تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

عکس های جذاب روناک یونسی و همسرس محسن میری


بیوگرافی بازیگران : عکس های جذاب روناک یونسی و همسرس محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در نهم دی ماه سال 1359 در تهران متولد شد رشته دبیرستان روناک یونسی گرافیک بوده و در دانشگاه طراحی صنعتی خونده و مدرکشو از دانشکده هنر و معماری گرفته است روناک یونسی مثل همه دخترهای ایرانی، عاشق خانواده‌اش است و عاشقانه به پدر و مادرش عشق می‌ورزد،

خانم روناک یونسی می‌گوید: «موفقیت‌هایم را مدیون راهنمایی‌های درست پدرم هستم.» مادر روناک، فرهنگی است و مدیر دبیرستان دخترانه می‌باشد، خانواده یونسی چهار فرزند دختر دارند، که روناک فرزند اول این خانواده است، او سه خواهر کوچکتر از خودش دارد که همگی آنان تحصیلات دانشگاهی دارند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران کودکی روناک یونسی

روناک یونسی خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می‌کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال‌طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه‌داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است.

او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می‌ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم‌پوشی می‌کردند. می‌گوید: به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره‌ام صفر شد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دوران دانشگاهی روناک یونسی :

روناک یونسی به محض اینکه دیپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلکه وقفه‌ای در آن به وجود آمد، چرا که در مدرسه به تدریس نقاشی و خطاطی می‌پرداخت تا اینکه سرانجام تصمیم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسی طراحی صنعتی پذیرفته شد. هنر را کماکان دنبال می‌کرد، فیلم می‌دید، تلویزیون تماشا می‌کرد و... تا اینکه یک روز یکی از دوستانش که از علاقه او به هنر آگاه بود، به او پیشنهاد کرد که برای بازی در یک فیلم سینمایی تست بدهد و ابتدا عکسش را به گروه سازنده نشان بدهد، اما او نسبت به این کار بی‌میل بود و ناامید... «تصور نمی‌کردم، اتفاقی بیفتد، اما برخلاف انتظار، فردای همان روز تماس گرفتند و از من دعوت کردند که به دفتر فیلمسازی بروم، آنجا بود که برای اولین بار قاسم جعفری را دیدم.»

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی به آنجا رفت و به دورخوانی مشغول شد در پایان دورخوانی گروهی، همان روز انتخاب شد، برایش باورکردنی نبود، مراحل پیش تولید به سرعت سپری شد و او حالا می‌دانست که باید در فیلم «گرگ و میش» به کارگردانی قاسم جعفری بازی کند. این اولین تجربه هنری او بود. تجربه‌ای که خیلی غیرمنتظره پیش آمد... بازی در یک فیلم سینمایی ساخته یک کارگردان مطرح آن هم در نقش اصلی. نکته مهم در مورد این بازیگر بااستعداد این است که تحصیلات و آموزش بازیگری ندارد، اما بازیگری را به صورت تجربی آموخته و حتی به کلاس‌های بازیگری هم نرفته است، اما سعی کرده در کار همیشه با چشمانی باز و گوش‌هایی شنوا، عمل کند و از تجارب پیشکسوت‌ها بهره بگیرد. همین امر باعث شد تا در سریال رستگاران، برای حضور در نقش خجسته، انتخاب اول باشد.

عکس های روناک یونسی

اولین سریال تلویزیونی روناک یونسی

خانم روناک یونسی پس از حضور در فیلم سینمایی گرگ و میش در چند فیلم تلویزیونی هم بازی کرد، تا اینکه رسید به سریال «گل‌های گرمسیری» که در نقش مرضیه ایفای نقش کرد، در آن سریال هم او مقابل آتیلا پسیانی بازی کرد، پسیانی در آن مجموعه در نقش پدر شوهرش را بازی کرد، بازی خوب او باعث شد تا نگاه‌ها به سمت او معطوف شود تا جایی که «یونسی» هم‌اکنون، بازیگری را مهم‌ترین دغدغه‌اش می‌داند. او تشنه تجربه کردن نقش‌های متفاوت است و دوست دارد با کارگردان‌های مختلف همکاری کند و به دانسته‌های خود بیفزاید.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

دل‌ مشغولی‌ های خانم روناک یونسی

«روناک یونسی» مثل هر بانوی ایرانی به کار در خانه علاقه دارد، آشپزی خوبی دارد و از دوران نوجوانی آن را جدی می‌گرفته است، فیلم دیدن و مطالعه و شعر خواندن را خیلی دوست دارد، می‌گوید؛ خواندن اشعار حافظ به من آرامش می‌دهد.از نوجوانی به ورزش علاقه داشته و شنا و بسکتبال را تقریبا به شکل حرفه‌ای ادامه داده... اصولا به ورزش‌هایی که پای توپ، وسط است را به ورزش‌های دیگر ترجیح می‌دهد و از آن به عنوان بهترین تفریح یاد می‌کند. به موسیقی سنتی علاقه دارد و ساز موردعلاقه‌اش سنتور است، به صدای شهرام ناظری علاقه دارد .

