تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم


سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم تولدت مبارک

اخبار بازیگران ایرانی : همان طور که میدانید سحر قریشی در سال 69 متولد به دنیا آمد و قبلا همسر مهدی اخوان بود اما به دلیل اختلاف هاشون از هم طلاق گرفتند سحر قریشی قبلا هم با انتشار متنی گفته هنوز مجرد است. سحر قریشی در جدیدترین پست صفحه اجتماعی اش تولد برادرش را با انتشار عکس زیر این گونه تبریک گفت :

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

سحر قریشی با انتشار این عکس نوشت :

سپهرم برادرم دنیا ...دنیا...

اگر هزاران بار هزاران برادر متولد کند

من باز هم عاشقانه تورا مى پرستم

تولدت مبارک

خداى مهربونم سپاس بابت همه ى نعمت هایت

و سپاس از این عشق ابدى

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

سحر قریشی نوشت :

از دور تو را دوست دارم بی هیچ عطرى آغوشی نوازشی تنها دوستت دارم از دور

همچنین ببینید :

عکس های سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

عکس سحر قریشی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران, سحر قریشی در جدیدترین پست اینستاگرامش با انتشار عکس برادرش تولدشو تبریک گفت و گفت عاشقانه تو را می پرستم

برادر سحر قریشی

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

عکس های سحر قریشی

جدیدترین عکس های منتشر شده سحر قریشی در صفحات اجتماعی, سحر قریشی تولد برادرشو تبریک گفت, سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

اخبار بازیگران ایرانی » سحر قریشی : من باز هم عاشقانه تو را مى پرستم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.