تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ

تینا وب مرجع عکس, اخبار,بیوگرافی,جوک,مدل مانتو و لباس,دانلود آهنگ,سرگرمی

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم از پارلین موزیک

آهنگ جدید هنوز من نرفتم با صدای فاتح نورایی با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ هنوز من نرفتم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم

به کی دل سپردی که منو بردی از یاد هنوز من نرفتم بگو کی دل به تو داد

تو آخرش میخواستی که ما از هم بپاشیم لابد بیشتر رفیقه لابد مث چشاشی

لبام بستست این دفعه فرق دارم چشام خیرست با عکست حرف دارم

فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم

چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده

تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده

چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده

تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده

لبام بستست این دفعه فرق دارم چشام خیرست با عکست حرف دارم

فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم

لبام بستست این دفعه فرق دارم چشام خیرست با عکست حرف دارم

فکر این رابطه از صبح تا شب شده کارم

چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده

تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده

چقد بی بهونه رفتی خیلی ساده جدا کردی راهتو تا ته جاده

تو دستاشو داری و دلی که داده منو خاطراتمو پای پیاده

پارلین موزیک » دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام هنوز من نرفتم

منبع : دانلود آهنگ هنوز من نرفتم - مجله تفریحی نگار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.