تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

عکس های سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

عکس های سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

عکس های سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

سحر قریشی جزو یکی از بازیگران اصلی فیلم پرطرفدار خالتور می باشد این فیلم طنز داستان سه دوست و سه رفیق است که در دنیای موسیقی مجاز فعالیت دارند اما مردم این نوع موسیقی را دوست ندارند و برای همینن تصمیم می گیرند به سراغ موسیقی های غیر مجاز بروند. در ادامه عکس های سحر قریشی که در اکران این فیلم پخش شده بود آماده کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.

همچنین ببینید : عکس بازیگران ایرانی و همسرشون

عکس دیدنی سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

تصاویر دیدنی از سحر قریشی در اکران مردمی فیلم خالتور

عکس زیبای سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

عکس های سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

مدل لباس زیبای سحر قریشی در اکران مردمی فیلم خالتور

  سلفی سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

سلفی زیبای سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

تصاویر سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

عکس های جدید و زیبای سحر قریشی در اکران فیلم سینمایی خالتور

  تصاویر زیبای سحر قریشی در اکران فیلم خالتور

مدل لباس سحر قریشی

عکس های اکران فیلم خالتور

عکس های جدید سحر قریشی

  تصاویر و عکس های جدید سحر قریشی

عکس های گرفته شده از سحر قریشی بازیگر معروف در اکران خالتور

همچنین ببینید : عکس جدید سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی

عکس های سحر قریشی در اکران فیلم خالتور در سال ۱۳۹۶

مدل مانتو بهاره

مدل مانتو بهاره

مدل مانتو بهاره دخترانه زنانه

مدل مانتو بهاره در انواع طرح ها و رنگ های متنوع و همچنین در انواع مدل های کوتاه و بلند اسپرت و مجلسی وجود دارد که باید شما نسبت به فرم اندام و قد خود مدل مانتو متناسب با خودتان را انتخاب کنید. انتخاب مدل مانتو مناسب و مد روز می تواند روی جذابیت و زیبایی ظاهری شما تأثیر بسزایی داشته باشد پس بهتر است با کمی وسواس و حساسیت بیشتر مدل مانتو جدید بهاره خود را برای عید ۱۳۹۷ انتخاب کنید.

خانم های باردار می توانید مدل مانتو بارداری بهاره خود را از اینجا کنند.

مانتو بهاره دخترونه شیک ویژه عید 97

انتخاب رنگ مدل مانتو بهاره

در هنگام انتخاب رنگ مدل مانتو باید به فرم اندام و رنگ پوست خود توجه کنید برای مثال خانم هایی که اندام توپر و درشتی دارند باید مانتو به رنگ تیره انتخاب کنند. و آن دسته از خانم ها که اندام لاغری دارند باید مانتو های با رنگ روشن انتخاب کنند.

مدل مانتو بهاره ویژه عید 97

مدل مانتو بهاره مناسب برای بانوان قد بلند و کوتاه

اگر شما قد کوتاهی دارید به هیچ وجه نباید مدل مانتو های بلند را انتخاب کنید زیرا این مدل مانتو ها قد شما را خیلی کوتاه تر از حد معمول نشان خواهد داد. بهتر است افراد قد کوتاه از مدل مانتو های کوتاه قد استفاده کنند.

ژورنال زیباترین مدل های مانتو مجلسی شیک گیپور 2017
مدل مانتو مجلسی شیک
ژورنال انواع مدل مانتو های مجلسی شیک دخترانه زنانه مد روز ۱۳۹۶ و ۲۰۱۸ را اینجا ببینید

و اگر شما قد بلندی دارید مدل مانتو های بلند برای شما پیشنهاد می شود. در صورتی که از مدل مانتو های کوتاه استفاده کنید قد شما را بیش از حد معقول بزرگتر نشان خواهد داد.

