوش چراغی پور )

بازیگران مرد لیسانسه ها » عکس عزت الله مهرآوران و همسرش

عزت الله مهرآوران در سریال لیسانسه ها نقش پدر حبیب را بازی می کند در سال ۱۳۲۸ متولد و اکنون ۶۸ ساله است او نشان درجه ۱ هنری را از سوی وزرات علوم و وزارت ارشاد اسلامی که معادل دکترای تئاتراست را گرفته است و همچنین در سال ۱۳۵۴ مدرک صلاحیت هنری که معادل کارشناس تئاتر است را دریافت کرده است... ( بیوگرافی عزت الله مهرآوران )

بازیگران زن لیسانسه ها » عکس نیلوفر هوشمند بازیگر نفش نرگس

نیلوفر هوشمند نقش خواهر مسعود را بازی می کند که دندانپزشک است نیلوفر هوشمند در سال ۱۳۶۷ در شهر تهران متولد و ۲۹ ساله است او در یک خانواده ۵ نفره متولد شد و ۲ برادر بزرگتر از خودش دارد و فارغ التحصیل رشته کارگردانی است ...( بیوگرافی نیلوفر هوشمند )

بازیگران مرد لیسانسه ها » عکس فرید اخباری

فرید اخباری یکی دیگر از بازیگران مرد سریال دیدنی لیسانسه ها می باشد که این روزا ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می شود او بازیگر نقش سرباز کلانتری را بازی می کند ... ( بیوگرافی فرید اخباری )

بازیگران زن لیسانسه ها » عکس مریم سرمدی بازیگر نقش مارد مسعود

مریم سرمدی متأهل است و پسرش ۱۹ ساله و یک دختر به اسم مهرناز دارد اما اطلاعات بیشتری از همسر او تا به امروز منتشر نشده است مریم سرمدی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد و اکنون ۴۷ ساله است ... ( بیوگرافی مریم سرمدی )

بازیگران زن لیسانسه ها » عکس پریسا مقتدی بازیگر نقش مادر مازیار

پریسا مقتدی در سال ۱۳۴۹ در شهر شیراز متولد و اکنون ۴۷ ساله است وی مدیر مجموعه تئاتر شهر است و اولین زنی است که مدیر تئاتر شهر می شود او از دانشگاه شیراز مدرک برنامه ریزی شهری و از دانشکده هنر و معماری مدرک فوق لیسانس اش را گرفته است ... ( بیوگرافی پریسا مقتدی )

بازیگران زن لیسانسه ها » عکس پریسا مقتدی بازیگر نقش مادر مازیار

آیدا نامجو در ۳ فروردین ۱۳۷۱ متولد و اکنون ۲۵ ساله است یک برادر به اسم سروش دارد و در سریال لیسانسه ها نقش شادی و خواهر زن آقای امیر را بازی می کند که مازیار ( امیر کاظمی ) عاشق و دلداده او شده است ... ( بیوگرافی آیدا نامجو )

بازیگران زن لیسانسه ها » عکس تبسم هاشمی بازیگر نقش مارد حبیب

تبسم هاشمی در سال ۱۳۴۹ در تهران متولد و اکنون ۴۷ ساله است از آخرین کارهای او می توان به سریال لیسانسه ها اشاره کرد که او در این سریال نقش ملیحه مادر حبیب ( هوتن شکیبا ) را بازی می کند ... ( بیوگرافی تبسم هاشمی )

بازیگران خردسال لیسانسه ها » عکس عرفان برزین بازیگر نقش برادر حبیب

عرفان برزین بازیگر خردسال نقش برادر کوچک حبیب در سریال لیسانسه ها و بازیگر نقش عرشیا در سریال شمعدونی است او متولد آذر سال ۱۳۸۶ در تهران می باشد و اکنون ۱۰ ساله است ... ( بیوگرافی عرفان برزین )

بازیگران سریال لیسانسه ها » عکس مهدی ربیعی نقش جناب سروان کلانتری

مهدی ربیعی یکی دیگر از بازیگران مرد سریال لیسانسه ها می باشد که در این سریال نقش جناب سروان نعمیمی مأمور کلانتری را بازی می کند نقش و اجرای او در سریال لیسانسه ها یه جورایی خاص است مخصوصاً صدا و نوع صحبت کردن او که واقعا باعث جذابیت لیشتر سریال لیسانسه ها شده است... ( بیوگرافی مهدی ربیعی )


منبع : http://parlyn.net/lisanseha-serial.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.