تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام خفگی از پارلین موزیک


دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام خفگی از پارلین موزیک

 

 

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام خفگی با لینک مستقیم و دو کیفیت متفاوت

Download New Music Masoud Sadeghloo – Khafegi

ترانه و آهنگ : حمید نصر الهی , تنظیم : انوش تقوی , گیتار : مسعود همایونی

برای دانلود آهنگ خفگی از پارلین موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام خفگی :

تن من رگ نداره تیغ نزن جز من اینجا هیشکی نیست جیغ نزن

میخوام این عشقو به تو حالی کنم میخوام این توهمو خالی کنم

من سکوتم یه جنون آنیه گاهی آرامشمم روانیه

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام خفگی

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

نه یه طعمه نه تله نه با شلیک یه تیر واسه کشتن پرنده پرشو ازش بگیر

میترسم از این تاریکی این حالت که اکسیژن عشق تو خفگی داره فقط

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام خفگی

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

مث اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد

شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بنام خفگی با لینک مستقیم


منبع : دانلود آهنگ خفگی - سایت تفریحی جذاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.