مدل مانتو بهاره دخترونه شیک

انواع مدل مانتو های بهاره جدید و زیبا

مانتو بهاره زنانه بلند

مدل مانتو بهاره بلند دخترانه زنانه ویژه عید ۱۳۹۷

مدل مانتو بهاره سفید

مدل مانتو بهاره زنانه

  مدل مانتو بهاره زنانه

مدل مانتو جدید بهاره کوتاه زیبا برای عید ۱۳۹۷

شیک ترین مدل مانتو های بهاره

انواع مدل مانتو های بهاره زنانه زیبا و شیک

مانتو بهاره

ژورنال جدیدترین مدل مانتو های بهاره برای بهار و عید ۱۳۹۷

مدل مانتو بهاره مدل روز

مدل مانتو بهاره دخترانه

مدل مانتو بهاره جدید

مدل  های مانتو بهاره مجلسی

  مدل مانتو بهاره مجلسی

انواع مانتو های بهاره مجلسی دخترانه زنانه زیبا و شیک

مدل مانتو بهاره جدید

مدل مانتو بهاره اسپرت

  مدل مانتو برای عید 97

مدل مانتو های بهاره دخترونه و زنانه شیک و اسپرت برای بهار و عید ۱۳۹۷

مدل مانتو بهاره شیک برای عید 97

مدل مانتو بهاره مجلسی 

بیوگرافی آتش تقی پور

آتش تقی پور

آتش تقی پور در سال ۱۳۲۴ در شهرستان خوی متولد شد و اکنون ۷۲ ساله است. این بازیگر پیشکسوت تا به امروز در فیلم و سریال های زیادی در سینما و تلویزیون ایران بازی کرده است. این استاد بزرگ از پس نقش هایش به خوبی بر میاد و صفحنه هایی که او بازی می کنند برای مخاطب جذابیت خاصی دارد.

ازدواج و همسر

آتش تقی پور متأهل می باشد و اسم همسرش شهین علیزاده است. متاسفانه اطلاعات بیشتری در این زمینه فرزندان این دو زوج منتشر نشده است.

عکس آتش تقی پور و همسرش

تحصیلات و فعالیت های هنری

آتش تقی پور پس از گرفتن دیپلم ادبی در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد و نهایتاً در سال ۱۳۴۹ در رشته بازیگری و کارگردانی فارع التحصیل شد. اولین فعالیت هنری اش نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی خسروی بود که در سال ۱۳۴۶ و ۱۳۴۵ در تالار سنگلج به نمایش درآمد. و آخرین فعالیت هنری این بازیگر پیشکسوت بازی در سریال محکومین شبکه یک سیما می باشد.

سیروس گرجستانی و همسرش
علت جدایی سیروس گرجستانی از همسرش
همسرم بعد از جدایی از من به همراه دو فرزند دخترم به انگلیس رفتند و من خیلی دلتنگ و ...

بیوگرافی آتش تقی پور

عکس های جدید از آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت و بزرگ ایران

   عکس های آتش تقی پور و همسرش شهین علیزاده

آتش تقی پور و همسرش شهین علیزاده

آتش تقی پور و همسرش شهین علیزاده

آتش تقی پور و همسرش

طرز تهیه دلمه برگ مو

طرز تهیه دلمه برگ مو

دلمه برگ مو از خوشمزه ترین و محبوب ترین نوع دلمه ها است که در تمام مناطق ایران این دلمه به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی سرو می شود. در طبخ این نوع دلمه از برگ مو, گوشت چرخ کرده, سبزی و حبوبات استفاده می شود. برگ مو را می توانید در اواسط فصل بهار که برگ های درخت انگور جوان تر هستند از بازار تهیه کنید و حتی برای زمستان خود به صورت بسته بندی شده در فریزر قرار دهید. در ادامه طرز تهیه مرحله به مرحله دلمه برگ مو خوشمزه و مجلسی را به همراه طرز پیچیدن دلمه برگ مو را به دو روش آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
 برنج  ۱ لیوان
 سبزی دلمه  ۲۰۰ گرم
 لپه نصف لیوان
پیاز ۲ عدد
فلفل  به میزان لازم
نمک  به میزان لازم
روغن به میزان لازم
 فلفل سیاه به میزان لازم

