تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1


شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1

عکس عاشقانه

وقتى پاى تو در میان باشد

دنبال هیچ آرزوى تازه اى نیستم

تو تنها اتفاق زندگى منى که براى دوست داشتنت محتاجم

که عاشقانه لحظه به لحظه عاشقترت باشم

امیر وجود

شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1

دنبال کسی باش که دنبال تو باشد

اینگونه اگر نیست

به دنبال خودت باش

پرواز قشنگ است ولی بی غم و منت

منت نکش از غیر

پر و بال خودت باش

عکس عاشقانه, شعر عاشقانه و نوشته های عاشقانه سری 1

شعر عاشقانه

سالها گذشت

و هی گفتیم فردا روز دیگریست

روزها یمان گذشت

و هیچ کس،

هیچ کس را نفهمید

شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1

شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1

گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک میشد و برمی گشت !

پرسیدند : چه می کنی ؟

پاسخ داد : در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم …

گفتند : حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است و این آب فایده ای ندارد !

گفت : شاید نتوانم آتش را خاموش کنم اما آن هنگامی که خداوند از من می پرسد : “زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی ؟” پاسخ میدهم : هر آنچه از من برمی آمد...

عکس عاشقانه, شعر عاشقانه و نوشته های عاشقانه سری 1

بلاتکلیف مانده ام میان آدم ها آدمند یا بازیگر

و من لا بلا ى این همه دوست و آشنا دچار غربتم

به چه عاشقی کنم که عشق اندوه رنجواره من است

من تلخ تر از عشق به آدمی چیزی نچشیده ام

شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1

باور کن خودت هم باورت نمى شود

گاهى این آدمها

چنان حال خوبت را خراب مى کنند

که هیچ وقت یادت نمى رود

عکس و نوشته های عاشقانه سری 1

کافیست

چند قدم با این آدمها قدم بزنى

تازه مى فهمى این آدمها

فقط از دور نزدیکند

شعر عاشقانه کوتاه سری 1

این زمان چه بود

که هر چه گذشت

هى بزرگتر شدیم و تنهاتر

شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1

روزى جایى زمانى عاشق اگر شدى

فقط خوب باش

خوب بودن قشنگترین حس دنیاست

فقط درد دارد

شعر عاشقانه زیبا سری 1 | عکس عاشقانه

. . کوه بودی برایم رفتی

و من موهایم را که قالیِ دستبافِ تو بود

به دستِ باد دادم باد،

گُلِ موهایم را برد، شدم

قالیِ بی طرح و نقش...

شعر و عکس های عاشقانه جدید, شعر و عکس و نوشته های عاشقانه زیبا سری 1

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.