تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

شعر و عکس های عاشقانه کانال های تلگرام سری ۱


شعر و عکس های عاشقانه کانال های تلگرام سری ۱

شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری 1

چرا یکباره با من قهر کردی

مرا آواره اندر شهر کردی

مگر،ای آشنا از من چه دیدی

که دنیا را به کامم زهر کردی

گالری عکس و شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری ۱

پارلین

شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری 1

تازگی ها چقدر دلم

زودِ زود تنگِ بودنت می شود .

اصلا

این روزها دلم

بال می خواهد که تا آن ور دنیا

برایت پرواز کنم …

گالری عکس و شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری ۱

پارلین

شعر های عاشقانه کانال های تلگرام سری 1

چقدر سخته ..

دلتنگ صدایی باشی

که بهش قول دادی ..

هیچ وقت ….

مزاحمش نشی .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.