از داستان ازدواج تان با محسن میری برای مان بگویید

روناک یونسی : ما در سریال سقوط آزاد با یکدیگر همکاری داشتیم که همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد. حدود دو سال پیش هم زندگی مشترک مان را آغاز کردیم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس همسر روناک یونسی

آنقدر از زندگی مشترک راضی هستید که به دوستان تان پیشنهاد کنید ازدواج کنند؟

خدا را شکر من از زندگی ام راضی ام، اما ازدواج، مقوله ای نیست که توصیه شود، بلکه باید برای افراد پیش بیاید. پیشنهاد من این است که اگر کسی در زندگی شما هست که از نظر فکر، اعتقاد و دیدگاه به شما نزدیک است، خیلی زیباتر است که با هم ازدواج کنید. در ازدواج آرامشی است که در هیچ رابطه ای وجود ندارد.

روناک یونسی بعد از گذشت دو سال از آغاز زندگی مشترک احساس خوشبختی می کند؟

بله، همسر مهربان و خوبی دارم که کاملاً مرا درک می کند و یک پسر کوچولوی ناز دارم که به اندازه دنیا دوستش دارم. این یعنی تمام خوشبختی.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

همسر روناک یونسی

بازیگران خانم می ترسند، مادر شدن به فعالیت شان در سینما و تلویزیون لطمه بزند. شما از این موضوع نترسیدید؟

کار در زندگی انسان نقش مهمی دارد و جزو اولویت هاست، اما به نظر من، زندگی شخصی برای هر انسانی در اولویت است. برای هر خانمی، در یک سن مشخص، مادر شدن خیلی مهم است و در روحیه اش اثر مثبت می گذارد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و دوست داشتم مادر شوم، خدا هم این لطف را در حق من انجام داد و مهرسام را به من بخشید. شاید مادر شدن یک مقدار مشغله های انسان را زیاد می کند، اما این مشغله ها آنقدر شیرین و دوست داشتنی است که ناراحت کننده نیست.

«مهرسام» برای من، محدودیتی ایجاد نکرده که به کارم لطمه بزند، اما حس مادر بودن آنقدر شیرین است، که اگر محدودیتی برایم ایجاد می شد، باز هم، مهم نبود. باید به این موضوع اشاره کنم که مهرسام برای من از هر کاری مهم تر است و اگر قرار باشد بین کارم و پسرم یکی را انتخاب کنم، قطعا «مهرسام» را ترجیح خواهم داد.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

مهرسام یعنی چی؟

این اسم به معنای «پسر خورشید» است. مهرسام مهرماه به دنیا آمد و از آنجایی که دوست داشتم یک اسم ایرانی برای پسرم انتخاب کنم، این اسم را انتخاب کردیم. از طرف دیگر این اسم با فامیلی اش یعنی «میری» هم تناسب دارد.

از همسرتان برای مان بگویید. فکر می کنم آقای میری یکی از افراد باسابقه در زمینه مدلینگ هستند، اینطور نیست؟

محسن یکی از قدیمی ترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد. دعوتنامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده، اما همیشه دوست داشته در کشور خودش کار کند. متاسفانه چون بحث مدلینگ در ایران جامع و تعریف شده نیست، با مشکلاتی هم روبه رو بود، که خوشبختانه، اسفند سال گذشته، ایشان به همراه چندتن از همکاران شان در تالار وحدت به صورت رسمی برنامه اجرا کردند. البته ایشان به جز موضوع مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. معاش مان هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های روناک یونسی و خانوادش

و مهرسام قرار است مدل شود یا بازیگر؟مهرسام یک مدل خیلی خوب می شود که بازیگر هم هست (خنده).ازدواج شما و آقای میری، روزی به پررنگ تر شدن وجه بازیگری ایشان خواهد انجامید؟

قرار نیست ما چنین کاری برای یکدیگر انجام دهیم. برای من اولویت بازیگری است و برای محسن مدلینگ! خوشحال می شویم که دوباره با هم همکاری داشته باشیم اما فکر نمی کنم اتفاقی که می گویید بیفتد. محسن از نظر فیزیکی و ظاهری، جذابیت لازم را دارد و توانایی خوبی هم در زمینه بازیگری دارد و به صورت مستقل به خودش پیشنهاد بازیگری می شود و نیازی نیست من او را معرفی کنم.