مراحل تهیه دلمه برگ مو

  1. قبل از هر چیز باید نیم ساعت قبل تر برنج و لپه را خیس کنید. برای شروع برنج و لپه را به صورت جداگانه با چند لیوان آب و کمی نمک بپزید و سپس از طریق صافی آبشون را جدا کنید. توجه کنید لپه باید کامل بپزد اما برنج باید به صورت دون باشد یعنی دورش نرم تر و مغزش کمی خام باشد.
  2. پیازها را به صورت نگینی خرد کنید و در تابه مناسب با مقداری روغن تفت دهید تا پیاز ها سرخ شود سپس مقداری زردچوبه هم اضافه کنید و تفت دهید تا رنگش طلایی شود. حالا گوشت چرخ کرده را به مواد تابه اضافه کنید و با حرارت ملایم تفت دهید.
  3. در این مرحله سبزی مخصوص دلمه را که از قبل خرد کردیم به مواد تابه در حال پخت به همراه نمک و فلفل اضافه می کنیم بعد از هم زدن مواد, لپه و برنج پخته شده را اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا تمامی مواد داخل تایه مخلوط شوند. حالا تابه را از روی حرارت بردارید اکنون مواد دلمه شما آماده است.
  4. حالا نوبت پیچیدن دلمه برگ مو است در پایین به طور کامل این روش را توضیح دادیم و تمامی دلمه ها را داخل قابلمه قرار دادیم اکنون مقداری نمک, فلفل, شکر,آبلیمو یا آبغوره و کمی آب مخلوط کرده و روی دلمه ها که داخل قابلمه چیده ایم می دهیم. سپس قابلمه را روی حرارت ملایم گذاشته و منتظر بمانید تا به مدت یک ساعت به آرامی دلمه ها بپزد و جا بیفتد. البته زمان دقیق پخت بستگی به تعداد دلمه و نوع قابلمه شما بستگی دارد.

طرز پیچیدن دلمه برگ مو

رایج ترین و مرسوم ترین روش برای پیچیدن دلمه روش بقچه ای و رولی (سیگارتی) است که در ادامه ما هر دو روش را به طور کامل توضیح میدهیم. برای شروع باید برگ های مو را شسته و پس از خشک کردن دمبرگ آن ها را به آرامی بچینید تا آماده استفاده شود. همچنین کف قابلمه خود را با روغن چرب کنید و چند برگ مو خالی را کف قابلمه قرار بدهید تا آمادن چین دلمه ها شود.

اگر برگ های نازکی دارید بهتر است برگ ها را به صورت دو تا دو روی سطح کاری خود بچینید و یک قاشق پر از مواد را در وسط برگ ها بریزید توجه کنید قسمت براق برگ باید رو به زمین باشد و شما باید مواد را روی قسمت کدر برگ مو بریزید.

برای پیچیدن برگ ها ابتدا قسمت زیرین برگ که به سمت شماست روی مواد تا کنید سپس طرفین برگ را روی مواد تا کرده و در انتها قسمت بالایی برگ را روی مواد تا کنید اکنون دلمه برگ مو آماده داخل قابلمه قرار بدهید و این مراحل را تا وقتی که مواد دلمه باقی مانده انجام دهید. بعد از چیدن تمام دلمه ها می توانید بشقاب کوچک و سبکی روی دلمه ها قرار بدهید تا در زمان پخت برگ ها از هم باز نشوند.

طرز پیچیدن دلمه برگ مو

روش پیچیدن برگ موها به روش رولت یا سیگاری

این روش هم دقیقا باید مراحل روش بقچه ای که بالا گفته شد انجام دهید و بعد از تا کردن قسمت زیرین, طرفین و بالا باید دلمه برگ مو پیچیده شده خیلی محکم روی سطح کاری خود رول دهید تا به شکل رولت دربیاید.

نکاتی برای خوشمزه تر شدن دلمه برگ مو

برگ های بزرگ مو به اندازه برگ های جوان خوشمزه نیستند پس سعی کنید از برگ های مو جوان تر و کوچکتر استفاده کنید. در بعضی روش های طبخ دلمه برگ مو, برگ ها را چند دقیقه ای داخل آب جوش قرار می دهند تا نرم تر شوند اما بدانید این کار باعث می شود برگ های شما طعم و مزه واقعی خودشون را از دست بدهند.

طرز تهیه آبگوشت

طرز تهیه آبگوشت

آبگوشت یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که از زمان های قدیم در هر ناحیه ای با مواد و ادویه جات مختلفی پخت می شود و این غذا در بین ایرانیان طرفداران بی شماری داد. در صورتی که آبگوشت سنتی در ظروف سنگی پخته شود به آن دیزی سنگی می گویند. در طبخ آبگوشت سنتی از گوشت, حبوبات, گوجه فرنگی و برخی چاشنی ها از قبیل لیمو عمانی استفاده می شود. در این آموزش آشپزی پارلین, دستور پخت آبگوشت سنتی خوشمزه و لذید را برای برای ۴ نفر آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

