تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

زیباترین متن,پیامک و شعر های عاشقانه شب بخیر + عکس

زیباترین متن,پیامک و شعر های عاشقانه شب بخیر + عکس

انواع متن پیامک و شعر های شب بخیر عاشقانه و دوستانه + عکس شب بخیر

هیچ کس با من نیست مانده ام تا به چه اندیشه کنم

مانده ام در قفس تنهایی

در قفس می خوانم...

چه غریبانه شبی است شب تنهایی من...

شب بخیر

پارلین

متن عاشقانه شب بخیر

تمام رویای من این است

که در رویای شبانه ی تو جایی داشته باشم

تا شبی رویایی از آن من شود

شبت رویایــــــــی

پارلین

زیباترین متن,پیامک و شعر های عاشقانه شب بخیر + عکس

اس ام اس عاشقانه شب بخیر

شــــــب یعنی پایان با تو بودن

ای کاش می شد شب نیز جلو دارمان نبود

در انتظار شب های با تو هستم

شب خوبی داشته باشی

پارلین

متن شب بخیر خدایی

خدایا ....

ستاره هاى اسمانت را سقف خانه دوستانم کن

تا زندگیشان مانند ستاره بدرخشد .....

"شب بخیر"

پارلین

شعر و اس ام اس عاشقانه شب بخیر دلتنگی

باز روزبه پایان رسید و باز شب شد

باز سر گذاشتم بربالشت رویاها

این بار به کجا برود خدا می داند

شاید همان جای همیشگی

نار تو...

دوستت دارم

شبتون بخیر

پارلین

اس ام اس و متن شب بخیر خدایی

انتهای شب نگرانی هایت را به خدا بسپار

آسوده بخواب خدا بیدار است

شبتون بخیر و سرشار از آرامش آسمونی

پارلین

زیباترین متن,پیامک و شعر های عاشقانه شب بخیر + عکس

زیباترین شعر های های شب بخیر عاشقانه

لالایی می خونم ، بخواب

خوابت قشنگه لالایی می خونم برات

که دلم پر از درده لالایی می خونم

یه وقت بیدار نشی از خواب قصه

یه وقت پا نزاری تو شهر ، پر از غصه . . .

لالایی می خونم ، من هنوز چشم انتظارم

لالایی بخواب من امشب هم مثل هر شب بیدارم

لالایی بخواب من کسی رو جز تو ندارم

بخواب و دعا کن که منم یه روز بیام پیشت

چشمام رو هم بزارم

پارلین

متن, پیامک و شعر عاشقانه شب بخیر

شب سردی ست و هوا منتظر باران است وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من ماه پیشانی من،دلبر بارانی من

پارلین

اس ام اس مناسبتی » زیباترین متن,پیامک و شعر عاشقانه شب بخیر + عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.