تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

آموزش کامل طرز تهیه کمپوت آناناس خوشمزه در خانه

آموزش کامل طرز تهیه کمپوت آناناس خوشمزه در خانه

سایت آشپزی پارلین » امروز در بخش تهیه انواع کمپوت, طرز تهیه کمپوت آناناس خوشمزه خانگی را برای شما آماده کرده ایم. کمپوت آناناس یک دسر بسیار خوشمزه و مقوی است که در بازار به قیمت های گزافی به فروش می رسد. توجه با داشتن خاصیت فوق العاده زیادی که در این کمپوت وجود دارد، در این مطلب طرز تهیه آن را آموزش می دهم تا به راحتی کمپوت آناناس را در منزل درست کنید و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

مواد لازم کمپوت آناناس

شکر : ۱/۲ لیوان

آب : سه لیوان

آناناس : یک عدد

آموزش کامل طرز تهیه کمپوت آناناس خوشمزه خانگی

طرز تهیه کمپوت آناناس

برای تهیه کمپوت آناناس ابتدا پوست آناناس را از آن جدا کنید. بعد از این کار، آناناس را از عرض آن به صورت حلقه حلقه برش بزنید و کنار بگذارید. حالا درون قابلمه ای شکر و میزان آبی را که در دستور ذکر شده است، بریزید و قابلمه را روی حرارت قرار دهید. زمانی که آب جوش امد، برش ها و حلقه های آناناس را به آرامی درون قابلمه بریزید و اجازه دهید تا به مدت ۱۰ دقیقه کلیه مواد با هم بجوشند.

دقت داشته باشید که نیازی نیست در طول کار مرتب مواد را هم بزنید چرا که با این کار موجب می شوید تا حلقه ها شکسته شوند و در نهایت کار زیبا و شکیلی نخواهید داشت.

زمانی که آناناس پخت زیر آن را خاموش کنید و اجازه دهید تا به مدت ۱۲ ساعت درون همان قابلمه بماند تا حسابی قوام آمده و سرد شود. بعد از این مدت کمپوت را درون ظرف های دربسته نگهداری کنید. در نظر بگیرید که به منظور جلوگیری از هر گونه آسیب به کمپوت باید آن را درون یخچال نگهداری کنید

آموزش درست کردن انواع کمپوت » آموزش کامل طرز تهیه کمپوت آناناس خوشمزه خانگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.