تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

توضیحات پژمان جمشیدی درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور در صفحه اینستاگرامش


اخبار بازیگران ایرانی, توضیحات پژمان جمشیدی درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور در صفحه اینستاگرامش

اخبار بازیگران ایرانی - پژمان جمشیدی در صفحه اینستاگرامش درباره سوء تفاهم های پیش آمده درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور توضیحاتی داد که در ادامه این توضیحات را می بینید :

دوستان سلام در درجه اول ممنونم بابت این که صفحه من رو میبینید و کنارم هستید و با پیام هاتون مایه دلگرمی من میشید و درضمن خواستم یک مطلبی رو براتون توضیح بدم راجع به پیام هایی که در چند هفته اخیر عده ای از دلواپسان عزیز عرصه هنر زیر عکس ها گذاشتن و کمی صفحه آروم ما رو نا آروم کردن. دوستان یک نمایش نامه بسیار معروف فرانسوی هست به نام اسم که اتفاقا دو سال گذشته و پیش از اجرای اول ما سرکار خانم لیلی رشیدی هم اجراش کردند.کارگردان ما علی جان احمدی با کمی تغییر و اضافه کردن یک شخصیت ( پیتزا فروش ) و اتفاقا به پیشنهاد بنده اسم نمایش رو گذاشتن پپرونی برای دیکتاتور که با اجرای خانم رشیدی هم اسم نباشه و مشکلی ایجاد نکنه.

همچنین ببینید : عکس های اینستاگرام پژمان جمشیدی

داستان این نمایش نامه درباره یک زن (لیز)و شوهرش (پییر)که برای مثبت بودن جواب سونوگرافی زن برادر(ونسان ) خانم ( لیز) ترتیب یک مهمونی دادن و یک نفر پنجمی هم به این مهمونی دعوت شده به نام کلود که دوست چندین ساله لیز و ونسان هست.این مهمونی با یک شوخی سر انتخاب اسم بچه ای که قراره به دنیا بیاد میره به سمت تشنج و دلخوری تا این که قضاوت های همه کاراکترها درباره کاراکترهای دیگه رو میشه و در انتها اون جمع کاملا از هم میپاشه و باعث خراب شدن تمام روابط و دوستی های چندین ساله میشه.در مورد شخصیتی که من بازی میکردم ( کلود) ، متوجه میشم که بقیه فکر میکنن من مشکلی در طبیعت مردانه خودم دارم که در انتها هم معلوم میشه قضاوت اون ها اشتباه بوده و اصلا از اساس نادرسته.بطور کلی این داستان حرفش و پیامش چیز دیگه ای به دور از چیزیه که دوستان گویا با دیدن یک صحنه چندثانیه ای از این نمایش در فضای مجازی برداشت کردن.

توضیحات پژمان جمشیدی درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور

درضمن دوستان این مسائل کاملا علمی و جدیست و مربوط به علم بیولوژیک هست که البته من هیچ سوادی راجبش ندارم و از اون مهمتر دوستان این یک نمایشه بسیار معتبره که ما هم در ایران اجراش کردیم و به هیچ عنوان تبلیغ مسئله خاصی نبوده و ما بی شک کلیه موازین رو موظفیم که رعایت کنیم و احترام به مخاطبی که در سالن هست هم که از واجبترین واجبات برای هر گروه نمایشیه.خلاصه مخلص همه دوستان هم هستم و وظیفه خودم دونستم برای توضیح در مورد این قضاوت عجولانه از روی یک فیلم چند ثانیه ای از یک نمایش ٨٠ دقیقه ای اینجا کمی وقتتون رو بگیرم. دوستون دارم پژمان عکس از محسن کرمانی عزیز

اخبار بازیگران و هنرمندان ایرانی : توضیحات پژمان جمشیدی درباره نمایش پپرونی برای دیکتاتور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.