تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بیوگرافی امین تارخ

امین تارخ

امین تارخ در سال ۱۳۳۲ در شیراز متولد و اکنون ۶۴ ساله است او دارای مدرک کارشناسی از دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی است. امین تارخ علاوه بازیگری در سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت دارد و مدرس رشته بازیگری هم است.

وی تا به امروز در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده و به عنوان مهمان در جشنواره های ژاپن, آلمان و مسکو دعوت شد.

ازدواج و همسر امین تارخ

نام همسرش, منصوره شادمنش است که متولد سال ۱۳۳۳ است و اکنون ۶۳ ساله است او دختر پری امیر حمزه و خواهر فرخنده شاد منش بازیگر است و در سال ۱۳۵۷ لیسانس بازیگری اش را از دانشکده هنرهای زیبای تهران گرفته است و در سال ۱۳۴۷ فعالیتش را در تئاتر آغاز کرد.

امین تارخ

عکس فرزندان امین تارخ

پسران امین تارخ

او تنها ۳ فرزند پسر بنام های نیما, مانی و نامی دارد نیما و مانی به بازیگری مثل پدرشون علاقه داشتند ولی بعد از مدتی به سمت کارگردانی رفتند و نامی پسر سوم و کوچک امین تارخ در زمینه موسیقی فعالیت می کند و به این رشته علاقه مند است.

دوران کودکی امین تارخ

من متولد شیرازم ولی به دلیل شغل و شرایط کاری پدرم, در شهر زابل بزرگ شدم. در آن زمان زابل در محرومیت کامل بود و به دلیل آب و هوایی نامناسب و موقعیت جغرافیایی مردم شهر با سختی زندگی میکردند. کودکی منم مثل بیشتر بچه های زابل زیر نور داغ آفتاب گذشت و مار و عقرب همبازی ما در دوران کودکی بود اما من در آن محرومیت و سختی های زندگی به دنبال آرزوهایم بودم.

امین تارخ

تآسیس اولین مدرسه بازیگری در ایران

او اولین مدرسه بازیگری به اسم کارگاه آزاد بازیگری را در تهران در سال ۱۳۷۳ تأسیس کرد که یکی از مؤسسات آموزش بازیگری در ایران است که تا به امروز بازیگران زیادی از جمله مهتاب کرامتی, ترانه علیدوستی, پوریا پورسرخ, بیتا پورسرخ و ... از این آموزشگاه فارغ التحصیل شده اند.

عکس های جدید امیر آقایی بازیگر نقش کاوه کیان در سریال نوار زرد
دلیل ازدواج نکردن امیر آقایی
امیر آقایی تا به امروز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد او در برنامه دور همی گفت ...

امین تارخ در سریال اغما

بی شک سریال اغما که امین تارخ در این سریال نقش دکتر پژوهان را بازی می کرد یکی از بهترین کارهای امین تارخ می باشد که هنوزم این سریال از ذهن مردم فراموش نشده است در این سریال امین تارخ پزشک فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب است و نفیسه روشن در نقش پری دختر اوست همسر او مولود شیرین بیان بیماری حادی دارد که باید عمل شود و همسرش اصرار دارد که فقط توسط پژوهان عمل شود ولی از طرفی بخاطر قوانین پزشکی این اجازه را به او نمیدهد و ...

امین تارخ

زیبایی بازیگران در موفقیت شان

امین تارخ : متاسفانه برخی افراد بر این باورند حتما برای موفق شدن باید چهره زیبایی داشته باشند در حالی که این موضوع صحت ندارد بازیگران زیادی از جمله داستین هافمن بودند که چهره زیبایی نداشتند اما توانستد به قلب مخاطب راه پیدا پیدا کنند و موفقیت های زیادی را بدست آورند.

درسته شاید چهره بازیگر ۵ دقیقه اول بتواند مخاطب را جذب کند اما زمانی که مخاطب درگیر قصه می شود و چهره بازیگر برایش عادی شد دوست دارد توانایی او را در زمینه بازیگری ببینید و اگر آن بازیگر چنین توانایی نداشته باشد خیلی زود جایگاهیش را نزد مخاطبش از دست می دهد.

قصه زندگی مهدی پاکدل و علت جدایی اش از بهنوش طباطبایی
علت جدایی مهدی پاکدل و همسرش
مهدی پاکدل عاشق خنده های بهنوش طباطبایی می شود و در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ازدواج می کنند...

امین تارخ

عکس امین تارخ

امین تارخ

بیوگرافی بازیگران » قصه زندگی امین تارخ و همسرش منصوره شادمنش و عکس فرزندان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.