تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا | عکس نوشته در مورد خدا

گالری زیباترین عکس نوشته های احساسی پروفایل با موضوع خدا

دلم کـمی خدا میخواد … کمی سکــوت …

کمی دل بریدن میخواد… کمی اشک …

کمی بهت … کمی آغوش آسمانی

کمی دور شدن از این آدمها …!

کمی رسیدن به خدا …

عکس پروفایل

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

عکس پروفایل خدا کنار تو درگـــیر آرامشم

خداوندا !

خسته ام ! از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاک…

بارانی بفرست چتر گناه را دور انداخته ام !

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

عکس نوشته های زیبا پروفایل با موضوع خدا

خدایا … دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت !

نزدیک؛ بی خطر، بخشنده… بی منّت … !

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

عکس نوشته پروفایل خدا

عکس نوشته پروفایل با موضوع خدا برای پروفایل تلگرام و اینستاگرام

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

عکس نوشته های عاشقانه و احساسی پروفایل با موضوع خدا

هر بار که دلم هوای خدا کرد

نه !

هر بار که خدا یاد دلم کرد

تنم لرزید نه از خودم ...

از خودم ...!

که از شیطان هم شیطان تر شدم

نگاهم را می دزدم

مبادا چشمم در چشم خدا گیر کند ...

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

عکس های پروفایل خدا, عکس نوشته خدایا

خداوندا

دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها …

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان …

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن …

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

گلچین عکس نوشته های پروفایل خدا

خدایا آلودگی دلهای آدمها از حد هشدار گذشته!

دنیارو چند روز تعطیل نمیکنی؟

زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا

گالری عکس پروفایل خدا » زیباترین عکس نوشته های پروفایل با موضوع خدا ویژه سال 1396

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.