تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

بیوگرافی خاطره حاتمی

خاطره حاتمی

خاطره حاتمی تک فرزند خانواده می باشد و در ۲۴ شهریور ۱۳۶۲ در شهر تهران متولد و اکنون ۳۴ ساله است. رشته دبیرستانی او تجربی بود ولی در پیش دانشگاهی رشته هنر را انتخاب کرد و دانشجویی انصرافی رشته روانشناسی می باشد و او پس از انصراف از دانشگاه در سال ۱۳۸۱ فعالیت هنری اش را به صورت جدی شروع کرد.

خاطره حاتمی با مادرش رابطه خیلی صمیمی دارد و جدا از رابطه مادر و دختری آن ها شبیه دو دوست صمیمی باهم هستند و همیشه باهم برای تماشای فیلم های جدید به سینما می روند.

ازدواج و همسر

خاطره حاتمی مجرد می باشد و تا به امروز ازدواج نکرده است. عفت زنجانی مادر خاطره حاتمی در این باره گفت : وقتی خاطره از خانه بیرون می رود به شدت احساس دلتنگی میکنم اما خوشبختی خاطره یکی از بزرگترین آرزوهای من هست و دوست دارم دخترم ازدواج موفقی داشته باشد و نوه ام دختر باشد.

خاطره حاتمی

مادر خاطره حاتمی

من در ۱۸ سالگی خاطره را به دنیا آوردم و اختلاف سنی کم من با دخترم باعث شد روحیات او را به خوبی درک کنم و او را در زندگی آزاد بگذارم و محدودیت های عجیب و غریب برایش نزارم البته این آزادی تحت اختیارم خودم بوده و من به خاطره اعتماد کامل داشتم و دارم.

در واقع دوست داشتم رابطه ام با خاطره طوری باشد که خاطره ابتدا مسائل و دغدغه هایش را با من در میان بگذارد.

خاطره حاتمی :

رابطه من و مادرم بسیار خوب و صمیمانه است و شبیه دو دوست صمیمی هستم من و مامان درباره همه چیز باهم حرف میزنیم و من مسائل و دغدغه هایم را با او در میان می گذارم.

عکس های متین ستوده و همسرش و خانواده اش + بیوگرافی کامل
بیوگرافی متین ستوده و همسرش
متین السادات ستوده بازیگر نقش ترانه در سریال لیسانسه ها در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران ...

خوب یادمه در دوران دبیرستان وقتی توع ارتباط مادر خودم را با مادرای دوستانم مقایسه میکردم می دیدم که مادران آنها چقدر سختگیرانه برخورد می کنند اما مادر من همیشه منطقی رفتار می کرد و روحیات نوجوانانه و ماجراجوی مرا درک می کرد البته منم هرگز از اعتماد مادرم سوء استفاده نمی کردم.

خاطره حاتمی و مادرش

بهترین هدیه برای مادر

خاطره حاتمی : روز مادر برایم خیلی مهم است اما دوست دارم بهترین هدیه را روز تولد مادرم به او بدم و برای روز تولدش حسابی برنامه ریزی میکنم و برایش گل, کیک و هدیه میخرم و تمام سعی ام را میکنم که آن روز را به بهترین نحو ممکن جشن بگیرم.

بهترین هدیه ای که از نظر مادرم برایش خریدم یک تابلوی نقاشی مادر و دختری است که وقتی ۱۴ ساله بودم به مناسبت روز مادر برایش خریدم هنوز مادرم بعد ۱۶ سال آن تابلو را دارد.

آشپزی خاطره حاتمی

آشپزی اش عالی است اما او طبق صحبت های مادرش سالی یه بار آشپزی می کند.

خاطره می گوید : وقتی که دستپخت مامانم بهتر از من است و حرف ندارد مخصوصا بادنجان شکم پرش و غذاهایی که مخصوص خودش است برای همین آشپزی نمیکنم تا برایم عادی نشود ( می خندد)

خاطره حاتمی

ورودی به دنیای بازیگری

خاطره حاتمی فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۳۸۱ پس از انصراف از دانشگاه آغاز کرد و با بازی در سریال به خاطر تو به شهرت رسید. مردم هنوز او را با این سریال خاطره انگیز و زیبا به یاد می آوردند. او بعد در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرد از جمله سریال ۱۱۰ قسمتی سریال کیمیا.

او هم اکنون یکی از بازیگران سریال سایه بان می باشد که در این سریال نقش دختری بنام فریبا را بازی می کند.

رویا میرعلمی, بیوگرافی رویا میرعلمی و همسرش و پسرش کارن
ازدواج رویا میرعلمی با حسین کیانی
بعد از تجربه همکاری مجدد من و حسین متوجه شدیم که میتوانیم زوج خوبی باشیم و ...

تراشیدن موهای سر

خاطره حاتمی برای بازی در فیلم قرنطینه به کارگردانی منوچهر هادی موهای سرش را تراسید که مادرش با مشاهده این صحنه بسیار ناراحت شد.

اما با این وجود عکس العمل مادر خاطره در نوع خودش جالب بود که گفت : خاطره شبیه پسرها شده ای و باید بریم برات خواستگاری ...!

خاطره حاتمی

خوابیدن در سردحانه

خاطره حاتمی برای صحنه ای از فیلم صندلی خالی به کارگردانی سامان استرکی باید دقایقی در سردخانه بیمارستان می خوابید و نقش مرده ای که قراره در سردخانه زنده شود بازی کند.

همه عوامل فیلم صندلی خاله فکر می کردن که عمرا او این سکانس را نمی پذیرد اما او در کمال ناباوری پذیرفت و چند دقیقه ای را در سردخانه کنار دو جنازه دیگر دراز کشید و خوابید و آن سکانس را به خوبی بازی کرد.

خاطره حاتمی

عکس های جدید اینستاگرام خاطره حاتمی

خاطره حاتمی

بیوگرافی بازیگران » عکس های خاطره حاتمی و همسرش تا ماجرای تراشیدن موهای سرش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.