 مواد لازم مقدار لازم
 گوشت ۲۵۰ گرم
 گوجه فرنگی ۲ عدد
پیاز ۲ عدد
 سیب زمینی ۴ عدد
 رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
 لوبیا سفید نصف لیوان
نخود نصف لیوان
 نمک  به میزان لازم
 فلفل سیاه  به میزان لازم
زردچوبه  به میزان لازم

طرز تهیه آبگوشت سنتی

  1. برای تهیه آبگوشت خوشمزه باید نخود و لوبیا را از یک شب قبل خیس کنید تا نفخ شون برود اما اگر فرصت کافی برای این کار را ندارید میتوانید نخود و لوبیا را مدتی بر روی حرارت قرار بدهید تا بجوشد و نفخ شون برود و بعد آبش را دور بریزید. گوشت را به ۱۰ قسمت مساوی تقسیم و گوجه فرنگی ها را به صورت ۴ قاچ و پیاز را از وسط برش بزنید و به همراه نخود و لوبیا در قابلمه بریزید و سپس ۶ برابر حجم مواد به قابلمه آب اضافه کنید در صورتی که بعدا متوجه شدید آب آبگوشت کم است میتوانید مقدار آب جوش اضافه کنید. حالا قابلمه را بر روی حرارت قرار بدهید.
  2. بعد از به جوش آمدن آب, کف چربی که از پختن گوشت بر روی قابلمه جمع شده را با قاشق کامل بردارید و زردچوبه و فلفل را اضافه کنید و بعد با درب بسته منتظر بمانید تا با حرارت خیلی ملایم گوشت و حبوبات بپزد. توجه کنید این غذا مثل قورمه سبزی و خورشت قیمه اگر با حرارت ملایم بپزد آبگوشت خوشمزه تر و جا افتاده تری خواهید داشت.
  3. پس از اینکه گوشت و حبوبات آبگوشت پخت نوبت اضافه کردن گرد لیمو یا لیمو عمانی, نمک و سیب زمینی می باشد. بهتر است قبل از اضافه کردن لیمو عمانی آن را سوراخ کنید تا مزه اش داخل آبگوشت پخش شود. توجه کنید به هیچ وجه لیمو عمانی و نمک را زودتر از این مرحله به آبگوشت اضافه نکنید چون باعث تأخیر در پخت گوشت و حبوبات شما خواهد شد همچنین لیمو عمانی ممکن است باعث تلخی آبگوشت شود.
  4. سپس پیاز و گوجه را که همون ابتدا اضافه کرده بودید از آبگوشت بیرون بیاورید و در ظرفی مناسب با گوشت کوب به صورت پوره دربیاورید و دوباره به آبگوشت اضافه کنید. در نهایت ۲ قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی برای خوش رنگ شدن آبگوشت اضافه کنید و منتظر بمانید آبگوشت با حرارت کم و درب بسته بپزد و جا بیفتد.
  5. پس از پخت کامل آبگوشت برای سرو, بخش تر آبگوشت (ترید) را در ۴ یا ۵ کاسه بکشید و بخش گوشتی و حبوبات آبگوشت که به کوبیده معروف است را با گوشت کوب بکوبید و به همراه سبزی یا ترشی سرو کنید.

چاشنی آبگوشت سنتی

  • لیمو عمانی یا آبلیمو چاشنی آبگوشت می باشد و حتما باید برای مزه دار کردن آبگوشت استفاده شود البته با توجه به ذائقه تون در صورت تمایل می توانید از ادویه های دیگری مانند دارچین یا سیر و آبغوره استفاده کنید.
  • همچنین می توانید در هنگام اضافه کردن رب از مقدار کمی زعفران آب زده هم اضافه کنید. در این صورت علاوه بر اینکه آبگوشت هم خوشمزه تر میشه و هم طعم و عطر خاصی خواهد داشت.

نکانی برای خوشمزه شدن آبگوشت

  • برای خوشمزه تر شدن آبگوشت بهتر است از گوشت گوسفند به همراه استخوان استفاده کنید و موقع خرد کردن گوشت مراقب باشید استخوان های ریز به گوشت نچسبد چون موقع خوردن ترید و کوبیده ممکن است استخوان های ریز زیر دهان بیاید.
  • ظرف مناسب برای پخت آبگوشت سنتی و دیزی, دیگ سنگی می باشد همچنین شما می توانید از ظروف سفالی, قابلمه چدنی و مسی نیز استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم زیر ظرف خود شعله پخش کن قرار دهید تا آبگوشت به طور یکنواخت و با حرارت ملایم بپزد.
  • توجه داشته باشید همون ابتدا که آب داخل قابلمه گوشت می ریزید سعی کنید آب به اندازه کافی باشه چون اگر وسط مراحل پخت آب اضافه کنید در مزه آبگوشت تون تأثیر خواهد گذاشت.

