تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بیوگرافی کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی در ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۸ ساله است. پدرش اردشیر تفتی بازیگر پیشکسوت است و برادر کوچکترش کیوان در زمینه موسیقی فعالیت دارد. او علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون و تئاتر هر از گاهی خوانندگی هم می کندو خیلی دوست دارد نویسندگی هم بکند اما به نظر خود فعلا وقتش نشده است.

ازدواج و همسر

تا به امروز هیچ خبری مبنی بر ازدواج کامران تفتی منتشر نشده است و او مجرد است.

کامران تفتی

آغاز فعالیت هنری

من وقتی ۸ ساله بودم توسط پدرم به کلاس های تئاتر رفتم و بعدا هم در رشته بازیگری تحصیلاتم را ادامه دادم و در دانشکده هنر تحصیلات بازیگری و تئاتر را به صورت جدی ادامه دادم تا امروز به عنوان یک بازیگر شناخنه شوم.

کامران تفتی با بازی در فیلم سفر آخر به کارگردانی مهرداد خوشبخت فعالیت هنری خودش را شروع کرد و سریال خواب و بیدار مهدی فخیم زاده نقطه عطفی در کارنامه بازیگری او بود.

بازیگری بخاطر شهرت

من هیچ وقت بخاطر شهرت به تلویزیون نیومدم و همیشه سعی کردم نفش های متنوع را تجربه کنم و در این چند سالی که کار بازیگری می کنم خدا رو شکر بازخوردهای خوبی از مخاطبانم گرفته ام.

عکس های اینستاگرام سام درخشانی و همسرش عسل + بیوگرافی
نحوه آشنایی سام درخشانی با همسرش
من و همسرم عسل دوست مشترکی داشتیم که ما برای یک مهمانی خانوادگی دعوت کرد ...

در واقع دغدغه اصلی من کار خوب کردن و جلب رضایت مخاطبان است. و این برایم خیلی مهم است برای همین همیشه سعی کردم کارم را درست انجام بدم و اگر نقدی هم بود با جان و دل بشنوم. چون همین نقدها است که میتواند به بهتر شدن کار ما کمک کنید البته در صورتی که نقدهایی که میشه مغرضانه نباشد.

کامران تفتی

اوقات فراغت کامران تفتی

اگر وقتم آزاد باشد تلویزیون تماشا میکنم البته کتاب هم خیلی میخونم و سعی میکنم از تکراری بودن فرار کنم و آدم به روزی باشم آخرین کتابی که خوندم تئاتر ایران به نویسندگی داریوش اسدزاده بود.

آشپزی کامران تفتی

عاشق درست کردن غذاهای من درآوردی و ترکیب مواد مقدی خوشمزه و رنگارنگ باهم هستم ولی چون فرصت کافی برای آشپزی ندارم آشپزی نمیکنم اما به غذاهایی که میخورم به مقدار کلسیم و پروتئن های غذایی شون و اینکه برای سلامت بدن مفید باشند توجه خاصی میکنم.

مثل تمام مادرها منم مادر به شدت کدبانویی دارم که مدیریت صرف تمام ویتامین ها, سبزیجات, پروتئین ها و میوه ها با وی است و اگر خودم در مصرف هر کدام از این مواد غذایی ضروری سستی کنم با گوشزد های سریع مادرم آن ها را به برنامه غذایی ام اضافه می کنم.

کامران تفتی

بزرگترین تجربه زندگی کامران تفتی

با یک قلب پاک و بدون کینه میشه به هر چیزی که دوست دارید برسید البته اگر ترس, حسادت و دروغ را از زندگی خود دور کنید و با آرامش زندگی کنید مخصوصا اگر حسادت را از خودتون دور کنید این بزرگترین درسی است که من از زندگی یاد گرفتم.

یادتون باشد فرصت برای بودن خیلی کم است ممکن است همین الان یا چند دقیقه دیگه وقت تو تمام شود و تو هنوز هیچ کاری نکردی پس باید با همه امکانانی که در اختیار داریم در این مسیر با تمام توان و قدرت به خدمت بگیریم تا به بهترین شکل ممکن زندگی کنیم و تا لحظه آخر دست از مراقبت و پرورش روح و جسم خود برنداریم.

عکس های کوروش تهامی و همسر جدیدش و شبنم طلوعی
کوروش تهامی و همسر جدیدش
کوروش تهامی ۲ بار ازدواج کرده است همسر سابق کوروش تهامی شبنم طلوعی است که ...

بهترین و بدترین خصوصیات کامران تفتی

بدترین خصوصیت من مثل بیشتر مردم ایران عجول بودنم است و بهترین خوصویت من این است که سعی می میکنم مرد باشم به قیمت انجام نه به قیمت حرف زدن.

کامران تفتی در سریال سایه بان

او در سریال تلویزیونی سایه بان نقش ناصر خواهر نسترن (هستی مهدوی) را بازی می کند و وضع مالی خوبی دارد اما با خواهر شوهرش سعید رابطه خوبی ندارد او انتظار دارد سعید زیر دست او کار کند ولی سعید ...

کامران تفتی

عکس های کامران تفتی

کامران تفتی

کامران تفتی در حال اجرای کنسرت

کامران تفتی

بیوگرافی بازیگران » کامران تفتی | عکس اینستاگرام کامران تفتی و همسرش + زندگی شخصی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.