تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

طرز تهیه لازانیا با گوشت

طرز تهیه لازانیا با گوشت, lazania-ba-goosht

لازانیای گوشت یکی از انواع غذاهای ایتالیایی است که غذای بسیار شیکی برای پذیرایی از مهمان می باشد و به صورت لایه به لایه درست می شود. لازانیا در انواع متفاوتی پخت می شود از جمله لازانیا با گوشت چرخ کرده, لازانیای مرغ با قارچ, لازانیای سبزیجات و ... که نوع رایچ ترین آن لازانیا با گوشت چرخ کرده می باشد که این نوع لازانیا بسیار خوشمزه بوده و از خمیر لازانیا, گوشت چرخ کرده, سس بشمال, پنیر پیتزا و ... تهیه می شود. در ادامه دستور پخت و تهیه لازانیای گوشت چرخ کرده با سس بشامل را به صورت مرحله به مرحله برای ۴ نفر آماده کرده ایم که شما میتوانید با این دستور پخت لازانیای گوشت خوشمزه و بی نظیر را برای همسر یا مهمان های خودتون درست کنید.

در اینجا میتوانید طرز تهیه سس بشامل را ببینید.

مواد لازم برای تهیه لازانیا با گوشت برای ۴ نفر

 مواد لازم مقدار لازم
گوشت چرخ کرده نیم کیلو
سس بشامل ۲ فنجان
خمیر لازانیای آماده ۱ بسته
رب گوجه فرنگی ۱ قاشق سوپ خوری
 پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم
 پیاز سرخ شده ۳ قاشق سوپ خوری
روغن, نمک, فلفل و آب به مقدار لازم

طرز تهیه لازانیا با گوشت چرخ کرده

  1. برای تهیه لازانیا ابتدا گوشت چرخ کرده را به همراه پیاز سرخ شده و ۲ قاشق سوپ خوری روغن تفت می دهیم و سپس یک لیوان آب اضافه می کنیم و روی حرارت می گذاریم. کمی صبر می کنیم تا به روغن بیفتند سپس رب گوجه فرنگی را اضافه میکنیم و نمک و فلفل هم به مقدار مناسب اضافه کنید حالا این قابلمه  را کنار می گذاریم.
  2. برای پخت خمیر لازانیا در یک قابلمه بزرگ آب بریزید و بر روی حرارات قرار دهید تا آب به جوش بیاید سپس مقداری نمک و روغن هم برای جلوگیری از چسبیدن خمیرها به آب اضافه می کنیم و بعد خمیر لازانیا را در آب جوش بریزید و بعد از چند بار جوش و نرم شدن خمیر, آن را در یک آبکش مناسب ریخته و بلافاصله بر روی خمیر آب سرد بریزید تا خمیرها به هم نچسبد. سپس به آرامی خمیرها را بردارید و بر روی یک پارچه تمییز بگذارید تا آب آن ها تا حدودی گرفته شود فقط دقت کنید موقع برداشتن خمیرها از آبکش, خیمرها پاره نشوند حالا خمیر لازانیا شما آماده شده است .
  3. در این مرحله در یک ظرف تفلون یا پیرکس مناسب, ۲ قاشق سوپخوری روغن ذوب شده بریزید و سپس لایه اول یک ردیف خمیر لازانیا قرار بدهید و ردیف بعدی هم پنیر زنده شده و مقداری از مایه گوشتی و سپس سس بشمال را روی آن بریزید و همچنان دوباره یک ردیف دیگر خمیر لازانیا و سس بشمال و مایه گوشتی و پنیر زنده شده ریخته و به همین صورت ادامه دهید.
  4. سپس ظرف لازانیا را روی ردیف بالای فر با حرارت ۳۵۰ درجه فارنهایت به مدت نیم ساعت قرار بدهید تا پنیر روی آن برشته شود. سپس لازانیای گوشت شما آماده خوردن است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.