تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

شکایت مژده لواسانی و پدرش از مزاحم فضای مجازی

شکایت مژده لواسانی و پدرش از مزاحم فضای مجازی و دستگیری فرد مزاحم توسط پلیس فتا

اخبار هنرمندان پارلین » مژده لواسانی مجری مشهور تلویزیون از مزاحم فضای مجازش اش رسمأ شکایت کرد

مژده لواسانی با انتشار تصویری از شکایت خود علیه یک مزاحم و دستگیری این مزاحم فضای که از نام و شهرت او گویا سوء استفاده میکرده خبر داد مژده لواسانی در این باره گفت :

اگر خاطرتون باشه هفته ی گذشته چندین پیج فیک به نام من و با ایجاد مزاحمت فراوان،باز شد و این مزاحمت ها ادامه پیدا کرد و فقط به چند صفحه ی جعلی ختم نشد! من برای اولین بار و با توجه به اینکه تذکرهای وارده به فرد مزاحم تأثیری نداشت،شکایت کردم و ظرف مدت 24 ساعت با تلاش و جدّیت پلیس فتا ،متهم شناسایی و احضار شد و پرونده به مرجع قضایی ارجاع و قرار مناسب صادر گردید.

طی چند روز آینده،پرونده در دادگاه مربوطه بررسی میشه و لازم به ذکره که با توجه به جنبه ی عمومی این نوع جرائم،حتی با رضایت بنده به عنوان شاکی هم پرونده مختومه نمیشود و با مجرم طبق قانون برخورد خواهد شد

شکایت مژده لواسانی و پدرش از مزاحم فضای مجازی !

تکمله یک :

بینهایت ممنونم از پلیس فتا،خاصه رئیس پلیس محترم فتای تهران،سرهنگ کاکوان و جانشین ایشان سرهنگ گودرزی،که با لطف و حمایت و پیگیری فوری باعث شدن در مدت بسیار کوتاهی فرد مورد نظر بازداشت شود

به تمام دوستان هنرمندم توصیه میکنم که اینگونه مزاحمتها و حتی توهینها رو حتماً از طریق پلیس فتا و با انجام شکایت به طور قانونی پیگیری کنند تا متخلفین مجازات شوند

تکمله دو :

باید به طور ویژه از حضرت پدر جان عزیز دل تشکر کنم که با وجود تمام گرفتاریها و پرونده های سنگینی که این روزها دارند،مثل همیشه ی زندگیم پشت و پناه من بودند…

حضرت پدر، ممنونم که حتی ثانیه ای نمیذاری آرامشِ خانواده ی کوچک ما به خطر بیفته…

شما نه فقط وکیل این پرونده،که بعد از خدا، وکیل تمام زندگی منی…تا هستم و خواهم بود.

اخبار هنرمندان پارلین » شکایت مژده لواسانی از مزاحم فضای مجازی و دستگیری فرد مزاحم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.