مدل دکوراسیون پذیرایی

مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی

انتخاب دکوراسیون اتاق پذیرایی زیبا و شیک و مدرن علاوه بر زیبا دیده شدن منزل شما, حس خوب و آرامش بخشی به شما و حتی مهمان های خانه خواهد داد. داشتن اتاق پذیرایی زیبا و مد روز این روزها دغدغه اکثرا افراد است که این افراد با کمی دقت و مهارت می توانند به بهترین شکل ممکن دکوراسیون اتاق و حال پذیرایی خود را تزیین کنند.

اما برای اینکه شما مدل دکوراسیون پذیرایی زیبا و مد روز داشته باشید لازم است یه سری نکات را در طراحی دکوراسیون حال و اتاق پذیرایی خود رعایت کنید.

عکس دکوراسیون پذیرایی شیک

خرید لوازم دکوراسیون پذیرایی

شما از همان ابتدا هنگام خرید مبل, میز و سایر لوازم باید نسبت به فضای پذیرایی خود این لوازم را بخرید همچنین پیشنهاد می کنیم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از انواع لوازم سلطنتی و مدرن استفاده کنید که انتخاب هر یک از این لوازم باید نسبت به طرح و مدل سایر لوازم شما صورت بگیرد.

انواع مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی شیک

نحوه چیدمان لوازم دکوراسیون پذیرایی

نوع چیدمان مبل ها در طراحی دکوراسیون پذیرایی خیلی مهم است و بهتر است مبلمان را در مقابل نقاط کانونی پذیرایی خود بچینید مثلا تلویزیون یا شومینه می تواند نقاط کانونی پذیرایی شما باشد. همچنین باید مبملمان خود دور تا دور فضای خود بچینید تا اتاق پذیرایی بزرگ و زیبایی داشته باشید علاوه بر مبلمان, باید مدل پرده پذیرایی, فرش, میز تلویزیون, لوستر و سایر لوازم تزیینی باید با دقت فراوان چیده شود.

عکس از طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی
دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک
زیباترین مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام شیک و مدرن ایرانی بزرگ و کوچک را ببینید

برای تزیین بیشتر اتاق و حال پذیرایی خود می توانید از انواع تابلوهای زیبا و قرار دادن سایر آثار هنری زیبا, سالن پذیرایی خود را به شکل مدرن و زیبا تزیین کنید. در ادامه مدل های بیشتر از مدل های دکوراسیون پذیرایی قرار دادیم که شما می توانید از این مدل ها برای طراحی دکوراسیون پذیرایی خود ایده بگیرید.

انواع مدل های دکوراسیون پذیرایی

مدل دکوراسیون و چدیمان مبلمان و سایر لوازم اتاق پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی

