تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

شعر و عکس های عاشقانه زیبا سری 2

شعر و عکس های عاشقانه زیبا سری 2

شعر و نوشته های زیبا و عکس های عاشقانه زیبا سری 2

آهستــه اسمَــم را صـــدا بـزَن

آرام... آرامتـــر !

قــــرار شـد صــــدایَت مــال ِ مـن بـاشـــد ...

فقــط مـن ...

مثـل ارث پــدری !

حَقّـم را بـا کسی شـریک نمی شَـوَم

حَتّـی بقـدر یـک لحظـه شنیدن ...

تو فقط مال منی

شعر و عکس های عاشقانه زیبا سری 2

شعر های عاشقانه زیبا

به یادت یک درخت کاشتم همون جا که تو رو دیدم

از اون شب هر شبو تنها میرم پیشش آبش میدم

من اونو با دلم کاشتم با عشقی که بهت دارم

به یادت هر شب اونجام و یه شب تنهاش نمیذارم

بهش احساسمو میگم٬ باهاش از تو میگم

هردم اون از بس اشکامو خورده

داره قد میکشه کم کم ...

شعر عاشقی

دیدی چه سخت شد٬ دنیا بدون تو

دیدی که صبح نشد٬ شبها بدون تو

این نبض زندگی بی تو نمی زند تشبیه مرگ می شود٬

دنیا بدون تو دیروز سخت گذشت و امروز نیز٬

فردا نیایی تمام می شوم اینجابدون تو !!

شعر و عکس های عاشقانه زیبا سری 2

شعر و نوشته های عاشقانه سری 2

گفتمش در دل و جانی تو بگو من چکنم

گفت نبض ضربانی تو بگو من چکنم؟

گفتمش تشنه ی عشق تو شدم

رحمی کن گفت عشقی ؛ هیجانی تو بگو من چکنم؟

شعر و عکس های عاشقانه زیبا سری 2

شعر عاشقانه غمگین

ببار ای باران ، ببار که غم از دلم رفتنی نیست

اشکهای روی گونه ام دیدنی نیست

ببار ای باران که این تنهایی تمام شدنی نیست

آن لحظه های زیبا تکرار شدنی نیست

ببار ای باران که شعر تلخ جدایی خواندنی نیست

غم تلخی که در سینه دارم فراموش شدنی نیست

شعر و عکس های عاشقانه پارلین » شعر و عکس های عاشقانه زیبا سری 2

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.