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی با انتشار این عکس نوشت :

چیزی که سرنوشت انسان را می سازد “استعدادهایش” نیست “انتخابهایش” است

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس روناک یونسی در شب تولدش, عکس کیک تولد روناک یونسی

روناک یونسی :

در شب تولدم شکرگزارم خداوند را براى داشتن خانواده و دوستانم چه دور چه نزدیک... خدایا تو را سپاس بخاطر سلامتى و هر انچه ب ما دادى

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی : نسیم بهار که می وزد بوی روزها و قرارهای عاشقانه مشامم را می نوازد... تو را در آن دوردست ها بر بلندای ایوان آن خانه ی قدیمی می بینم... باز هم موهایت را در مسیر باد رها کرده ای

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

فیلم های سینمایی روناک یونسی

۱۳۹۳ – فیلم سینمایی دختران دم بخت – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۹۲ – فیلم سینمایی امید ها و نجواها – کارگردان سعید لطفی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی یک اشتباه ساده – کارگردان ابراهیم شیبانی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی روز روشن – کارگردان حسین شهابی

۱۳۹۱ – فیلم سینمایی عقاب صحرا – کارگردان کاظم راست گفتار

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی شکار – کارگردان سعیدسالار زهی

۱۳۹۰ – فیلم سینمایی برج مراقبت – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی کوچه ملی – کارگردان مهرشاد کارخانی

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی تباهی – کارگردان حجت قاسم زاده

۱۳۸۹ – فیلم سینمایی ماهی کویر – کارگردان محمد قربان کریمی

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی مهر بی پایان – کارگردان محسن منشی زاده

۱۳۸۸ – فیلم سینمایی دژ شوق – کارگردان سید مجید پرهیز

۱۳۸۷ – فیلم سینمایی به هدف شلیک کن – کارگردان محمد کتیرایی

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی منفی هجده – کارگردان اصغر نصیری

۱۳۸۶ – فیلم سینمایی زینب – کارگردان علیرضا توانا

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی ارتفاع ۶/۴۵ – کارگردان سیامک شایقی

۱۳۸۵ – فیلم سینمایی فیلم گرگ و میش – کارگردان قاسم جعفری

تله فیلم بومرنگ – کارگردان اسماعیل فلاح پور

فیلم سینمایی پری دریایی – کارگردان محمد قربان کریمی

فیلم سینمایی چشمان زیبای طبقه آخر – کارگردان کیانوش اسلامی

فیلم سینمایی واقعیت مجازی – کارگردان رضا بهشنی

فیلم سینمایی چهار باندی در کرج – کارگردان محمدجعفر باقری نیا

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

سریال های تلویزیونی و نمایش خانگی روناک یونسی

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی برابر اصل – کارگردان سیدجلال الدین دری

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی آخرین سلطان – کارگردان حسین سهیلی زاده

۱۳۹۳ – سریال تلویزیونی نیلی تر از مهتاب – کارگردان محسن یوسفی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی سقوط آزاد – کارگردان علیرضا امینی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی موج و صخره – کارگردان مجید صالحی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی تا رهایی – کارگردان حسین تبریزی

۱۳۹۰ – سریال تلویزیونی خانه بی پرنده – کارگردان کاظم معصومی

۱۳۸۸ – سریال تلویزیونی رستگاران – کارگردان سیروس مقدم

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جدید روناک یونسی, بیوگرافی کامل روناک یونسی

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

عکس های جذاب اینستاگرام روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

روناک یونسی :

فقط خدامیداندکه دلم میخواهد... پرت شوم به دنیایی که فقط من باشم ومن... کنارغریبه هایی که برایم باشندبهترازاشنا..

#روناک_یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های روناک یونسی

عکس های جذاب ایستاگرام روناک یونسی و همسرش محسن میری

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی :

کم نیستند شادی‌ها حتی اگر بزرگ نباشند آنقدر دست نیافتنی نیستند که تو عمریست کز کرده‌ای گوشه جهان و بر آسمان چوب خط می‌کشی به انتظار حبس ابد هم حتی ، پایان دارد پایانی بزرگ و طولانی چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه‌هاییم و به عبورشان می‌خندیم چه آسان لحظه‌ها را به کام هم تلخ می‌کنیم و چه ارزان می‌فروشیم لذت با هم بودن را چه زود دیر می‌شود و نمی‌دانیم که ؛ فردا می‌آید شاید ما نباشیم سید علی صالحی

بیوگرافی روناک یونسی,عکس های جدید روناک یونسی

روناک یونسی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.