زیباترین مدل های دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن

مدل دکوراسیون سالن پذیرایی

مدل دکوراسیون پذیرایی مدرن

مدل دکوراسیون حال پذیرایی

شیک ترین مدل های دکوراسیون پذیرایی منازل

مدل دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی ایرانی

تصاویر مدل دکوراسیون پذیرایی

زیباترین مدل های دکوراسیون سالن یا حال پذیرایی شیک و زیبا

ایده دکوراسیون پذیرایی زیبا

مدل دکوراسیون اتاق پذیرایی

مدل دکوراسیون پذیرایی ایرانی

دکوراسیون پذیرایی شیک

انواع طرح و مدل دکوراسیون های خارجی زیبا

عکس دکوراسیون پذیرایی ایرانی

حال و پذیرایی شیک

مدل های دکوراسیون پذیرایی ایرانی شیک و مدرن

مدل دکوراسیون اتاق پذیرایی شیک

مدل دکوراسیون پذیرایی تشریفاتی

مدل دکوراسیون پذیرایی کوچک

طرح دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن ایرانی

مدل دکوراسیون پذیرایی بزرگ ایرانی شیک و زیبا

زیباترین مدل دکوراسیون اتاق پذیرایی

طراحی سالن پذیرایی منزل

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ ایرانی

طراحی زیبای دکوراسیون پذیرایی مدرن ۲۰۱۸

دکوراسیون پذیرایی کوچک ایرانی

مدل دکوراسیون سالن پذیرایی

مدل لباس بافتنی نوزاد و بچه گانه

مدل لباس بافتنی زیبا

لباس بافتنی بچه گانه و نوزاد در فصل زمستان به دلیل گرم بودن و همچنین مهارت بانوان ایرانی در بافتن این نوع لباس ها طرفداران بی شماری دارد اما برخی از این بانوان با مشکل پیدا کردن مدل بافتنی زیبا و شیک برای نوزاد دختر یا پسر خود روبرو هستند. برای همین امروز در بخش لباس های بچه گانه سایت پارلین, عکس انواع مدل های لباس بافتنی برای نوزاد و همچنین مدل لباس بافت بچه گانه پسرانه دخترانه, شامل مدل های ژاکت, بلوز, سارافون و ... آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

مدل لباس بافتنی برای نوزاد

چه نوع لباس بافتنی برای کودک و نوزاد خود انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید و یا بافتن لباس بافتنی برای فرزند خود سعی کنید رنگ های شاد و زیبا با طرح های مد روز را انتخاب کنید و همچنین مدل لباس هایی که دگمه و زیب نداشته باشد انتخاب نکنید چون موقع پوشیدن فرزند شما اذیت خواهد شد. لباس بافتنی ژاکت بهترین گزینه برای نوزاد و حتی کودک می باشد.

گالری انواع مدل کاپشن بچه گانه دخترانه جدید و شیک ۲۰۱۷
مدل کاپشن بچه گانه
عکس جدیدترین و شیک ترین مدل های کاپشن دخترونه پسرونه بچه گانه اسپرت و مجلسی ...

مدل سرهمی نوزاد

مدل لباس سرهمی بافتنی نوزاد

مدل های جدید لباس بافتنی برای نوزاد دختر و پسر

مدل سارافون بافتنی دخترانه

مدل لباس و کفش بافتنی شیک برای نوزاد دختر

مدل بافتنی شیک و زیبای بچه گانه

مدل بافتنی بچه گانه دخترانه

عکس مدل سارافون و کت برای دختر بچه

مدل بلوز و شلوار و کلاه بافتنی زیبای بچه گانه

مدل کت بافتنی دخترانه زیبا

مدل بافتنی بچه گانه

انواع مدل های لباس بافتنی بچه گانه شیک و زیبای ۲۰۱۸

مدل بلوز بافتنی پسرانه

مدل ژاکت بافتنی پسرانه

مدل لباس بافتنی دخترانه شیک

مدل دون بافتنی بچه گانه شیک و مجلسی

مدل سرهم بافتنی طرح خرس و میمون

مدل سرهم بافتنی بچه گانه پسرانه طرح میمون و خرگوش

مدل لباس های بافت بچه گانه جدید

مدل سرهمی بافتنی

انواع مدل لباس های بافتنی

لباس بافتنی برای نوزاد دختر

مدل دون صورتی بافتنی برای دختر

زیباترین مدل های لباس عروس بچه گانه شیک ایرانی و اروپایی ۲۰۱۸
مدل لباس عروس بچه گانه
زیباترین مدل های لباس عروس بچه گانه شیک ایرانی و اروپایی ۲۰۱۸ را اینجا ببینید

مدل بافتنی بچه گانه دختر

عکس مدل دون بافتنی سفید دخترانه

سارافون بافتنی برای نوزاد دختر

لباس بافتنی زیبا

مدل ست بافتنی بچه گانه دخترانه زیبا

مدل سارافون و کلاه بافتنی زیبا

مدل جلیقه بافتنی پسرانه

مدل جلیقه بافتنی پسرانه شیک و مجلسی

سارافون بافتنی نوزاد

مدل لباس بافتنی نوزاد

مدل لباس بافتنی پسرانه بابا نوئل

مدل لباس بچه گانه پسرانه طرح بابا نوئل

مدل شیک لباس بافتنی نوزاد

انواع مدل های ست بافتنی نوزاد و بچه گانه دخترانه پسرانه ۱۳۹۷

مدل های جدید لباس بافتنی 2018

مدل لباس بافتنی بچه گانه